• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cynefin schreef:
    (...)

    Wat zullen we doen?

    Praattopic is idd wel handig maar Sanne is er niet meer, ik zal dr anders wel ff appen (:

    En @Raccoon, we zijn al exen van elkaar met onze andere karakters dus dat zou ook wel een beetje too much zijn ;')


    Ik heb niet heel snel een idee... Jij?


    El Diablo.

    Praattopic


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wil iedereen (die zijn of haar rol nog niet af had) de rollen afmaken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wil iedereen (die zijn of haar rol nog niet af had) de rollen afmaken?


    Kan het speeltopic al vandaag geopend worden? ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    En hoe laat achter elkaar komen de exen? (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    En hoe laat achter elkaar komen de exen? (;


    Ik geloof per twee dagen -neem aan rpgdagen ;p

    Ohw ja, Saith had gezegd haar rollen vandaag te maken ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Ik geloof per twee dagen -neem aan rpgdagen ;p

    Ohw ja, Saith had gezegd haar rollen vandaag te maken ^^!


    Ja, echt twee dagen zou wat lang zijn. ;)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zodra de rollen van Recentia & Saith zijn ingevuld, komt het speeltopic online!


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Naam:


          Nathan Corden Sisco.

    Leeftijd:
          Hij is zessentwintig jaar oud.

    Woonplaats:
          Hij woont in Amerika, in Los Angeles.

    Karakter:
                Nathan is zeker een egoïstisch persoon. Hij zal niet snel iets voor iemand anders doen en zal ook altijd zorgen om zich niet in de problemen te laten komen. Daar is hij ook heel goed in, want Nathan is een echte leugenaar. Hij kan een leugen geloofwaardig maken en dit kan hem snel uit moeilijke situatie's helpen. Eigenschap gebruikt hij maar al te vaak bij meisjes, hierdoor heeft hij veel harten gebroken.
          Meestal geeft Nathan niets om de meisjes waar hij een nacht mee heeft doorgebracht, hij houdt ervan om met hen te spelen en hen dan weer weg te duwen. Andermans gevoelens maken hem duidelijk niets uit en soms lijkt het echt of hij er zelf geen heeft. Toch zijn er enkele meisjes diep in zijn hart gebleven maar dat zijn er maar één of twee.
          Nathan doet alles wat hij wilt, als hij er maar plezier in heeft. Er bestaan geen regels en grenzen voor hem, wat hem soms een echte klootzak maakt. Hij probeert ook niet om mensen te geven ook al zijn er toch een paar mensen die je zijn 'zwakke punten' kan noemen. Maar dit geeft hij niet graag toe.
          Nathan is ook zeker sarcastisch. Hij gebruikt dit vaak in het dagelijkse leven en het is eigenlijk gewoon een gewoonte geworden. Soms kwetst hij mensen door zijn kwetsende commentaren en zijn grote mond, maar de brutale jongeman kan dit ook niet schelen.
          Er is een reden voor de arrogantie van Nathan. Hij is zo geboren en opgevoedt. Zijn vader is een strenge miljonair die het hem niet makkelijk heeft gemaakt in zijn jonge jaren. De moeder van Nathan werd door zijn vader geslagen en vaak kwam hij terug met een andere vrouw. Dit heeft Nathan altijd al erg gekwetst, hierdoor is hij al snel uit huis gegaan. Stiekem zou hij wel willen weten wat er met zijn moeder aan het gebeuren is, maar van zijn vader wil hij niets horen. Soms, in zeldzame momenten kan Nathan aardig zijn, het gebeurt niet vaak maar mensen die hem zo zien kunnen zich snel echt gaan hechten aan de knappe jongen.

    Uiterlijk:
          [Francisco Lachowski] Nathan is duidelijk een knappe jongeman. Het wordt hem vaak gezegd en hij weet het ook van zichzelf. Bovendien is hij ook een model voor een paar kledingmerken. Van Nathan wordt altijd gezegd dat hij enorm veel op zijn vader lijkt, maar de meeste kunnen niets van de blondharige moeder met blauwe ogen bij hem terugzien. Hij heeft bruin warrig haar dat meestal wat boven zijn hoofd hangt. Dit kapsel zal hij dagelijkse aanhouden behalve bij belangrijke evenementen. Zijn ogen zijn net zijn kastanje bruin en deze voelen vaak helemaal gevoelloos aan. Hij heeft de volle lippen ook van zijn vader geërfd.
          Nathan is 1m83 lang en heeft een lichtgetinte huid. Zijn huid bruint niet erg snel maar hij vindt zijn huidskleur al donker genoeg. Iets waar Nathan veel meisjes mee kan krijgen is zijn gespierd lichaam. Dit is ook één van de dingen die je meteen bij de jongen opmerkt. Hij doet heel vaak aan sport, het is een basketter. Nathan is één van de beste van zijn ploeg en dat verbergt hij niet, het is ook te zien aan zijn lichaam dat hij vaak traint.

    Ex:
         

    Reden voor breuk:
         

    Extra :
         

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 17:47 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Recentia schreef:


    Naam:


          Nathan Corden Sisco.

    Leeftijd:
          Hij is zessentwintig jaar oud.

    Woonplaats:
          Hij woont in Amerika, in Los Angeles.

    Karakter:
         

    Uiterlijk:
          [Francisco Lachowski]

    Ex:
         

    Reden voor breuk:
         

    Extra :
         


    HIJ IS ZO KNAP. Ugh :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    HIJ IS ZO KNAP. Ugh :9~


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FRANCISCO IS ZO'N HOTTIEEEEEE

    @Recentia is t maybe ok als hij en Reagan iets hebben gehad? Ik heb nog een eventuele ex voor dr nodig :') mag ook die van Saith zijn tho


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    FRANCISCO IS ZO'N HOTTIEEEEEE

    @Recentia is t maybe ok als hij en Reagan iets hebben gehad? Ik heb nog een eventuele ex voor dr nodig :') mag ook die van Saith zijn tho



    Het is helemaal oké :p


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    [Cynefin went Tartle]


    I just caught the wave in your eyes

    Heeft toevallig ern van jullie iets van Saith gehoord? Ze heeft namelijk niet meer op mijn bericht gereageerd en haar rol loopt af, maar ik wil haar niet haar rol afnemen als ze bijvoorbeeld een goede reden heeft maar ik wil wel z.s.m. beginnen.


    Big girls cry when their hearts are breaking