• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zal ik deze keer eerst schrijven?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij zijn er nog maar iets van 8 mensen echt actief aan het schrijven... Am I right?

    LakeTown schreef:
    Volgens mij zijn er nog maar iets van 8 mensen echt actief aan het schrijven... Am I right?


    Zoiets? Jammer hoor.

    Oh en omdat Zampini (zoiets?) niet meer reageert met haar personage, wat is de bedoeling met Lane nou? Die moest met een groep komen... misschien een heftige intro dat mensen opzoek gaan naar eten straks en hij de enige overlevende is of iets dergelijks? Want dit werkt zo ook niet echt eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 9:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    LakeTown schreef:
    Volgens mij zijn er nog maar iets van 8 mensen echt actief aan het schrijven... Am I right?


    Ik moet nog wat mensen achter de broek aanzitten! Daar heb je gelijk in.

    @Rollins: ik ga er voor je achteraan! Dan hoor je van me!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hallo, sorry dat ik niet heb gereageerd. Ik ben het helemaal uit het oog verloren, heb ik nog wat gemist? Iets tegen mijn personage bijvoorbeeld?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Hallo, sorry dat ik niet heb gereageerd. Ik ben het helemaal uit het oog verloren, heb ik nog wat gemist? Iets tegen mijn personage bijvoorbeeld?

    Ja, ik wacht de hele tijd totdat er een post van jouw personage is. Dan kan ik Juniper eindelijk dat gebouw uit laten lopen.

    Ik kan niet veel met haar schrijven en dat vind ik jammer, want zo gaat de roleplay ook niet sneller.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Ja, ik wacht de hele tijd totdat er een post van jouw personage is. Dan kan ik Juniper eindelijk dat gebouw uit laten lopen.

    Ik kan niet veel met haar schrijven en dat vind ik jammer, want zo gaat de roleplay ook niet sneller.


    Ik kan er niets aan doen dat ik even een boel aan mijn hoofd heb en het daardoor vergeten ben. Je mag Juniper best bij hem weghalen hoor, hij komt wel achter ze aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kwam er pas net achter dat er al een nieuw praattopic is ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Flashing schreef:
    (...)
    Ik kan er niets aan doen dat ik even een boel aan mijn hoofd heb en het daardoor vergeten ben. Je mag Juniper best bij hem weghalen hoor, hij komt wel achter ze aan.

    Nee, want ze zit in een groep en zo zou ze niet reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hee guys
    It's so quiet
    Are there any problems?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik wacht nog op een reactie ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mhyresa schreef:
    Hee guys
    It's so quiet
    Are there any problems?

    Ik wacht nog steeds op een reactie van Flashing. Anders reageer ik morgen zelf wel en dan gaat ze het dorp al in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mhyresa schreef:
    Hee guys
    It's so quiet
    Are there any problems?


    Al iets gehoord van Zampini? Dan weet ik wat ik met Lane aan moet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb nog niks gehoord van Zampini. Wat mij part laat je Lane toevallig de groep tegen komen.
    - Wat Flashing betreft: je hebt haar erop geattendeerd maar er is nog geen antwoord. Ga dan maar verder


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nereid schreef:
    Ik kwam er pas net achter dat er al een nieuw praattopic is ._.


    + Ik ga nu schrijven.