• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom zijn alle webshops zo duur? Ik ben zestien, zoveel geld heb ik niet, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk uitzien als ik in het Concertgebouw ga zingen. D: Als iemand een enigszins betaalbare winkel/webshop kent waar ze grote maten jurken verkopen, zeg het dan alsjeblieft. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pfft, dan ga ik wel niet gamen hoor, laptop.


    Your make-up is terrible

    Sorry, but i can't control my feelings (cat)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 17:28 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Natuurlijk hakken we iemands hoofd eraf als we een contract verbreken. Hartstikke normaal :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn baan is zoooo leuk.

    Een lange jurk die bij mijn figuur past en geen honderden euro's kost? Eentje die leuk is en dan ook nog in het zwart? Dit is onecht. Wauw.

    Nu maar hopen dat mama niet boos wordt dat ik per se nog een jurk wil. :'D Ik betaal hem toch zelf, dus wat maakt het uit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Get out of my head, there's just no more room.
    How could you forget, there's no me and you?
    There's no me and you.
    How could you forget?

    Q is echt dood...


    Your make-up is terrible

    Als je nog één keer zo'n uithaal doet alsof je me gaat slaan, dan ben ik weg hier. Die hele shit ga ik niet nogmaals meemaken.


    Don't turn this in another one of your drama's. Als je vragen had over fysica moest je er maar deze namiddag aan denken en niet nu. Nu heb ik er geen zin meer in. What even is your problem? Wie the fuck doet er nog huiswerk om 19h op een zaterdagavond? Vraag het me morgen nog eens.


    kindness is never a burden.

    Die Burger King reclame is leuk! :3
    Althans, het liedje. Dat het Burger King is maakt het niet zo super ofseu. Maar het liedje is catchy!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was vergeten hoe 'meh' deze film was.


    Caution first, always.

    Nu de rest van de avond hartstikke emotioneel zijn, omdat ik de laatste twee episodes van Glee heb gezien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, ik mag dan wel echt geen flikker gedaan hebben vandaag. Maar ik ben tenminste nog een klein beetje happy nu.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hell, I don't even need to know you anymore.


    Quiet the mind, and the soul will speak.