• Ik dacht dat er al dertienhonderd topics over waren, maar niet dus.

    Zayn heeft officieel besloten te stoppen met de band, betekent dit het einde van One Direction?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ikzelf ben niet echt fan van One Direction, maar ik ken wel wat van hun muziek en dergelijke, weet ook wel aardig wat over alle bandleden (thanks to tumblr en twitter toen ik dat nog had) en ik vind het heel jammer voor alle fans. Ik zie heel veel verdrietige fans overal (allemaal filmpjes van huilende meisjes en zo) en ik vind het zo zielig voor iedereen. Maar als dit voor Zayn beter is dan moet het maar zo zijn denk ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 20:39 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    zou me niks boeien, ik heb youtube om zn muziek nog te luisteren (:


    Ga even ergens anders trollen alsjeblieft, het kan mij niet zoveel schelen maar tenzij het je bedoeling is om mensen tegen de schenen te trappen lijkt me dat beter.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Aan de ene kant heb ik er niet echt gevoelens bij, aangezien ik het toch amper nog luister. Aan de andere kant ga ik wel nog naar hun concert en vind ik het best fucked up, aangezien ik wel heb betaald om 5 personen op dat podium te zien..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jammer voor de fans. Verder boeit het me niet zo.


    26 - 02 - '16

    Ik ben al een tijd geen fan meer, maar ik kan me alsnog goed voorstellen dat het voor fans nu erg vervelend is.
    Wat ik al helemaal ernstig vind is die inappropriate, disrespectful '#cutforzayn' hype.


    Starve the ego, feed the soul.

    25 juni heb ik ze nog gezien compleet.
    Maar persoonlijk vond ik zayn toen al niet meer zo heel spectaculair.... Hij slofte soms wat over het podium niet altijd terwijl de andere helemaal hyper en blij aan het doen waren. En om heel eerlijk te zijn was zayn ook altijd het lid die ik vergat omdat hij al niet zo opviel. Mss is dit leven niet voor hem weg gelegd en daar heb ik respect voor. Mijn fandome begon al af te nemen, en dit is nu dan ook de perfecte afsluiting :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee. D:

    Mensen van Q, ik hoop dat geen van jullie hieraan meedoet of dat overweegt. Je helpt Zayn er niet mee en jezelf al helemaal niet. Schreeuw of huil of scheld zoveel je wilt, maar grijp alsjeblieft niet naar dat soort uitlaatkleppen, want daarvoor ben je veel te belangrijk. Hier een lijst met alternatieven voor automutilatie, want ik kom nu mogelijk (hopelijk?) over als een overbezorgde moederhen die spoken ziet, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Be safe, Q'ers. :c



    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ikzelf ben totaal geen fan van 1D. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden -al vind ik erom janken een beetje overdreven-


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ikzelf ben totaal geen fan van 1D. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden -al vind ik erom janken een beetje overdreven-


    Ligt eraan. Muziek helpt vele mensen en dan is het logisch dat ze er om 'janken' als één persoon of ze allemaal stoppen.


    BTW:
    Hope it isn't gonna be like Take That. Na één jaar dat Zayn solo doet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Serenata schreef:
    Ikzelf ben totaal geen fan van 1D. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden -al vind ik erom janken een beetje overdreven-
    voor mensen kan muzoek erg persoonlijk zijn. Bepaalde liedjes hebben me door moeilijke periodes geholpen en betekenen veel voor me. Ook hunzelf hebben me een soort van geholpen dus dan doet het wat met je.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Give this girl a cake. Now.

    Inge (toch?), echt, ik ben gewoon blij dat iemand het zegt. Zelf had ik er niet aan gedacht, maar ik moet even zeggen, dit is een mooie actie.

    Aranyhid schreef:
    (...)

    [img]


    Inge, ja. ^^ Taart is altijd welkom, al denk ik dat er mensen zijn die het op dit moment harder nodig hebben dan ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nooit fan geweest van 1D, maar ik vind het wel jammer voor hen.
    Natuurlijk is zijn keuze begrijpelijk. Hij zal een enorme druk op zich hebben gehad.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het wel jammer, maar eerlijk gezegd lag ik wel dubbel om die 0.8 Direction grapjes. :x En dit:


    Ik weet niet of 'ie al gedeeld is en ik bedoel het ook niet lullig of zo, maar ik vind het gewoon hilarisch. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oké ik ben nooit een uberfan geweest, maar nu ik op twitter ging kijken naar de reacties over Zayn enzo moest ik toch wel een traantje wegpinken.=') Maar goed, ik huil snel....I guess.;_;


    You were born original, don't die as a copy.

    Kingslayers schreef:
    Ik vind het wel jammer, maar eerlijk gezegd lag ik wel dubbel om die 0.8 Direction grapjes. :x En dit:


    Ik weet niet of 'ie al gedeeld is en ik bedoel het ook niet lullig of zo, maar ik vind het gewoon hilarisch. :x


    Het internet staat er vol mee. En ik vind het hilarisch!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''