• De limiet van 150 users is bereikt! Je kunt je niet meer inschrijven!


    Lieve users,

    Omdat er nogal wat nieuwsgierigheid bestaat omtrent het forum dat achter de schermen door de crewleden wordt gebruikt, hebben de moderators besloten om op creatieve wijze een wedstrijd te organiseren met de prijs: 'Een kijkje achter de schermen voor één dag'. Je krijgt dus de kans om verschillende subfora te bekijken die je normaal gesproken niet kan zien, zoals het forum van de bèta-readers en het modforum.
    Het enige wat je moet doen om kans te maken op deze prijs, is dit formulier invullen, waarbij je tevens verplicht bent om een geheimhoudingsverklaring te tekenen. Mocht je de verklaring niet willen tekenen, dan kun je helaas niet meedoen aan deze wedstrijd.

    Er zijn maximaal 150 users die zich kunnen inschrijven voor de wedstrijd, waaruit vijf users worden gekozen om een kijkje achter de schermen te mogen nemen. Zodra de limiet van 150 users is bereikt, zullen wij bekend maken welke users de kans krijgen om de geheime fora te bekijken.

    Vragen over deze wedstrijd mogen in het topic worden gesteld. Wij wensen jullie veel plezier en veel succes!

    - De moderators

    Veelgestelde vragen:

    Moeten usernamewijzigingen worden doorgegeven?
    - Ja, graag. Wanneer je -je username wijzigt, kun je dit in dit topic aangeven.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 19:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Overkill schreef:
    (...)

    Jullie kiezen anders wel vijf van die alleman om een kijkje te nemen. Als jullie niks te verbergen hebben, kunnen jullie net zo goed iedereen die mogelijkheid bieden. Als jullie dat wel hebben, ben ik net als Wiarda bang dat dit voor frictie zal zorgen, geheimhouding of niet.
    Dat wat ik in mijn vorige post zei, klopte volgens mij inderdaad niet helemaal. Ik bedoelde die keer dat screenshots van het crew-, ook wel bekend als geheime forum, openbaar werden gemaakt. Dat vind ik persoonlijk een beter idee.
    Ik weet dat jullie het goed bedoelen. Ik had ook al verwacht dat, ook al probeerde ik mijn post zo neutraal mogelijk te houden, er mensen beledigd zouden worden. Maar als jullie nieuwe initiatieven opbrengen, moeten jullie ook openstaan voor initiatieven vanaf onze kant. Of op z'n minst de meningen erover tolereren.

    Hier sluit ik me bij aan. En ook met wat Wiarda zegt.

    Overkill schreef:
    (...)

    Jullie kiezen anders wel vijf van die alleman om een kijkje te nemen. Als jullie niks te verbergen hebben, kunnen jullie net zo goed iedereen die mogelijkheid bieden. Als jullie dat wel hebben, ben ik net als Wiarda bang dat dit voor frictie zal zorgen, geheimhouding of niet.
    Dat wat ik in mijn vorige post zei, klopte volgens mij inderdaad niet helemaal. Ik bedoelde die keer dat screenshots van het crew-, ook wel bekend als geheime forum, openbaar werden gemaakt. Dat vind ik persoonlijk een beter idee.
    Ik weet dat jullie het goed bedoelen. Ik had ook al verwacht dat, ook al probeerde ik mijn post zo neutraal mogelijk te houden, er mensen beledigd zouden worden. Maar als jullie nieuwe initiatieven opbrengen, moeten jullie ook openstaan voor initiatieven vanaf onze kant. Of op z'n minst de meningen erover tolereren.

    Ik tolereer je mening ook wel? Dat heb ik toch ook niet gezegd?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik tolereer je mening ook wel? Dat heb ik toch ook niet gezegd?
    Jou reactie naar haar toe kwam anders redelijk aanvallend over (in mijn ogen), zeker met de smiley die je gebruikt hebt.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Jou reactie naar haar toe kwam anders redelijk aanvallend over (in mijn ogen), zeker met de smiley die je gebruikt hebt.

    Bedoelde ik niet zo. (: ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil me exclusief voelen, dus ik doe mee. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben stiekem benieuwd naar het beta-forum, maar omdat ik al zoveel zie, is het niet echt eerlijk als ik zou meedoen. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik ben stiekem benieuwd naar het beta-forum, maar omdat ik al zoveel zie, is het niet echt eerlijk als ik zou meedoen. :p


    Kunnen bemiddelaars het bèta-forum niet zien? Dat is raar, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Op basis waarvan worden de mensen gekozen? Aangezien het me eerlijker lijkt wanneer het simpelweg door een randompicker gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Kunnen bemiddelaars het bèta-forum niet zien? Dat is raar, haha.
    Nee dat gaat niet. Nu kan ik niet meer over Jan en alleman gaan roddelen. Das ook wel effe sneu zeg. (joehoe)

    Dat was dus niet serieus bedoeld voor het geval sommige mensen dat echt denken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 20:32 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leuk, ik doe mee. :)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 20:15 ]

    Allemantheia schreef:
    Leuk idee, maar ik pas. Ik ga geen geheimhoudingsformulieren tekenen. Het is juist leuk als het wat meer open is en niet zo geheimzinnig.
    Ik snap dat sommige dingen niet bekend mogen worden, maar waarom zou je die te zien krijgen bij dat kijkje?


    26 - 02 - '16

    Sacramental schreef:
    Op basis waarvan worden de mensen gekozen? Aangezien het me eerlijker lijkt wanneer het simpelweg door een randompicker gaat.


    We kiezen de users uit zoals we dat ook bij de loterij van het tienjarige jubileum hebben gedaan. Een randompicker, zoals jij al zei, die direct vijf namen kiest, in plaats van één per keer. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    FoxAngel schreef:
    Tof dat jullie dit willen doen! Ik ben wel benieuwd hoe het er achter de schermen uitziet. ^^ Het geheimhouden is begrijpelijk.


    -

    Melitta schreef:
    (...)

    We kiezen de users uit zoals we dat ook bij de loterij van het tienjarige jubileum hebben gedaan. Een randompicker, zoals jij al zei, die direct vijf namen kiest, in plaats van één per keer. (:



    Randompicker, pick meeeeeee! Hahahaha x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoever gaat die geheimhoudingsplicht? Ik bedoel, inhoudelijk over verschillende users lijkt het me logisch te zwijgen, maar stel dat iemand een keer ontglipt van 'er zijn die en die subfora', bijvoorbeeld, is dat dan een probleem?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen