• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nee, One Direction stopt niet, dit staat ook in het bericht gemeld op hun officiele facebook. De rest gaat verder zonder Zayn.
    Ik schrok er eigenlijk niet van toen ik het hoorde, omdat hij zomaar weg was tijdens een tour. Ik snap het wel; de druk is best groot en ze kunnen ook nooit echt zichzelf zijn of naar de winkel gaan. Jammer, maar begrijpelijk.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het was te verwachten nadat hij stopte met de tour. Toch ben ik wel verdrietig. :c

    Ik ben One Direction ondertussen al een hele lange tijd ontgroeid, dus ik ben er niet echt verdrietig over. Het is natuurlijk wel jammer, want Zayn is een deel van One Direction en zonder hem is het gewoon niet het zelfde. Ik ben blij dat ik ze nog bij een concert heb mogen zien als een complete band. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Eerlijk? Ik heb gehuild en enorm chagrijnig gedaan. Lol.

    Ik ben echt #$%^&*( boos, omdat ze gewoon op tour zijn en hij nu wel gewoon zo veel fans naait. Mensen die 4 jaar hebben gewacht om maar een glimp van hem te kunnen zien hebben pech.

    En het excuus 'normaal leven'? Don't even get me started. Je had kunnen weten dat als je -je opgeeft je een kans hebt op dit. Stomme troela.

    Sorry voor mijn boosheid. Ik ben echt enorm boos en sip. :'D
    Goed, ik ga nu verder huilen in wanhoop.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Eerlijk? Ik heb gehuild en enorm chagrijnig gedaan. Lol.

    Ik ben echt #$%^&*( boos, omdat ze gewoon op tour zijn en hij nu wel gewoon zo veel fans naait. Mensen die 4 jaar hebben gewacht om maar een glimp van hem te kunnen zien hebben pech.

    En het excuus 'normaal leven'? Don't even get me started. Je had kunnen weten dat als je -je opgeeft je een kans hebt op dit. Stomme troela.

    Sorry voor mijn boosheid. Ik ben echt enorm boos en sip. :'D
    Goed, ik ga nu verder huilen in wanhoop.


    Tja, some people can't handle the 'fame'. Dat is nou eenmaal het leven van een (don't make me laugh) 'popster'. Dus ja, hahah.
    Iedere 'beroemdheid' heeft wel eens momenten dat het minder gaat. Misschien wil hij gewoon rust dus tja, jammer voor de fans. Hij maakt zijn eigen keuzes.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Nu moeten al die verhalen aangepast worden ;')


    Is het nodig om zo lullig te doen? Ik ben zelf ook niet een grote 1D van, maar je kan best rekening houden met mensen die wel echt fans zijn. Je zou het zelf waarschijnlijk ook niet leuk vinden als iemand uit één van jouw lievelingsbands zou stoppen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Tja, some people can't handle the 'fame'. Dat is nou eenmaal het leven van een (don't make me laugh) 'popster'. Dus ja, hahah.
    Iedere 'beroemdheid' heeft wel eens momenten dat het minder gaat. Misschien wil hij gewoon rust.


    Ik zeg het nu maar gewoon even, voor je denkt dat ik woedend ben en je ga aanvallen met de vork-smiley. Ik ben een emotioneel wrak.

    But I mean, OUHJFEIGOREHRJIRSJBWBJRKOS. Ugh. Ik had nog begrip voor de pauze maar ugh, I just can't explain. Hij gaat geen rust krijgen, I can tell you. Twitter mag hij er uitgooien want oh god die gaat haat krijgen. Mensen blijven hem kennen als 'Zayn van 1D' en ik ben boos en sip en ik heb chocola nodig.


    wat was dit ookalweer

    Even voor de duidelijkheid, ik bedoel hier in dit topic niks gemeen of whatever. Ik zeg gewoon wat ik denk dat er gaat gebeuren hier op Q en hoe ik denk dat hij zich voelt. Meer niet. Het komt misschien wat verrot over, maar dat is altijd zo als iemand iets schrijft via een computer en andere het lezen op een manier hoe de schrijver het niet bedoeld.

    Dus don't blame me please. Ik bedoel het niet aanvallend op de fans of zo, gewoon hoe ik denk dat hij zich voelt en hoe Q'ers zich voelen over hun stories.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zayn.. :c


    Vatican Cameos

    Ik zag het pas net ja.O.O
    Ik volgde de band de laatste tijd niet echt meer, dus ik had het niet verwacht.


    You were born original, don't die as a copy.

    Im crying ...


    Treat people with kindness

    Ik heb zelf niet heel veel met One Direction, maar vind het wel onwijs sneu voor de fans. Maar goed, Zayn zal vast wel zijn redenen hiervoor hebben en ik kan het ook best begrijpen dat hij er genoeg van had.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Ik zeg het nu maar gewoon even, voor je denkt dat ik woedend ben en je ga aanvallen met de vork-smiley. Ik ben een emotioneel wrak.

    But I mean, OUHJFEIGOREHRJIRSJBWBJRKOS. Ugh. Ik had nog begrip voor de pauze maar ugh, I just can't explain. Hij gaat geen rust krijgen, I can tell you. Twitter mag hij er uitgooien want oh god die gaat haat krijgen. Mensen blijven hem kennen als 'Zayn van 1D' en ik ben boos en sip en ik heb chocola nodig.


    Ja, maar het is zijn eigen keuze dus ik denk dat hij zich niets aan zal trekken van de haat. Wat zou hij dan moeten, tegen zijn zin in bij de groep blijven? Hij vindt het gewoon zwaar en daar moeten fans ook begrip voor hebben. Het lijkt zo alsof fans hem nu gaan haten omdat hij stopt, maar ze zouden juist moeten denken van; owh, misschien is het te zwaar voor hem, hij wil rust.

    TUURLIJK ik zou er ook moeite mee hebben zou Linkin Park er ineens mee stoppen, maar ik zou wel begrip hebben. Ze zijn al jaren bekend en hebben bereikt wat ze wilden. Snap je ?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 18:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aire schreef:
    Hoewel ik al ruim anderhalf jaar geen fan meer ben, vind ik dit toch erg jammer. :c Awh, my poor sister. Ze is net helemaal into One Direction.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het was een kwestie van tijd voor het eerste lid zou stoppen.
    Dat het Zayn zou worden, begon ik wel te vermoeden, nadat hij gestopt was met de tour.

    Zelf lig ik er niet echt wakker van, maar ik vind het wel sneu voor de fans.


    Tell me about it, stud.