• De limiet van 150 users is bereikt! Je kunt je niet meer inschrijven!


    Lieve users,

    Omdat er nogal wat nieuwsgierigheid bestaat omtrent het forum dat achter de schermen door de crewleden wordt gebruikt, hebben de moderators besloten om op creatieve wijze een wedstrijd te organiseren met de prijs: 'Een kijkje achter de schermen voor één dag'. Je krijgt dus de kans om verschillende subfora te bekijken die je normaal gesproken niet kan zien, zoals het forum van de bèta-readers en het modforum.
    Het enige wat je moet doen om kans te maken op deze prijs, is dit formulier invullen, waarbij je tevens verplicht bent om een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Mocht je de verklaring niet willen tekenen, dan kun je helaas niet meedoen aan deze wedstrijd.

    Er zijn maximaal 150 users die zich kunnen inschrijven voor de wedstrijd, waaruit vijf users worden gekozen om een kijkje achter de schermen te mogen nemen. Zodra de limiet van 150 users is bereikt, zullen wij bekend maken welke users de kans krijgen om de geheime fora te bekijken.

    Vragen over deze wedstrijd mogen in het topic worden gesteld. Wij wensen jullie veel plezier en veel succes!

    - De moderators

    Veelgestelde vragen:

    Moeten usernamewijzigingen worden doorgegeven?
    - Ja, graag. Wanneer je -je username wijzigt, kun je dit in dit topic aangeven.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 19:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    katl1 schreef:
    Hoever gaat die geheimhoudingsplicht? Ik bedoel, inhoudelijk over verschillende users lijkt het me logisch te zwijgen, maar stel dat iemand een keer ontglipt van 'er zijn die en die subfora', bijvoorbeeld, is dat dan een probleem?


    Volgens mij moet je verzwijgen wat niet zichtbaar is op het openbare forum - ik dacht toch dat dat de regel was. Als het niet zichtbaar is voor users, mag je het niet zeggen. Tenzij die regel veranderd is, uiteraard.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik denk er nog even over, want ik ben stiekem best bang dat jullie met brandende fakkels en hooivorken achter me aan komen als ik per ongeluk iets uit mijn mond laat floepen! ;)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Retrouvailles is Tywin geworden. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik doe mee! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Willy Wonka much.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een jaar geleden zou ik graag mee hebben gedaan, maar als Moderator op een ander forum (waar ik in eerste instantie ook nieuwschierig was naar het geen er achter de schermen gebeurt) weet ik nu ongeveer wel hoe alles werkt, wat er gezegd en gedaan word. Mijn nieuwschierigheid is bevredigt dus ik laat een plaatsje vrij voor een ander.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn topics^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MT.
    wat leuk dat jullie dit doen. Ik vroeg me af. Kiezen jullie de dag waarop degene kan kijken of gaa dan in overleg. Want het zou lullig zijn als je een dag weg bent en dat het dan de dag is

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 19:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb me ingeschreven^^^

    Ik ben echt benieuwd wat er achter de schermen allemaal nou gebeurd...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoeveel aanmeldingen hebben jullie al? Want ik vroeg me af; Als het ontzettend lang duurt voordat de 150 aanmeldingen gehaald zijn, komt er dan een deadline of zoiets tot wanneer je je kunt inschrijven?

    Gewoon nieuwsgierig. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meegedaan! Lijkt me super leuk :)


    Treat people with kindness

    Markiplier > Disasterology


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    PaulWesley > Vedere


    Life is a beautiful struggle

    Sacramental » Undine.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soundgarden > Neighbourhood.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 20:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it