• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nadine23x schreef:
    Im crying ...
    ik doe mee. Ik probeerde me eerst in te houden omdat mem ouders me zouden uitlachen maar ze kwam me knuffelen en shit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik doe mee. Ik probeerde me eerst in te houden omdat mem ouders me zouden uitlachen maar ze kwam me knuffelen en shit.


    Pls give me ur parents.
    Mijn moeder lachte me uit en mijn vader wreef het erin.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Pls give me ur parents.
    Mijn moeder lachte me uit en mijn vader wreef het erin.
    normaal zal ze me uitgelachen hebben maar ze zag dat ik echt verdrietig ben angezien ik een kwartier non stop aan het huilen was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben geen fan, maar vind het wel jammer voor de fans. Hoewel ik Zayn zijn keuze wel weer goed begrijpen kan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Pls give me ur parents.
    Mijn moeder lachte me uit en mijn vader wreef het erin.


    Dit ^

    Ik denk dat onze ouders goede vrienden zouden zijn.
    Mijn vader kwam het doodleuk zeggen en zei zijn naam nog verkeerd ook. En mijn moeder zit al heel de tijd op me te zeuren ugh.


    soul made of stardust and chaos.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:55 ]


    Take me to wonderland

    Het heeft even geduurd, heb Diana/Little Things opgezet en daar begonnen de tranen, ik had het al aan zien komen.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Dit ^

    Ik denk dat onze ouders goede vrienden zouden zijn.
    Mijn vader kwam het doodleuk zeggen en zei zijn naam nog verkeerd ook. En mijn moeder zit al heel de tijd op me te zeuren ugh.


    Ze moeten elkaar ontmoeten en bff's worden en dan zijn wij de zielige kindjes.
    Ik had het al op instagram gezien/ mijn beste vriendin die was van 'Zayn stopped the band. Brb. Killing myself.' En toen begon mijn moeder te lachen en te zeuren en dat hij fake was.
    Mijn vader mocht Zayn wel altijd, maar dit valt me tegen. Hij was een Zayn-Bro D:


    wat was dit ookalweer

    Op twitter is #cuttingfo r zayn trending. Dit gaat wel wat ver. Alsof hij zich daardoor beter zal voele .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Op twitter is #cuttingfo r zayn trending. Dit gaat wel wat ver. Alsof hij zich daardoor beter zal voele .


    Trends in Verenigde Staten · Wijzigen
    #AlwaysInOurHeartsZaynMalik
    #ReplaceZayn
    #ByeZayn
    Zayne
    Two Directions
    Spaces
    "Four"

    Holy Shit.
    3 trends waren niet over Zayn, bij mij dan. :'D

    Maar ik stop nu met spammen hier, hahaha.


    wat was dit ookalweer

    Oh, da's naar. Heel veel sterkte aan de fans, want dat kan niet leuk zijn.

    Overigens hoorde ik net dat dat #cutforbieber gedoe van toen Justin wiet had gerookt weer is opgedoken in de vorm van #cutforzayn. Persoonlijk heb ik nooit veel met One Direction gehad, maar daardoor schrik ik toch wel enorm. Het is toch echt wel eng hoeveel invloed zo'n boyband kan hebben, of ze het nou willen of niet. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Echt heel jammer dat hij stopt. Ik ben al een tijd geen echte hardcore fan, zeg maar, maar dit vind ik toch jammer om twee horen/lezen. Voor mij zal hij altijd een deel van 1D zijn.

    Het was te verwachten dat er op een gegeven moment iemand uit de band zou stappen, maar van Zayn had ik juist niet verwacht.

    Ik ben blij dat ik vorig jaar naar het concert ben gegaan.


    Physics is awesome

    Oh wow, ik dacht dat het enkel ging om zijn stress en kom je dit opeens te weten. One Direction is al een tijdje gezakt bij mij, maar ik ben nog steeds fan en ik vind het dus ontzettend jammer dat Zayn het opeens opgeeft en de rest zowaar in de steek laat. Ik kan begrijpen dat hij misschien rust wil, maar de drukte en zo had hij kunnen verwachten.


    16 - 09 - '17

    Ik had momenteel niet veel meer met 1D, maar het was de eerste band waarover ik fangirlde, de eerste muziek waar ik gek op was, waardoor ik ben gaan schrijven en de muziek betekende ook veel voor me.
    Zayns beslissing begrijp ik en ik respecteer het.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IrishNialler schreef:
    (...) ik doe mee. Ik probeerde me eerst in te houden omdat mem ouders me zouden uitlachen maar ze kwam me knuffelen en shit.


    Mijn ouders maken grapjes.. :(


    Treat people with kindness