• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Leah4President schreef:
    (...)

    Leuk moment om binnen te vallen :')
    Je bent op dit moment getuige van het uit een vallen van de hele club.
    Na dit topic is het officieel done en start ik een Unicorn Fantopic waar de restjes van dit groepje naar toe kunnen. Tenzij zij geen unicorn topic willen. Dan maken ze maar een andere topicreeks.
    Ik. Wil. Een. Unicorn. Topic.


    Oh :S Zal ik me maar niet moeien. Stuur me maar een berichtje als er een RPG spamclub of zo komt. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'mma cry.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Sssh... Er zijn nog genoeg mensen over. But ik wil echt niet dat jente en Lau weggaan. En Yu. En Julie. Imma cry.


    *En Sha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lensherr schreef:
    (...)

    The Flash is een spin-off van Arrow :')


    Oh. Zie. Ik moet duidelijk er weer aan beginnen. Heb de eerste aantal afleveringen gezien, en ben toen gestopt. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Het spijt me dat ik dit zeg, maar op het moment dat jij aangeeft niet over jouw trots heen te willen stappen door je excuses aan te bieden, dan vraag ik me inderdaad af of wij wel helemaal fout hebben gezeten, gezien het zo enkel maar lijkt alsof je jezelf belangrijker vind dan de anderen in dit topic. Nogmaals zeg ik niet dat dit zo is, maar die indruk wel je hiermee wel. Wat dat betreft heb ik dan ook zoiets van ga dan maar gewoon. Als je niet van plan bent een poging te doen tot rekening houden met anderen, dan heeft het weinig zin je te mengen in een groep mensen. En ja, ik weet dat dit bot klinkt, maar gezien ik zelf al meerdere keren mijn excuses heb willen aanbieden valt dit mij verkeerd.


    Dit is totaal niet waar. Als ik iets over Jente weet, dan is dat dat ze zichzelf niet belangrijker vindt dan anderen, en ook dat ze al haar excuses heeft aangeboden, just like me. Jente is iemand die altijd voor je klaar zou staan en dan ook zeker altijd rekening houdt met anderen. She is the greatest friend you could ever wish for.


    She was always looking for more..

    Dotan schreef:
    (...)

    Oh :S Zal ik me maar niet moeien. Stuur me maar een berichtje als er een RPG spamclub of zo komt. (:


    Haha. Dat moet je niet tegen mij zeggen. Ik heb een RPG-haat :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    @Wendy En Sha. Ook die nog.

    @Juul DOE DAT. Ik dwing je :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    I'mma cry.


    N'awh. Denk aan een dansende panda in een hawaii-kostuum-iets. Die selfies maakt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Xya schreef:
    (...)

    Dit is totaal niet waar. Als ik iets over Jente weet, dan is dat dat ze zichzelf niet belangrijker vindt dan anderen, en ook dat ze al haar excuses heeft aangeboden, just like me. Jente is iemand die altijd voor je klaar zou staan en dan ook zeker altijd rekening houdt met anderen. She is the greatest friend you could ever wish for.


    Tssk Tssk. Dat ben ik al.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lensherr schreef:
    @Wendy En Sha. Ook die nog.

    @Juul DOE DAT. Ik dwing je :Y)


    Arrow kijken of een unicorn topic aanmaken? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Xya schreef:
    (...)

    Dit is totaal niet waar. Als ik iets over Jente weet, dan is dat dat ze zichzelf niet belangrijker vindt dan anderen, en ook dat ze al haar excuses heeft aangeboden, just like me. Jente is iemand die altijd voor je klaar zou staan en dan ook zeker altijd rekening houdt met anderen. She is the greatest friend you could ever wish for.


    Tja, ik ken haar niet en daarnaast zeg ik enkel dat dit een indruk is die op het moment weergeven wordt. Die excuses heb ik in ieder geval gemist, maar dat zou ook kunnen omdat ik op dat moment klaar was met het topic. Well anyway, sorry voor het vals beschuldigen van geen excuses aanbieden dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Leah4President schreef:
    (...)

    Haha. Dat moet je niet tegen mij zeggen. Ik heb een RPG-haat :'D


    Oh..ik eerst ook, maar geef het een kans. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leah4President schreef:
    (...)

    N'awh. Denk aan een dansende panda in een hawaii-kostuum-iets. Die selfies maakt.


    Nah.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Leah4President schreef:
    (...)

    Arrow kijken of een unicorn topic aanmaken? :'D


    Arrow. Always Arrow.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Nah.


    Weet je wat jij nodig hebt? Een stel vallende panda's. Wait ff. Ik ga een paar zoeken :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]