• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Mijn ouders maken grapjes.. :(
    de mijne niet gelukkig. Volgens mij heeft mijn fangirl/jankbij toen met rtl late night indruk gemaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) de mijne niet gelukkig. Volgens mij heeft mijn fangirl/jankbij toen met rtl late night indruk gemaakt


    Mijn oma belde me zojuist op. (Ze is een Liam girl.) en vroeg hoe het met me ging. Ze begon bijna zelf te huilen omdat ze via mij hoorde al een tijd hoe het met Zayn ging, ook al dat drama op twitter etc.

    MrsGately schreef:
    (...)

    Mijn oma belde me zojuist op. (Ze is een Liam girl.) en vroeg hoe het met me ging. Ze begon bijna zelf te huilen omdat ze via mij hoorde al een tijd hoe het met Zayn ging, ook al dat drama op twitter etc.
    dat is zo schattig zeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dat is zo schattig zeg.


    Ik zit nu te huilen, nouja met tranen, achja het kan altijd erger.

    (Mijn idool is in 2009 overleden en zat in Boyzone.. En hij was zo blij dat ze weer konden touren.)

    MrsGately schreef:
    (...)

    Mijn oma belde me zojuist op. (Ze is een Liam girl.) en vroeg hoe het met me ging. Ze begon bijna zelf te huilen omdat ze via mij hoorde al een tijd hoe het met Zayn ging, ook al dat drama op twitter etc.


    Je oma is echt een winnaar.


    i put the fun in funeral

    Eigenlijk snap ik dat hele 'haat'gedoe niet, omdat hij uit de band stapt? Zoiets kan nu eenmaal gebeuren en ik kan het wel begrijpen dat het nu eenmaal zijn leventje niet is. Het is niet dat de eind van de wereld eraan komt.
    Alhoewel ik echt niks met One Direction heb, snap ik wel dat het rot is voor degenen die hun muziek luisteren. Het is altijd kut als iemand uit de band stapt of een band uit elkaar gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overkill schreef:
    (...)

    Je oma is echt een winnaar.


    Haha awww, ze wilde zelfs mee naar het concert 25e maar dat kon ik haar echt niet aan doen. Ik vind dit nieuws zo kut,

    Kunnen we Miley Cyrus niet op scheikundige wijze laten oplossen tot nieuwe energie voor Zayn?


    When the why is clear, the how is easy.

    EpicPancakes schreef:
    Kunnen we Miley Cyrus niet op scheikundige wijze laten oplossen tot nieuwe energie voor Zayn?


    Holy shit. Give this girl a cake.

    Of Justin Bieber, zelfde genre, allebei enorm lekker, ik denk; doen! Of we nemen een rocker en geven ze een rocktwist, Kelling Quinn? :3


    wat was dit ookalweer

    Aan de ene kant zag ik het wel aankomen, aan de andere kant vind ik het nog steeds een beetje onwerkelijk, denk ik... Het zal wel raar zijn om One Direction dan zonder Zayn door te zien gaan. Ik vind het jammer, maar ik respecteer zijn beslissing wel. Die mensen hebben natuurlijk ook gewoon een leven, en als zo'n baan zoveel stress en drama met zich mee brengt, kan ik me enigszins voorstellen dat de lol er vanaf is. Ik ben blij dat ik nog een concert van ze heb gezien toen ze met z'n vijven waren, maar het is natuurlijk wel sneu voor de fans die hoopten dat tijdens deze tour mee te maken.
    Mijn eigen reactie op dit nieuws heeft me wel doen realiseren dat mijn One Direction obsessie aan z'n hoogtepunt voorbij is... Het heeft me met mijn neus in de realiteit gedrukt of zo c':


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    MrsGately schreef:
    (...)

    Haha awww, ze wilde zelfs mee naar het concert 25e maar dat kon ik haar echt niet aan doen. Ik vind dit nieuws zo kut,
    nahw mij oma wilde mee naar this is us. Ik heb geen mede directioner in de buurt een vriendin vind ze niet leuk maar ziet dat ik er blij van word dus eens in de zoveel tijd luisterd ze me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Al vind ik One Direction niet zo'n leuke band, is het toch jammer voor alle Directioners. Ik zou het ook totaal niet leuk vinden als de zanger van mijn favoriete band ermee kapt. Sterkte iedereen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    Oh, da's naar. Heel veel sterkte aan de fans, want dat kan niet leuk zijn.

    Overigens hoorde ik net dat dat #cutforbieber gedoe van toen Justin wiet had gerookt weer is opgedoken in de vorm van #cutforzayn. Persoonlijk heb ik nooit veel met One Direction gehad, maar daardoor schrik ik toch wel enorm. Het is toch echt wel eng hoeveel invloed zo'n boyband kan hebben, of ze het nou willen of niet. :/

    / Daar kan ik zo kwaad om worden, grap of niet. Het is niet iets waar je om kunt lachen alsof het niet belangrijk is. Het wordt veel te snel gezegd.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 19:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben al heel lang geen fan meer, maar dit kwam wel als een klap al zag ik het aankomen. Dit is toch echt een drastische afsluiting van mijn 1D-fase, jemig... Ik heb ze twee jaar geleden live gezien, en daar ben ik nu toch wel blij mee. Het veertienjarige fangirlende tienermeisje in mij huilt, heel heel heel hard.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    IrishNialler schreef:
    (...) nahw mij oma wilde mee naar this is us. Ik heb geen mede directioner in de buurt een vriendin vind ze niet leuk maar ziet dat ik er blij van word dus eens in de zoveel tijd luisterd ze me aan


    Heb geluk gehad dat 25 Juni Zayn en Harry mijn I <3 You Louis bordje opmerkte.