• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @Julia, wanneer dat Unicorn-topic er is.. I'm in.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    De enige reden dat ik van plan ben te leaven is ter motivatie voor Laura, Jente en Yu om wel terug te komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat? Nee. Waarom zijn er nu opeens zoveel mensen weg?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    Wat? Nee. Waarom zijn er nu opeens zoveel mensen weg?


    Lees anderhalf topic tot nu terug :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben het met beide partijen eens, wat het moeilijk maakt. Aan de ene kant vind ik het een beetje stom dat Wendy, Sha're en Julie dit heel erg serieus nemen. En aan de andere kant vind ik dat er inderdaad een groepje is dat de hele tijd bij elkaar zit. Ik weet niet of ik moet blijven, dus misschien is dit wel een van mijn laatste reacties bij de spammers.


    all because i liked a girl

    Ander onderwerp;
    Ik zit vandaag 2 jaar en 12 maanden op Q (:


    be gay do crimes

    Lypophrenia schreef:
    Ander onderwerp;
    Ik zit vandaag 2 jaar en 12 maanden op Q (:


    GEFELICITEERD! Dan ben je langer hier dan ik. Damn.
    Ik ben 2 jaar 1 maanden 2 weken 6 dagen. Exusief de tijd dat ik zonder account hier was.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    IK ZIT VANDAAG DRIE JAAR NON-STOP OP Q. OMG.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Crucifix schreef:
    IK ZIT VANDAAG DRIE JAAR NON-STOP OP Q. OMG.


    GEFELICITEERD FLAPHOL *O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben dus in die twee jaar, 3 maanden 3 dagen 22 uur 25 minuten online. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    1/8 van mn tijd zit ik op Q


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dat is gemiddeld 3 uur per dag :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    GEFELICITEERD FLAPHOL *O*


    Not like, zoveel jaar online, maar mijn jubileum :')) Zoals van, ja ik zit elke dag op Q hahah


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lypophrenia schreef:
    Ander onderwerp;
    Ik zit vandaag 2 jaar en 12 maanden op Q (:


    ... Dat is toch drie jaar? :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mensen, nogmaals, deze gehele discussie die we nu 'achter de rug hebben' is echt geen reden om nu weg te gaan hier. Sterker nog, het is gewoon strontbelachelijk als je hierdoor weggaat. Het enige wat wij wilden was dit gebeuren even met jullie uitpraten, en het is nooit onze bedoeling geweest om iemand hier te beschuldigen. Als we dit onbewust wel hebben gedaan, dan spreekt het voor zich dat het ons spijt.
    Het is nooit onze bedoeling geweest om de Spamclub hierdoor uit elkaar te laten vallen.

    @Carianne, jij hebt heel het gesprek gemist. Waarom zou jij hier weggaan? Gezien dit voor jou niet echt een reden is.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either