• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    LakeTown schreef:
    (...)


    Nou daar merkt hij anders niks van (cat)

    Oh wauw, gezellig ^^ Laat Lane hem alsjeblieft niet wegsleuren en voor dood achterlaten omdat hij toch niet van nut is en bijna sterft, that would be so mean ):


    Lane heeft daar echt niet het recht toe, hij hoort niet bij die groep. ;D Waarschijnlijk is Lane te bang dat ze dat ook met hem willen doen, ghehe. Maar Cassia mag hem vast wel, zodra hij over het ijlen heen is. Sowieso is ze vriendelijker dan Juniper. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Lane heeft daar echt niet het recht toe, hij hoort niet bij die groep. ;D Waarschijnlijk is Lane te bang dat ze dat ook met hem willen doen, ghehe. Maar Cassia mag hem vast wel, zodra hij over het ijlen heen is. Sowieso is ze vriendelijker dan Juniper. ;D



    Mooi :Y)

    Wat gezellig allemaal haha, bedankt voor de hulp (namens Storm) Dakota! ^^

    Nutteloze post, ik weet het haha. Ik ben gewoon verbaasd over de plotselinge load aan mensen langskomen (hiervoor had Storm eigenlijk alleen nog maar met Leaf en Dakota gepraat, voor iets van 10 posts lang)

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 19:15 ]

    LakeTown schreef:
    (...)
    Stiekem was het wel een beetje wraak voor haar agressieve binnenkomst zonder dat ze precies wist wat er aan de hand is hihi ^^

    Ja, Dakota was hem aan het verzorgen, maar Storm had een koortsaanval en begon weer te ijlen, waardoor Dakota er uit zag als Magere Hein (':

    Iedereen heeft een bepaalde reden ergens voor hé, haha. Just saying that Juniper has a reason to. Ze is wellicht feller dan een ander, het betekent niet dat ze het kwaad meent. Er spelen eveneens andere factoren mee.

    Wrestler schreef:
    (...)
    Jaa, sorry, ik wist echt niet wat ik moest doen. *schaam schaam* En zometeen komt Lane er ook nog eens bij... poeh poeh, wat een gedoe allemaal. ;D Maar Storm is geliefd!

    Gezellig, the more - the merrier.
    Alleen momenteel niet door Juniper. :Y) Dat zal daarna wel klaar zijn though. Tenminste, het ligt aan de situatie.
    "Sowieso is ze vriendelijker dan Juniper. ;D"
    Yep. Maar ze kan hoogstwaarschijnlijk ook beter omgaan met verschillende factoren.

    @ Cashby:
    "In een automatische reactie legde ik mijn hand op de schouder van de zwartharige vrouw. Nee, het zou haar waarschijnlijk niet direct tegenhouden als ze de man iets aan wilde doen, maar ik kon mijn vingers wel op een bepaalde zenuw drukken zodat ze har arm niet optimaal meer zou kunnen gebruiken voor een aantal seconden."
    Juniper bedankt je, Cashby. * sarcasme * Well, ze heeft altijd nog haar andere lichaamsdelen hehe. Maar dat betekent dus dat ze elkaar wel kennen? Ik heb namelijk in mijn post geschreven van niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @LakeTown: Hij kan het moeilijk erger laten worden x3

    @Undine: Ze heeft inderdaad nog al haar andere lichaamsdelen om te gebruiken en aangezien Dakota niet direct goed is in het uitdelen vn klappen kan ze doen wat ze wilt. He just tries xd
    Ik gokte van wel? Aangezien ze beide toch al een tijdje deel uit maken van de groep. Ik kan mijn post altijd aanpassen though.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    @LakeTown: Hij kan het moeilijk erger laten worden x3



    Geloof me, dat kan hij :"D Haar gaan zoenen of betasten oid maar dat doe ik niet, hij lijd al genoeg en hoeft niet ook nog eens in elkaar geslagen te worden ^^

    Cashby schreef:
    @Undine: Ze heeft inderdaad nog al haar andere lichaamsdelen om te gebruiken en aangezien Dakota niet direct goed is in het uitdelen vn klappen kan ze doen wat ze wilt. He just tries xd
    Ik gokte van wel? Aangezien ze beide toch al een tijdje deel uit maken van de groep. Ik kan mijn post altijd aanpassen though.

    Dakota staat in ieder geval op haar "lijstje" nu :'D
    Ah, dan had ik het fout. Ik dacht namelijk dat hij pas net bij de groep was gekomen. Dan zal ik het in deze Juniper post wel beter beschrijven haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gepost met Juniper. Ik had gehoopt dat ie beter zou zijn beschreven, maar helaas pindakaas.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdorie, heeftie nog meer schade aan zijn keel zometeen (cat) Goed geschreven trouwens, echt heel realistisch
    Nathaniel.... Ik denk dat het tijd is om in actie te komen en hem te redden.... Voor hij dood gaat enzo.... Iemand?

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 10:58 ]

    Ik zal zo even kijken. Fear not. ^^


    Caution first, always.

    Cassia bemoeid zich er ook mee zodra ze aan de beurt is. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Dakota staat erbij en kijkt er naar en staat doodsangsten uit cuz' he's next.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Lane komt dan tevoorschijn omdat hij Dakota machteloos ziet zijn, en dan blijkt hij Superman te zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha, en dat allemaal voor één vrouw. :'D I'm amused.

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 12:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niemand kent Storm (behalve Leaf) en hij is nu al geliefd (': Lol