• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    And there goes mijn goede humeur. Weltrusten (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Xya schreef:
    (...)

    Het punt is dat ik in elk geval al heel erg vaak sorry heb gezegd, en daar komt op een begeven moment ook een einde aan als iedereen maar blijft zeuren.

    Na dit topic zal ik helemaal verdwenen zijn, maar nu ik dit steeds voorbij zie komen in mijn topics, kan ik het niet laten om steeds te kijken en om te reageren.


    Gosh. Op dit moment haat ik het een vrouw te zijn.
    Altijd dat gezeur om niks. Als iedereen nou gewoon stopte met zeuren en gewoon weer gekke dingetjes ging doen, dan was het al lang opgelost geweest :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lensherr schreef:
    And there goes mijn goede humeur. Weltrusten (cat)


    Ah. Nou. Mijn humeur is nog top. Alhoewel dat vast ook snel zal verdwijnen.
    Gannicus gaat dood. Net als Sibyl en Spartacus en de rest. Daaaaammmnnn. Waar zijn mn zakdoeken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Xya schreef:
    (...)

    Het punt is dat ik in elk geval al heel erg vaak sorry heb gezegd, en daar komt op een begeven moment ook een einde aan als iedereen maar blijft zeuren.

    Na dit topic zal ik helemaal verdwenen zijn, maar nu ik dit steeds voorbij zie komen in mijn topics, kan ik het niet laten om steeds te kijken en om te reageren.


    Ik heb jouw excuses iig wel degelijk al aanvaard en als ik het goed heb heb ik dat al eerder aangegeven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Leah4President schreef:
    (...)

    Gosh. Op dit moment haat ik het een vrouw te zijn.
    Altijd dat gezeur om niks. Als iedereen nou gewoon stopte met zeuren en gewoon weer gekke dingetjes ging doen, dan was het al lang opgelost geweest :')


    Ja, inderdaad. Maar helaas bleek dat dus niet het geval te zijn.


    She was always looking for more..

    Leah4President schreef:
    (...)

    Ah. Nou. Mijn humeur is nog top. Alhoewel dat vast ook snel zal verdwijnen.
    Gannicus gaat dood. Net als Sibyl en Spartacus en de rest. Daaaaammmnnn. Waar zijn mn zakdoeken.


    Kijk jij Spartacus? Damn, Crixus :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:31 ]


    -

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik heb jouw excuses iig wel degelijk al aanvaard en als ik het goed heb heb ik dat al eerder aangegeven.


    Ja, dat is waar. Het gaat mij er meer om dat dit nog steeds het gesprek van de dag is en dat er op de vorige pagina werd aangegeven dat wij dat niet zouden hebben gedaan, maar dat was dan waarschijnlijk een misverstand.


    She was always looking for more..

    Lensherr schreef:
    (...)

    Kijk jij Spartacus? Damn, Crixus :Y)


    Oh yeah. Laatste seizoen, nog een paar afleveringen :/
    FINALLY FOUND SOMEONE DIE OOK SPARTACUS KIJKT/KEEK WHATEVER. WOOHOOOO.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:31 ]


    -

    Saith schreef:
    Het punt is. Ik kan er totaal niet tegen dat er dingen worden gezegd die ik niet doe, vervolgens wordt gezegd dat ik meningen niet respecteer, daar ga ik op in en dan wordt opeens gezegd dat we dit niet normaal kunnen uitpraten. Voor mij hoeft het zo niet hoor. Ik wil het misschien ook helemaal niet oplossen want voor mijn part ga ik niet verder hier.


    Niet gemeen bedoeld, maar als je het niet wil oplossen. Waarom ben je hier dan nog?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Oh yeah. Laatste seizoen, nog een paar afleveringen :/
    FINALLY FOUND SOMEONE DIE OOK SPARTACUS KIJKT/KEEK WHATEVER. WOOHOOOO.


    Uh... Ik kijk het niet, ik ken slechts Crixus door zijn acteur Manu Bennett, die speelt ook in Arrow en The Hobbit :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Saith schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien raar maar ik ben echt een man in dit soort dingen; het is alleen zo dat als je het eenmaal bij me hebt verpest het ook zo blijft.


    Hmm. Tja. Ik heb een sterke drang iedereen weer te vergeven als ie aardig tegen me doen. Helaas.
    Leuk iets dat een leven vol gepest als mark op mij achter heeft gelaten en nog steeds achter laat x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:31 ]


    -

    Ik mis jullie, even though I've never met you...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."