• I miss you. Please come back.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2015 - 23:10 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Leah4President schreef:
    (...)

    Niet gemeen bedoeld, maar als je het niet wil oplossen. Waarom ben je hier dan nog?


    In mijn geval is het in elk geval omdat, zolang het topic nog in mijn topics staat en ik de hele tijd de neiging heb om erop te klikken, ik ook nog een beetje wil zeggen wat ik vindt, omdat ik het in elk geval niet zo aan mijn neus voorbij kan laten gaan dat er wordt gezegd dat het nu 'onze tijd is om excuses aan te bieden' wat dus niet waar is. Maar maak je geen zorgen, na dit topic ben ik verdwenen.


    She was always looking for more..

    Lensherr schreef:
    (...)

    Uh... Ik kijk het niet, ik ken slechts Crixus door zijn acteur Manu Bennett, die speelt ook in Arrow en The Hobbit :Y)


    Oh. Nouuu. DAMNIITTTTT.
    Maar je kijkt dus ook Arrow? En bent fan van The Hobbit? ^^

    Anyways. Crixus is dus al
    dood
    . Meh. Dat was niet leuk. Ik heb wel al een spoiler gezien van dat Gannicus
    gekruisigd wordt.
    NOG MEER MEHHH.
    En het leukste van al is nog dat ik toen ik vandaag op Wiki het verhaal op ging zoeken, het einde zag geschreven. Ofnouja. De mogelijke eindes. En een daarvan was
    dat iedereen gekruisigd werd als waarschuwing. En ik zag dus die foto van Gannicus gekruisigd en nu ben ik zo van; NOOOOOOOOOOOOOO


    OKAY SORRY IK BEN TE VERSLAAFD. HELP. MEH. IK WIL JANKEEEEEEENNN


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoii! Omdat ik nu plots interesse heb in RPG schrijven en dit vooral is met mensen van deze spamclub, dacht ik... Hey! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Xya schreef:
    (...)

    In mijn geval is het in elk geval omdat, zolang het topic nog in mijn topics staat en ik de hele tijd de neiging heb om erop te klikken, ik ook nog een beetje wil zeggen wat ik vindt, omdat ik het in elk geval niet zo aan mijn neus voorbij kan laten gaan dat er wordt gezegd dat het nu 'onze tijd is om excuses aan te bieden' wat dus niet waar is. Maar maak je geen zorgen, na dit topic ben ik verdwenen.


    Je weet precies mijn gedachtes te verwoorden.


    -

    Dotan schreef:
    Hoii! Omdat ik nu plots interesse heb in RPG schrijven en dit vooral is met mensen van deze spamclub, dacht ik... Hey! (:


    Uh... Hallo (':


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lensherr schreef:
    (...)

    Uh... Hallo (':


    -

    Leah4President schreef:
    (...)

    Oh. Nouuu. DAMNIITTTTT.
    Maar je kijkt dus ook Arrow? En bent fan van The Hobbit? ^^

    Anyways. Crixus is dus al
    dood
    . Meh. Dat was niet leuk. Ik heb wel al een spoiler gezien van dat Gannicus
    gekruisigd wordt.
    NOG MEER MEHHH.
    En het leukste van al is nog dat ik toen ik vandaag op Wiki het verhaal op ging zoeken, het einde zag geschreven. Ofnouja. De mogelijke eindes. En een daarvan was
    dat iedereen gekruisigd werd als waarschuwing. En ik zag dus die foto van Gannicus gekruisigd en nu ben ik zo van; NOOOOOOOOOOOOOO


    OKAY SORRY IK BEN TE VERSLAAFD. HELP. MEH. IK WIL JANKEEEEEEENNN


    SPOILERS. EN IK KIJK HET NIET EENS. En ik ben fan van Arrow. En de Hobbit. En the Flash.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Saith schreef:
    (...)

    Omdat ik het kut vind dat er blijkbaar nog steeds hetzelfde over gedacht wordt en ik de schuld krijg omdat ik het niet kan uitpraten dus ik dacht; ik laat even een reactie horen.


    Het spijt me dat ik dit zeg, maar op het moment dat jij aangeeft niet over jouw trots heen te willen stappen door je excuses aan te bieden, dan vraag ik me inderdaad af of wij wel helemaal fout hebben gezeten, gezien het zo enkel maar lijkt alsof je jezelf belangrijker vind dan de anderen in dit topic. Nogmaals zeg ik niet dat dit zo is, maar die indruk wel je hiermee wel. Wat dat betreft heb ik dan ook zoiets van ga dan maar gewoon. Als je niet van plan bent een poging te doen tot rekening houden met anderen, dan heeft het weinig zin je te mengen in een groep mensen. En ja, ik weet dat dit bot klinkt, maar gezien ik zelf al meerdere keren mijn excuses heb willen aanbieden valt dit mij verkeerd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Saith schreef:
    (...)

    Je weet precies mijn gedachtes te verwoorden.


    Ik weet het, het is een gave.


    She was always looking for more..

    Dotan schreef:
    Hoii! Omdat ik nu plots interesse heb in RPG schrijven en dit vooral is met mensen van deze spamclub, dacht ik... Hey! (:


    Leuk moment om binnen te vallen :')
    Je bent op dit moment getuige van het uit een vallen van de hele club.
    Na dit topic is het officieel done en start ik een Unicorn Fantopic waar de restjes van dit groepje naar toe kunnen. Tenzij zij geen unicorn topic willen. Dan maken ze maar een andere topicreeks.
    Ik. Wil. Een. Unicorn. Topic.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oei, ik kom precies niet op het juiste moment.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lensherr schreef:
    (...)

    SPOILERS. EN IK KIJK HET NIET EENS. En ik ben fan van Arrow. En de Hobbit. En the Flash.


    Ik ken The Flash niet, de rest zeker wel. Ik moet nog eens verder met Arrow. maar ik kwam Spartacus ook tegen. En die is echt zo van... AASDFGHJKL UCHE UCHE


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Leuk moment om binnen te vallen :')
    Je bent op dit moment getuige van het uit een vallen van de hele club.
    Na dit topic is het officieel done en start ik een Unicorn Fantopic waar de restjes van dit groepje naar toe kunnen. Tenzij zij geen unicorn topic willen. Dan maken ze maar een andere topicreeks.
    Ik. Wil. Een. Unicorn. Topic.


    Sssh... Er zijn nog genoeg mensen over. But ik wil echt niet dat jente en Lau weggaan. En Yu. En Julie. Imma cry.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dotan schreef:
    Oei, ik kom precies niet op het juiste moment.


    Haha. Indd :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Ik ken The Flash niet, de rest zeker wel. Ik moet nog eens verder met Arrow. maar ik kwam Spartacus ook tegen. En die is echt zo van... AASDFGHJKL UCHE UCHE


    The Flash is een spin-off van Arrow :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."