• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je denkt echt dat je stoer bent.

    Miyano schreef:
    (...)

    Wees blij dat ze tenminste moeilijke woorden weet en lange stukken schrijft. Ik ken genoeg mensen die niet eens woorden weten die in het dagelijks leven gebruikt worden. En als je het zo erg vind. Geef haar dan alsjeblieft tips om te verbeteren. En kat haar niet af. Want van wat ik opmaak uit je post is dat je je aan haar irriteert. Sorry als dit bot overkwam, ik irriteer mij alleen als mensen zo gaan praten over iemands schrijfwerk. Iedereen heeft ruimte om te verbeteren. Dus ook in schrijven.

    OT: Ik zweer het, ik doe alle moeite in deze vriendschap. Als jullie goed met elkaar omgaan dan ben ik er niet. En als jullie ruzie met elkaar hebben dan ben ik er opeens wel. Zoek alsjeblieft een andere klaagpaal. Want als jullie zo gaan doen dan ben ik er ook klaar mee.


    Het gaat over een meisje die ik in het echt ken en zich alleen maar uitslooft zodat zij aandacht krijgt :'). En volgens mij kat de helft van de mensen in dit topic iemand anders af.

    In de treiiin voor PTV & SWS *-*.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb nu al geen zin meer in de vakantie, als jullie me niet uit laten praten. Urgh, en ik had me er nog wel zo op verheugd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Markiplier schreef:
    (...)

    Het gaat over een meisje die ik in het echt ken en zich alleen maar uitslooft zodat zij aandacht krijgt :'). En volgens mij kat de helft van de mensen in dit topic iemand anders af.

    In de treiiin voor PTV & SWS *-*.


    Omg, ik ben zo jaloers. Ik wilde naar PTV & SWS in Antwerpen gaan, maar het was al uitverkocht and I still hate myself for it. Maar veel plezier!


    kindness is never a burden.

    Markiplier schreef:
    (...)

    Het gaat over een meisje die ik in het echt ken en zich alleen maar uitslooft zodat zij aandacht krijgt :'). En volgens mij kat de helft van de mensen in dit topic iemand anders af.

    In de treiiin voor PTV & SWS *-*.


    Met het afkatten bedoel ik dat je niet recht voor haar ogen gaat zeggen dat ze slecht is. Dat is gewoonweg vals in mijn ogen :') Sorry ik wist ook niet dat je over zo een type aan het praten was.

    Veel plezier trouwens ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    If I would die right now — I wouldn't even care.


    This ship is unhealthy for me.


    kindness is never a burden.

    I'm so glad my persona's don't have anything to do with yours anymore.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet leren, maar, uhh...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga maar gamen, verveel me dood.


    Your make-up is terrible

    Geen tijd voor meer dingen, right.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Holy moley, ik heb alweer mijn anniversary gemist! Whaaaoh, alweer meer dan drie jaar op Q! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En toch blijf ik denken dat er een stuk meer inzendingen bij SOTM zouden zijn als het woordenminimum lager was. Ik kan niet eens een overdreven betoog van 1500 woorden over mijn droombaan schrijven zonder dat het saai wordt, laat staan een fictief verhaal. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Honestly, ik heb geen idee wat je probleem is. Wat een zelfmedelijden.


    kindness is never a burden.

    I feel empty.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •