• Praattopic 02
    You know how it works


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    LakeTown schreef:
    (...)


    Ik ben zwaar teleurgesteld in je (cat) Not at all dear, I still love you ^^

    I love you too.
    En ik heb geschreven. c;


    Caution first, always.

    Storm heeft zojuist zijn doodswens geschreven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Storm heeft zojuist zijn doodswens geschreven.

    Omfg :')


    Caution first, always.

    NATHANIEL, RED HEM!

    Ooooops. :') Hij gaat zijn best doen, I guess. ^^


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    NATHANIEL, RED HEM!


    Jaaa ,.. of niet!
    Weer een probleem minder 8D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wat heeft iedereen tegen mijn arme Stormiepormie? ):

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Jaaa ,.. of niet!
    Weer een probleem minder 8D

    Naja hij heeft Storm wel zijn water en medicijnen gegeven... :')


    Caution first, always.

    Mhyresa schreef:
    (...)
    Jaaa ,.. of niet!
    Weer een probleem minder 8D

    Precies wat Juniper ervan vindt, heeft ze er ook geen last meer van.

    @LakeTown: Juniper laat mensen met rust, totdat ze het leuk vinden hun smerige vloeistoffen af te vegen aan haar broek.

    Alleen ik wacht even met schrijven, Cashby hoort eerst right?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Precies wat Juniper ervan vindt, heeft ze er ook geen last meer van.

    @LakeTown: Juniper laat mensen met rust, totdat ze het leuk vinden hun smerige vloeistoffen af te vegen aan haar broek.

    Alleen ik wacht even met schrijven, Cashby hoort eerst right?



    Hij vond het niet leuk! ik wel Maar wat moest hij er anders mee doen? Hij ziet haar in ieder geval niet aan voor een vijand, zoals bij Dakota ^^ Bovendien, hij zweeft op het randje van de dood, even voor de goede orde, is dat niet genoeg om hem respijt te geven? :3

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 9:54 ]

    LakeTown schreef:
    (...)
    Hij vond het niet leuk! ik wel Maar wat moest hij er anders mee doen? Hij ziet haar in ieder geval niet aan voor een vijand, zoals bij Dakota ^^ Bovendien, hij zweeft op het randje van de dood, even voor de goede orde, is dat niet genoeg om hem respijt te geven? :3

    Het was niet feitelijk bedoelt, het gaat erom dat ze smurrie aan haar broek heeft nu. :'D
    En voor Juniper eigenlijk niet, zoals er al in haar character sheet staat: ze is zo veranderlijk als het weer. Dakota is het personage van Cashby, gok ik?

    Trouwens, even voor de goede orde: ik ben niemand aan het aanvallen, ikzelf houd namelijk wel van awkward situaties. Tja, alleen Juniper niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Het was niet feitelijk bedoelt, het gaat erom dat ze smurrie aan haar broek heeft nu. :'D
    En voor Juniper eigenlijk niet, zoals er al in haar character sheet staat: ze is zo veranderlijk als het weer. Dakota is het personage van Cashby, gok ik?

    Trouwens, even voor de goede orde: ik ben niemand aan het aanvallen, ikzelf houd namelijk wel van awkward situaties. Tja, alleen Juniper niet.


    Stiekem was het wel een beetje wraak voor haar agressieve binnenkomst zonder dat ze precies wist wat er aan de hand is hihi ^^

    Ja, Dakota was hem aan het verzorgen, maar Storm had een koortsaanval en begon weer te ijlen, waardoor Dakota er uit zag als Magere Hein (':

    Hallo Cassia, welkom bij de club! :"D Het is wel bezoekuur aan het ziekebed van Storm aan het worden joh ^^

    LakeTown schreef:
    Hallo Cassia, welkom bij de club! :"D Het is wel bezoekuur aan het ziekebed van Storm aan het worden joh ^^


    Jaa, sorry, ik wist echt niet wat ik moest doen. *schaam schaam* En zometeen komt Lane er ook nog eens bij... poeh poeh, wat een gedoe allemaal. ;D Maar Storm is geliefd!


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Jaa, sorry, ik wist echt niet wat ik moest doen. *schaam schaam* En zometeen komt Lane er ook nog eens bij... poeh poeh, wat een gedoe allemaal. ;D Maar Storm is geliefd!



    Nou daar merkt hij anders niks van (cat)

    Oh wauw, gezellig ^^ Maakt toch helemaal niet uit joh, soms weet ik het ook allemaal niet meer haha. Laat Lane hem alsjeblieft niet wegsleuren en voor dood achterlaten omdat hij toch niet van nut is en bijna sterft, that would be so mean ):

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 17:16 ]