• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sacramental schreef:
    (...)
    / Daar kan ik zo kwaad om worden, grap of niet. Het is niet iets waar je om kunt lachen alsof het niet belangrijk is.


    Van wat ik ervan heb gezien, gaat helaas niet eens om een grap. Ik snap dat er heel veel mensen erg van stuur zijn, maar ik vind het nog veel naarder dat er meteen een gevaarlijke hype aan vast geplakt moet worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Van wat ik ervan heb gezien, gaat helaas niet eens om een grap. Ik snap dat er heel veel mensen erg van stuur zijn, maar ik vind het nog veel naarder dat er meteen een gevaarlijke hype aan vast geplakt moet worden.


    Veel van de foto's zijn gewoon van het internet geplukt, maar dat maakt niet niet minder erg. Het is walgelijk om zo'n 'actie' te beginnen terwijl er werkelijk mensen echte problemen hebben die zichzelf beschadigen. Dan ben je later 40 en loop je met littekens vanwege een band. Ik haat dat soort mensen zo erg.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wiarda schreef:
    (...)
    Van wat ik ervan heb gezien, gaat helaas niet eens om een grap. Ik snap dat er heel veel mensen erg van stuur zijn, maar ik vind het nog veel naarder dat er meteen een gevaarlijke hype aan vast geplakt moet worden.

    Zoiets hoeft niet per se direct een soort oplossing te zijn, als ze het zo al zien. Het spijt me zeer, maar ik vind het achterlijk dat zoiets überhaupt gezegd wordt. Het is vervelend, zacht gezegd, dat zo'n hype überhaupt start hierom. Het is een band, alleen maar een boyband. Natuurlijk is het jammer dat er iemand stopt, maar is dat een reden om zo'n (again, sorry) achterlijke hype op te zetten? Verschrikkelijk, eerder. Als er zo gemakkelijk mee omgegaan wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was niet eens echt echt fan (like niet in de fangirl manier al luister ik wel naar hun muziek)
    JUST CAN'T HANDLE IT.

    Ik had echt verwacht dat ze het onverwacht lang zouden uithouden voor een boyband ;3 Zeker omdat ik hun albums ook steeds beter vond worden. Zal niet hetzelfde zijn zonder hem =/ Ik bedoel dat was ook altijd een van de 'mooie' dingen aan hen; elk bandlid had een eigen waarde, eigen tekst en dat is niet zomaar inwisselbaar.

    Ik vraag me wel af of we nu moeten verwachten dat Zayn plots volgend jaar met een solo album afkomt of dat we echt niets meer van hem zullen horen.


    effort never betrays you

    HIMYM schreef:
    Ik was niet eens echt echt fan (like niet in de fangirl manier al luister ik wel naar hun muziek)
    JUST CAN'T HANDLE IT.

    Ik had echt verwacht dat ze het onverwacht lang zouden uithouden voor een boyband ;3 Zeker omdat ik hun albums ook steeds beter vond worden. Zal niet hetzelfde zijn zonder hem =/ Ik bedoel dat was ook altijd een van de 'mooie' dingen aan hen; elk bandlid had een eigen waarde, eigen tekst en dat is niet zomaar inwisselbaar.

    Ik vraag me wel af of we nu moeten verwachten dat Zayn plots volgend jaar met een solo album afkomt of dat we echt niets meer van hem zullen horen.
    ik denk niks. Hij stopt vanwege stres en omdat hij een rustig leven wilt. Ik zie hem eerder terug gaan in de band dan solo te gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    #CutforZayn

    Dit laat wederom een gevaarlijke kant zien van social media ._.


    When the why is clear, the how is easy.

    IrishNialler schreef:
    Op twitter is #cuttingfo r zayn trending. Dit gaat wel wat ver. Alsof hij zich daardoor beter zal voele .

    Wiarda schreef:
    Oh, da's naar. Heel veel sterkte aan de fans, want dat kan niet leuk zijn.

    Overigens hoorde ik net dat dat #cutforbieber gedoe van toen Justin wiet had gerookt weer is opgedoken in de vorm van #cutforzayn. Persoonlijk heb ik nooit veel met One Direction gehad, maar daardoor schrik ik toch wel enorm. Het is toch echt wel eng hoeveel invloed zo'n boyband kan hebben, of ze het nou willen of niet. :/


    Oh nee. D:

    Mensen van Q, ik hoop dat geen van jullie hieraan meedoet of dat overweegt. Je helpt Zayn er niet mee en jezelf al helemaal niet. Schreeuw of huil of scheld zoveel je wilt, maar grijp alsjeblieft niet naar dat soort uitlaatkleppen, want daarvoor ben je veel te belangrijk. Hier een lijst met alternatieven voor automutilatie, want ik kom nu mogelijk (hopelijk?) over als een overbezorgde moederhen die spoken ziet, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Be safe, Q'ers. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een drama alleen maar om een groepje jongens die zingen -_-

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 20:05 ]

    WolfieBlackfire schreef:
    Wat een drama alleen maar om een groepje jongens die zingen -_-

    Yea, it's very funny alright.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh dear, wat een trend zeg... Doe hier alsjeblieft niet aan mee, fans!


    16 - 09 - '17

    WolfieBlackfire schreef:
    Wat een drama alleen maar om een groepje jongens die zingen -_-
    hoe zou jij reageren als jou favo idool ermee besluit te stoppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee. D:

    Mensen van Q, ik hoop dat geen van jullie hieraan meedoet of dat overweegt. Je helpt Zayn er niet mee en jezelf al helemaal niet. Schreeuw of huil of scheld zoveel je wilt, maar grijp alsjeblieft niet naar dat soort uitlaatkleppen, want daarvoor ben je veel te belangrijk. Hier een lijst met alternatieven voor automutilatie, want ik kom nu mogelijk (hopelijk?) over als een overbezorgde moederhen die spoken ziet, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Be safe, Q'ers. :c


    Give this girl a cake. Now.

    Inge (toch?), echt, ik ben gewoon blij dat iemand het zegt. Zelf had ik er niet aan gedacht, maar ik moet even zeggen, dit is een mooie actie.


    wat was dit ookalweer

    Meh, ik vind het jammer, maar ik had het wel al verwacht. Sinds ik naar het concert was gegaan had ik al het idee dat Zayn nou niet echt plezier erin leek te hebben, dus toen ik het zag van zijn break, was ik hier al een beetje bang voor. Maarja, ben niet echt een superfan, ik vind hun muziek wel leuk, maar ik denk dat het zonder Zayn ook vast wel oké blijft. Neemt natuurlijk niet weg dat het voor de echte fans wel een harde klap is. :\


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    IrishNialler schreef:
    (...) hoe zou jij reageren als jou favo idool ermee besluit te stoppen


    zou me niks boeien, ik heb youtube om zn muziek nog te luisteren (:

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    zou me niks boeien, ik heb youtube om zn muziek nog te luisteren (:


    Dat klopt ook, alleen voor mij is de situatie dubbel kut want mijn idool overleed verdomme in 2009, en zijn laatste nummer zingt ie nog over "Learning to life before you die.."