• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Turing schreef:
    Het zag er goed uit, ik vind dat je een fijne schrijfstijl hebt ^^ En whut, zombies in de modder? Stelletje idioten zijn het ook, hoe hebben die ooit de wereld over kunnen nemen Ö

    Ik zal zometeen mijn rol afmaken, dan ben ik ook weer op schema!


    Ghehe, thanks. c:

    Gonplei schreef:
    Hoe kan Lane bij Razia en die andere zijn, terwijl hij in groep 1 zit? Ik snap die even niet :\


    Omdat je teams en groepen hebt. Je hebt team 1 en team 2, dat betekend wat hun functie is in de groep. En dan heb je de originele groep en de nieuwkomers - Lane zit bij de nieuwkomers. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Omdat je teams en groepen hebt. Je hebt team 1 en team 2, dat betekend wat hun functie is in de groep. En dan heb je de originele groep en de nieuwkomers - Lane zit bij de nieuwkomers. ;D

    Ow, haha. Okee!
    Dus Razia zit niet in een groep?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    Ze zijn één groep. Alle mensen van de originele groep zijn bij elkaar, de rondzwervende mensen zijn ook bij elkaar - of alleen.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik kan vanavond waarschijnlijk niet reageren, maar morgen na school schrijf ik dan wat! (:


    El Diablo.

    Um, zijn team 1 en 2 nu nog bij elkaar?


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Um, zijn team 1 en 2 nu nog bij elkaar?


    Ja, ze gaan alleen uit elkaar wanneer ze opdracht daartoe hebben

    als dat gedoe met de teams te moeilijk is, dan kunnen we ze ook opheven hoor.
    Ik nam alleen aan dat het best logisch was (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Ja, ze gaan alleen uit elkaar wanneer ze opdracht daartoe hebben

    als dat gedoe met de teams te moeilijk is, dan kunnen we ze ook opheven hoor.
    Ik nam alleen aan dat het best logisch was (:

    Ah, oké! ^^


    Caution first, always.

    Mijn personage is helemaal klaar. Iemand ideeën voor relaties?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Mijn personage is helemaal klaar. Iemand ideeën voor relaties?


    Had ik al in je GB gezet, tenminste waar ik zelf op kon komen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    I posted ;D
    Ik hoop dat het een beetje goed is - ook wat Zev heeft gezegd

    Ik wilde trouwens niet enorm veel tijd verspillen aan het doorzoeken van de fabriek. Maar dat horen jullie dan nog wel ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik volg even niet meer hoe het nu zit D;
    Alleen de originele groep is bij het pand toch? Want in Lane's post staat iets over een groep, maar ik dacht dat 'ie bij de rondzwervers hoorde, en hij kijkt alleen ook naar Iva, die bij de originele groep hoort, maar ook naar Razia, die ook bij de rondzwervende mensen hoort.
    Iemand die het snapt en het me uit kan leggen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iparis schreef:
    Ik volg even niet meer hoe het nu zit D;
    Alleen de originele groep is bij het pand toch? Want in Lane's post staat iets over een groep, maar ik dacht dat 'ie bij de rondzwervers hoorde, en hij kijkt alleen ook naar Iva, die bij de originele groep hoort, maar ook naar Razia, die ook bij de rondzwervende mensen hoort.
    Iemand die het snapt en het me uit kan leggen?


    Thanks, je hebt mijn fout ontdekt. Ik dacht al dat er een fout was. Nope, Iva is daar inderdaad niet bij - goed gezien! Even snel veranderen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Al een tijdje niet geschreven, maar hopelijk is mijn post goed genoeg zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie trouwens iemand op Jessica wil sturen is dat goed (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Wie trouwens iemand op Jessica wil sturen is dat goed (:


    Have you been drinking?

    Ze kan met Dali mee als ze wil c=


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.