• "This is Ex On The Beach"

    Wat zou er gebeuren als je acht sexy singles op één eiland bij elkaar zet? Deze vrijgezellen verblijven enkele weken in een luxe hotel en worden dagelijks op romantische dates gestuurd. De acht denken dat ze op het eiland zijn op zoek naar liefde, maar daar hebben ze zich goed in vergist. Hun exen verschijnen op het strand en zullen voor de rest van de tijd in dezelfde villa verblijven.
          De regie ligt compleet in de handen van de tablet of terror die de dates aankondigt. Zullen deze dates ervoor zorgen dat er zowel oude als nieuwe liefdes opbloeien? Of zorgt deze tablet slechts voor ruzie en ellende?
          Wees niet bang en ga de confrontatie aan met jouw ex bij Ex on the beach!




    Uitleg over de RPG
    Voor deze RPG heb ik besloten dat iedereen twee rollen neemt. Iedereen speelt een kandidaat en een ex. Hiermee kunnen we buitensluiting zo veel mogelijk voorkomen. Exen worden niet afgesproken, die kies ik d.m.v. loten. Ook hiermee wil ik bewust of onbewust buitensluiten voorkomen. Het is bedoeling dat je een mannelijk en vrouwelijk personage speelt. Je speelt dus bijvoorbeeld aan mannelijke kandidaat en een vrouwelijke ex. Hiermee worden de vrouwen en mannen gelijk gehouden. Er zijn acht kandidaten en acht singles beschikbaar voor deze RPG.
    Voor vragen en opmerkingen staat mijn gastenboek open!

    Rollen
    Vol!
    Kandidaten
    Mannen
    • Dorian Kaeleb Braxton | Wolfstar | Pagina 1.1
    • Zain Eduardo Fransesco Cooper | Dumbledore | Pagina 1.1
    • Daniel Aiden Welsh | Raccoon | Pagina 1.2
    • Caleb Dylan Grant |Cynefin | Pagina 1.4

    Vrouwen
    • Lucia Solana Mail |Recentia | Pagina 1.2
    • Delaney 'Delan/Delly' Genesis Wayne | Alate | Pagina 1.1
    • Nicole Valeriya Romanova | Zamperini | Pagina 1.5
    • Victoria Shelia Pierce | Saith | Pagina 1.11

    Exen
    Mannen
    Recentia
    • Elijah Jayden Scott | Alate | Pagina 1.2
    • Tyler Damario Castillo-Martínez | Zamperini | Pagina 1.5
    Saith
    Vrouwen
    • Nina Alyssae Roux Wolfstar | Pagina 1.1
    • Hester Arabella Rutherford | Dumbledore | Pagina 1.3
    • Lilith Ophelia Duchess | Raccoon | Pagina 1.2
    • Reagan Sadie Mitchell | Cynefin | Pagina 1.4


    Invullijstje
    Naam: Volledige naam en eventueel een bijnaam
    Leeftijd: Tussen 21 en 30 jaar
    Woonplaats: Alle kandidaten wonen in Amerika
    Karakter:
    Uiterlijk: FC graag vermelden
    Ex: Deze wordt bekend gemaakt als alle rollen ingevuld zijn
    Reden voor breuk: Dit kun je bespreken met de persoon met wie jouw personage een relatie heeft gehad. Vermeld er ook bij hoelang ze een relatie hadden
    Extra: Alles wat niet bij de bovenste kopjes past


    Faceclaims
    Shia Labeouf door Dumbledore
    Xavier Dolan door Wolfstar



    Regels van deze RPG
    • Minimaal 200 woorden per post
    • Ruzie IC mag, niet OOC
    • Niemand buitensluiten
    • Relaties worden in een speeltopic besproken
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan - verlenging aanvragen is toegestaan
    • Ik open de nieuwe topics, behalve als ik anders aangeef
    • Denk goed na of je mee wil doen
    • Have fun

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 14:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Heeft toevallig ern van jullie iets van Saith gehoord? Ze heeft namelijk niet meer op mijn bericht gereageerd en haar rol loopt af, maar ik wil haar niet haar rol afnemen als ze bijvoorbeeld een goede reden heeft maar ik wil wel z.s.m. beginnen.

    Ze is wel online nu, dus misschien heeft ze het berichtje gemist? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ze is wel online nu, dus misschien heeft ze het berichtje gemist? c:
    [/quote

    Ik zag het ja! Ik heb haar net een berichtje gestuurd! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zover ik weet had ze t gister erg druk vanwege sociale dingetjes. Ik weet niet of ze t vandaag gaat doen maar denk t wel


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Zover ik weet had ze t gister erg druk vanwege sociale dingetjes. Ik weet niet of ze t vandaag gaat doen maar denk t wel


    Oké! Ik heb morgen en overmorgen stage dus dan kan ik niet op Quizlet dus het kan zijn dat ik het topic vrijdag pas open want anders ben ik er de 1e twee dagen niet. Maar dat horen jullie vanzelf!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben bezig met mijn rollen, sorry dat het lang duurt. Ik hen gisteren niet echt de tijd gehad om op mijn laptop te gaan ^^


    -

    Saith schreef:
    Ik ben bezig met mijn rollen, sorry dat het lang duurt. Ik hen gisteren niet echt de tijd gehad om op mijn laptop te gaan ^^


    Maakt niet uit! Ik ben benieuwd naar je rollen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    VICTORIA SHELIA PIERCE

    • Naam •
          Victoria Shelia Pierce.

    • Leeftijd •
          Victoria is eenentwintig jaar oud en verjaart op de zevenentwintigste van de maand augustus.

    • Woonplaats •
          New York.

    • Karakter •
          Victoria heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Victoria eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Victoria is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Victoria is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Victoria kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Als Victoria van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Victoria is erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Victoria kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Victoria kan heel lief zijn als ze dat wilt maar sommige mensen kan ze gewoon niet uitstaan waardoor ze ook niet aardig tegen ze is. Aan Victoria heb je een hele goede vriendin. Ze kan erg goed luisteren en zal je altijd proberen te helpen. Victoria kan niet goed tegen mensen die de waarheid niet spreken. Zelf zal ze bijna altijd de waarheid spreken behalve als ze daarmee iemand die ze trouw heeft belooft verraad.

    • Uiterlijk •
          Victoria is een mooi meisje te noemen. Ze heeft lang lichtblond haar wat meestal losjes rond haar gezicht hangt. Ze heeft grote blauwe kijkers die omlijst zijn door een volle laag wimpers. Victoria is een persoon wat van sporten houdt en het dus ook graag doet, wat haar een redelijk afgetraind lichaam geeft. Ze heeft een lichte huid die bezaait is met honderden kleine sproetjes, of het nou zomer of winter is. Victoria heeft met haar 1.68 een redelijk gemiddelde lengte voor een vrouw van haar leeftijd. Ze heeft een mooi lichaam met de juiste verhoudingen. Ze is een persoon wat wel om haar uiterlijk geeft maar nooit uren voor de spiegel zal staan, een klein beetje make-up en wat leuke kleding vindt ze prima maar verder gaat ze niet.

    • Ex •
          Nathan Corden Sisco.

    • Reden voor breuk •


    • Extra •




    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 20:27 ]


    -

    She is bjoetieful ^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    @Saith,
    Klein puntje: iedereen woont in Amerika. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vrijdag wordt het speeltopic geopend. Recentia en Saith krijgen dus nog iets meer tijd voor hun rollen, mede omdat ik het vandaag en morgen heel druk heb op stage. Vrijdag ben ik vrij dus dan kan ik alles bij houden en bijwerken en dat lijkt me makkelijker. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oki ^^, ik post vrijdag dan ws heel snel, en dan pas zaterdag weer, want ik heb een sleepover ^-^


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Oki ^^, ik post vrijdag dan ws heel snel, en dan pas zaterdag weer, want ik heb een sleepover ^-^


    Calebpowuurrr. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    T gaat zo leuk zijn m te besturen ^^ maar ik ga niet in details treden, wat intieme scens betreft, mogen die komen gezien hij een rokkenjager is. T zou raar zijn als ik dat wel deed xd.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik verlang echt tot het topic opent ! :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik verlang echt tot het topic opent ! :')

    Me too!
    Ik moet alleen mijn innerlijk nog afmaken...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.