• Hoihoi

    Ik heb van vrienden Wreck This Journal gekregen en wil hem graag bekliederen met kwaliteit stiften en kleurpotloden. Kan iemand me het echte stuff aanraden?

    Wie van jullie heeft ook Wreck This Journal en wat gebruiken jullie er al voor? :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ahh.. yes Wreck this Journal :D
    Er is mee gegooid, er zijn insectenmoorden mee gepleegd, er is op geschoten, op gelikt, aan getrokken, in gesmeerd.. *.*
    Kwaliteit stiften? Alcoholmarkers zoals copics bijv. denk ik x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Waar koop je zo'n journal? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Waar koop je zo'n journal? (:


    bol.com of bij de Bruna, maar dat zijn de Nederlandse versies. En volgens mij ook bij de UA.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb er één. Waterverf en potlood. Goedkope waterverf en potlood. Als je het echt mooi wilt maken, vergeet het maar, er zijn echt heel veel opdrachten waarbij je vieze dingen moet doen.

    Het is ook absoluut niet mijn ding. Toen ik hem kreeg, dacht ik: wtf? Waarom geef je dit aan mij?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je kan ook een Wreck This Journal kopen bij Venstra of andere boekwinkels..

    Bovendien is een Wreck This Journal om te verpesten, dus je hebt helemaal geen goede kwaliteit materialen nodig ;)


    --

    Care dat het is om kapot te maken, ik kan hem maar even goed mooi kapot maken. Dus goeie stiften please, bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HNSCC schreef:
    (...)

    bol.com of bij de Bruna, maar dat zijn de Nederlandse versies. En volgens mij ook bij de UA.


    Ik heb de Engelse versie via Bol.com hoor (:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avandra schreef:
    Care dat het is om kapot te maken, ik kan hem maar even goed mooi kapot maken. Dus goeie stiften please, bedankt.


    Big heeft goede potloden en stiften.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Ik heb de Engelse versie via Bol.com hoor (:


    Ja haha dat bedoelde ik ook maar onhandige verwoording, ik bedoelde dat ze bij de Bruna alleen de Nederlandse versie verkopen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Stabilo heeft ook hele goede, maar die zijn ook vrij prijzig. Anders bruynzeel?

    Ik zie net dat de V&D hier deze week de stabilo spullen met 25% korting heeft en kleurpotloden van Caran d'ache (ken het merk niet) 30 potloden voor €27,- heeft ipv €39,99

    Zou eventueel de actuele prijzen kunnen bekijken en op kunnen sturen naar je, want die aanbieding geldt maar tot 12 april, weet niet of je zelf nog in Nederland komt

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2015 - 22:05 ]

    Ik ga niet meteen naar Nederland, tenzij ik in de paasvakantie naar Sluis zal gaan. 27 EUR voor potloden ga ik nu ook wel niet geven :D
    Toch bedankt. Maar die van bruynzeel zijn nog cv in prijs. Ik had gewoon eens potloden gekocht in de hema en dat was eigenlijk echt bazaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stiften op waterbasis zijn altijd goed. :Y)


    Your make-up is terrible

    Als je the real stuff wilt, heb ik nog wel een dealer die-
    Oh, potloden. Juist.

    Sorry, mijn eerste gedachte :Y) Volgens mij zijn stiften op alcoholbasis wel goed, die geven geen lijnen als je er twee keer overheen gaat. Deze zijn wel wat prijziger, dus het is maar wat je wilt.
    Veel plezier!


    Tijd voor koffie.

    Eigenlijk kan je op zich alles wel gebruiken voor een goed resultaat, hoeven niet zozeer hoge kwaliteit potloden of verf te zijn ^^

    En met een beetje creativiteit hoef je 'm zeker niet helemaal te slopen!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Qua potloden: Lyra Rembrandt Polycolor.

    Heilig zijn die dingen, echt heilig. Wel prijzig though, maar goedkoper dan Caran d'Ache


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly