• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wanderings > Escobar. Sorry dat ik voor zo'n lange tijd niet geschreven heb. :c Ik zal vandaag nog alle posts even doornemen en er eentje schrijven.

    Is er iemand naar wie ik Diana toe kan sturen?

    Wrestler schreef:
    (...)

    Al iets gehoord van Zampini? Dan weet ik wat ik met Lane aan moet.


    Ik heb bericht van haar gehad! Ze gaat proberen te posten dus heb nog even geduld

    @Maia: niets van Flashing gehoord. Wat mij part mag je door (:

    @ Escobar: fijn dat je toch nog post! Iedereen gaat nu zo'n beetje zijn of haar kamer inrichten, dus je kan haar Zevon etc. wel laten treffen op de eerste verdieping?

    @Beckendorf: Fijn! En ja, het ging wat snel qua praattopic

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 17:49 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Het was pasen en ik was bij mijn vriend, dus als ik op Q was, was dat even tussendoor. Ik weet niet echt wat ik moet schrijven of doen, dus jullie mogen van mij door gaan. Ik spring er wel weer in als ik wat weet.
    Overigens moet ik ook opzoek naar een nieuwe opleiding omdat ik niet aangenomen ben op die waar ik me voor had aangemeld, dus dat gaat ook even voor :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Het was pasen en ik was bij mijn vriend, dus als ik op Q was, was dat even tussendoor. Ik weet niet echt wat ik moet schrijven of doen, dus jullie mogen van mij door gaan. Ik spring er wel weer in als ik wat weet.
    Overigens moet ik ook opzoek naar een nieuwe opleiding omdat ik niet aangenomen ben op die waar ik me voor had aangemeld, dus dat gaat ook even voor :c


    Awe sterkte! Sowieso kun je altijd nog socializen met Cassia - als ik weer aan de beurt ben tenminste. c: Of Lane straks.

    Ik ga morgen weer proberen overal te schrijven, dus ook dit RPG. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    God, ik ben echt een wrak de laatste paar maanden. Ik weet echt niet hoe het komt, maar ik heb echt 0,01 % fut om te schrijven. Sorry, Stitchie, maar ik zal echt asap terug antwoorden :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    @ Escobar: fijn dat je toch nog post! Iedereen gaat nu zo'n beetje zijn of haar kamer inrichten, dus je kan haar Zevon etc. wel laten treffen op de eerste verdieping?


    Kan je wat met mijn post? Of moet ik het aanpassen? (:

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 22:54 ]

    Ik zal even kijken of ik vanmiddag kan reageren Merrill (:

    Escobar schreef:
    (...)

    Kan je wat met mijn post? Of moet ik het aanpassen? (:


    Nee hoor!
    Was prima (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn post staat er. Er kunnen dingen niet kloppen, maar dat komt doordat ik niet iedere post gelezen heb. In dat geval: vertel het me vooral, dan kan ik het veranderen.
    Daarbij hoop ik dat het niet erg is dat Juniper het groepje van Leaf heeft gestoord, ze moet simpelweg reageren op wat ze heeft gehoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Nee hoor!
    Was prima (:

    Oooooh, dear, poepie, lieve kameeltje -- Ik heb een post geschreven (aa')
    Hoop dat je er genoeg mee kunt.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 23:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Oooooh, dear, poepie, lieve kameeltje -- Ik heb een post geschreven (aa')
    Hoop dat je er genoeg mee kunt.

    Haha mallerd ^^
    Met jouw posts kan ik altijd wat!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    (...)
    Haha mallerd ^^
    Met jouw posts kan ik altijd wat!

    Je bent te fantastisch voor woorden ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Undine schreef:
    Mijn post staat er. Er kunnen dingen niet kloppen, maar dat komt doordat ik niet iedere post gelezen heb. In dat geval: vertel het me vooral, dan kan ik het veranderen.
    Daarbij hoop ik dat het niet erg is dat Juniper het groepje van Leaf heeft gestoord, ze moet simpelweg reageren op wat ze heeft gehoord.


    Neuh, geen probleem hoor, gezellig! Als ze die arme Storm maar niet gaat slaan ofzo ^^

    LakeTown schreef:
    (...)
    Neuh, geen probleem hoor, gezellig! Als ze die arme Storm maar niet gaat slaan ofzo ^^

    Nee, dat zal ze niet, tenzij hij het ernaar maakt haha. Maar voor nu komt dat in ieder geval niet in haar gedachten voor, dus Storm kan een gerust hart hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.