• De limiet van 150 users is bereikt! Je kunt je niet meer inschrijven!


    Lieve users,

    Omdat er nogal wat nieuwsgierigheid bestaat omtrent het forum dat achter de schermen door de crewleden wordt gebruikt, hebben de moderators besloten om op creatieve wijze een wedstrijd te organiseren met de prijs: 'Een kijkje achter de schermen voor één dag'. Je krijgt dus de kans om verschillende subfora te bekijken die je normaal gesproken niet kan zien, zoals het forum van de bèta-readers en het modforum.
    Het enige wat je moet doen om kans te maken op deze prijs, is dit formulier invullen, waarbij je tevens verplicht bent om een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Mocht je de verklaring niet willen tekenen, dan kun je helaas niet meedoen aan deze wedstrijd.

    Er zijn maximaal 150 users die zich kunnen inschrijven voor de wedstrijd, waaruit vijf users worden gekozen om een kijkje achter de schermen te mogen nemen. Zodra de limiet van 150 users is bereikt, zullen wij bekend maken welke users de kans krijgen om de geheime fora te bekijken.

    Vragen over deze wedstrijd mogen in het topic worden gesteld. Wij wensen jullie veel plezier en veel succes!

    - De moderators

    Veelgestelde vragen:

    Moeten usernamewijzigingen worden doorgegeven?
    - Ja, graag. Wanneer je -je username wijzigt, kun je dit in dit topic aangeven.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 19:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lothbrok schreef:
    Ik ben wel benieuwd naar het modforum hehe, dus ik waag ook een gokje. :')


    Dat had ik ook toen ik dit las. Het bèta forum weet ik ongeveer hoe alles eraan toe gaat (ging), maar ik interesseer me eigenlijk heel erg in het modforum, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Oeh dat klinkt onwijs interessant, ik doe mee! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Om de een of andere reden associeer ik dit met geheime clubs die kinderen op de basisschool oprichten, en iedereen loopt te popelen om de geheime hut van de club in te mogen. Zo nu en dan laten ze een buitenstaander in, maar alleen als hij zonder gekruiste vingers zweert dat hij niks verklikken zal.
    Ik vind het altijd leuk om de crew met nieuwe initiatieven aan te zien komen en gelukkig zijn er genoeg users die dit idee erg waarderen. Ik wil dan ook geen roet in het eten gooien. Toch versterkt dit initiatief voor mij eerder de grens tussen crew en niet-crew dan dat het helpt hem te verminderen. Vooral het woord 'geheimhoudingsverklaring' doet het 'em, naast de woorden 'prijs' en 'geheime fora'. Hartstikke leuk idee om de users een schermpje achter de kijken te geven, maar geef die mogelijkheid dan gewoon aan iedereen, zoals dat een flink jaar terug ooit gebeurd is.
    Nou ja, misschien ben ik gewoon een partypooper. Het trekt me in ieder geval niet.


    i put the fun in funeral

    Allemantheia schreef:
    Leuk idee, maar ik pas. Ik ga geen geheimhoudingsformulieren tekenen. Het is juist leuk als het wat meer open is en niet zo geheimzinnig.
    Ik snap dat sommige dingen niet bekend mogen worden, maar waarom zou je die te zien krijgen bij dat kijkje?


    Dat vind ik ook, maar ik snap ook wel dat sommige users zich schijnbaar ook exclusief willen voelen en daarbij willen horen. :W Mij niet gezien.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, maar ik snap ook wel dat sommige users zich schijnbaar ook exclusief willen voelen en daarbij willen horen. :W Mij niet gezien.


    Dat is 'm het punt helemaal niet. Het punt is dat het fijn is om eens te zien hoe het er allemaal aan toe gaat, niet omdat men zich exclusief wil voelen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Pratchett schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, maar ik snap ook wel dat sommige users zich schijnbaar ook exclusief willen voelen en daarbij willen horen. :W Mij niet gezien.

    Dat kan ik inderdaad ook begrijpen, en voordat ik het geheimhoudingsgedoe las dacht ik ook van "wauw vet cool, ik doe mee". Maar nee, ik sla over. Ik hoef al die geheime dingetjes niet te weten eigenlijk. Niet dat ik het niet voor me kan houden.
    Nieuwe screenshots zouden leuker zijn.

    Naast dit, blijft het wel een leuk idee.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:11 ]

    Een geheimhoudingsverklaring? Dat gaat wel heel ver als je het mij vraagt. Maar goed, ik ken het allemaal al en heb alles al gezien, dus ik ga niet meedoen. Iedereen die dit wel doet, good luck!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor mij is het echt nieuwsgierigheid voor hoe die forums eruit zien ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    Om de een of andere reden associeer ik dit met geheime clubs die kinderen op de basisschool oprichten, en iedereen loopt te popelen om de geheime hut van de club in te mogen. Zo nu en dan laten ze een buitenstaander in, maar alleen als hij zonder gekruiste vingers zweert dat hij niks verklikken zal.
    Ik vind het altijd leuk om de crew met nieuwe initiatieven aan te zien komen en gelukkig zijn er genoeg users die dit idee erg waarderen. Ik wil dan ook geen roet in het eten gooien. Toch versterkt dit initiatief voor mij eerder de grens tussen crew en niet-crew dan dat het helpt hem te verminderen. Vooral het woord 'geheimhoudingsverklaring' doet het 'em, naast de woorden 'prijs' en 'geheime fora'. Hartstikke leuk idee om de users een schermpje achter de kijken te geven, maar geef die mogelijkheid dan gewoon aan iedereen, zoals dat een flink jaar terug ooit gebeurd is.
    Nou ja, misschien ben ik gewoon een partypooper. Het trekt me in ieder geval niet.


    Ik ben het wel met je eens, hoor. Natuurlijk is het leuk om eens users eens een blik achter de schermen te geven, maar ik geloof dat er veel meer behoefte is aan meer openheid over hoe de mods te werk gaan dan dat een select clubje alle discussie achter een bepaalde ban kan lezen. Überhaupt lijkt me dat niet zo'n goed idee, geheimhoudplicht of niet, maar misschien is het gewoon mijn doemdenkersinstinct om te zeggen dat dat alleen maar voor frictie kan zorgen. Misschien dat dat soort topics van te voren ook worden weggemoffeld, maar dat zou het hele idee hierachter ook weer teniet doen. x)

    Maar goed, blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel een leuk idee vinden en hebben de mods hier genoeg vertrouwen in om het door te zetten, dus heel veel succes aan iedereen die wel meedoet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Overkill schreef:
    Om de een of andere reden associeer ik dit met geheime clubs die kinderen op de basisschool oprichten, en iedereen loopt te popelen om de geheime hut van de club in te mogen. Zo nu en dan laten ze een buitenstaander in, maar alleen als hij zonder gekruiste vingers zweert dat hij niks verklikken zal.
    Ik vind het altijd leuk om de crew met nieuwe initiatieven aan te zien komen en gelukkig zijn er genoeg users die dit idee erg waarderen. Ik wil dan ook geen roet in het eten gooien. Toch versterkt dit initiatief voor mij eerder de grens tussen crew en niet-crew dan dat het helpt hem te verminderen. Vooral het woord 'geheimhoudingsverklaring' doet het 'em, naast de woorden 'prijs' en 'geheime fora'. Hartstikke leuk idee om de users een schermpje achter de kijken te geven, maar geef die mogelijkheid dan gewoon aan iedereen, zoals dat een flink jaar terug ooit gebeurd is.
    Nou ja, misschien ben ik gewoon een partypooper. Het trekt me in ieder geval niet.

    Lol. Wat op het modforum gezegd wordt is gewoon niet bestemd voor Jan en alleman. En zover ik weet is er nooit een ''buitenstaander'' binnen geweest, ook al zou ik die woordkeuze zelf liever niet willen gebruiken. In ieder geval is mijn conclusie: We bedoelen het goed. Je hoeft niet mee te doen. Graag of niet. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ik denk niet dat de heersende nieuwsgierigheid gaat verdwijnen door vijf personen — maar mochten mensen het graag doen, wens ik ze veel succes met deelnemen (;.

    Edit: misschien wordt hierdoor de nieuwsgierigheid juist groter door die gehele geheimhoudingsverklaring et cetera. Voor sommigen zal dat een bevestiging zijn over het gegeven dat dus tóch allerlei spannende dingen gebeuren waar niets of niemand over mag praten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 18:47 ]


    FoxAngel schreef:
    Tof dat jullie dit willen doen! Ik ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen uitziet. ^^ Het geheimhouden is begrijpelijk.


    Life is a beautiful struggle

    I'm in! Ik begrijp de kritiek op de geheimhoudingsverklaring wel, maar aan de andere kant vind ik het ook best logisch dat ze die regel invoeren, aangezien daar wel heeeel makkelijk misbruik van gemaakt kan worden. Ik hoop in ieder geval dat ik niet per ongeluk dat ding twee keer heb ingeleverd of het vinkje open heb laten staan of zo, want mijn computer is plat en mijn gsm deed net behoorlijk vervelend. :'D

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 19:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Lol. Wat op het modforum gezegd wordt is gewoon niet bestemd voor Jan en alleman. En zover ik weet is er nooit een ''buitenstaander'' binnen geweest, ook al zou ik die woordkeuze zelf liever niet willen gebruiken. In ieder geval is mijn conclusie: We bedoelen het goed. Je hoeft niet mee te doen. Graag of niet. :W


    Jullie kiezen anders wel vijf van die alleman om een kijkje te nemen. Als jullie niks te verbergen hebben, kunnen jullie net zo goed iedereen die mogelijkheid bieden. Als jullie dat wel hebben, ben ik net als Wiarda bang dat dit voor frictie zal zorgen, geheimhouding of niet.
    Dat wat ik in mijn vorige post zei, klopte volgens mij inderdaad niet helemaal. Ik bedoelde die keer dat screenshots van het crew-, ook wel bekend als geheime forum, openbaar werden gemaakt. Dat vind ik persoonlijk een beter idee.
    Ik weet dat jullie het goed bedoelen. Ik had ook al verwacht dat, ook al probeerde ik mijn post zo neutraal mogelijk te houden, er mensen beledigd zouden worden. Maar als jullie nieuwe initiatieven opbrengen, moeten jullie ook openstaan voor initiatieven vanaf onze kant. Of op z'n minst de meningen erover tolereren.


    i put the fun in funeral

    Pratchett schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, maar ik snap ook wel dat sommige users zich schijnbaar ook exclusief willen voelen en daarbij willen horen. :W Mij niet gezien.

    Ik denk niet dat mensen zich 'exclusief willen voelen', maar meer uit nieuwsgierigheid hoe alles achter de schermen werkt.


    Seasons will change, but I shall remain