• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    Eerlijk gezegd, ik maak me daar ook zorgen over.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat vraag ik me ook al een hele tijd af. Quizlet is echt dood.

    Die kudo's komt denk ik omdat er niet meer om gevraagd mag worden of dat je pas schrijft bij een bepaald aantal kudo's. Users online weet ik niet, misschien besteden anderen de zondagmiddag niet achter hun laptop. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Die kudo's komt denk ik omdat er niet meer om gevraagd mag worden of dat je pas schrijft bij een bepaald aantal kudo's. Users online weet ik niet, misschien besteden anderen de zondagmiddag niet achter hun laptop. :Y)


    Maar van 600 naar met moeite 200 is wel een heel zware daling.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 13:41 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Het viel mij ook al op dat er de laatste tijd zo weinig mensen op Q zitten.


    16 - 09 - '17

    Ja, mee eens... Misschien omdat de One Direction hype wat gedaald is? Ik denk eerlijk gezegd dat veel van de users die pak drie jaar geleden op Quizlet zaten, nu ouder zijn geworden en met andere dingen bezig zijn. Omdat er echter geen nieuwe boybands of "knappe beroemdheden" meer echt zijn, komen er ook geen nieuwe users meer op Quizlet. Vroeger wanneer de hype rond Tokio Hotel gedaan was, en heel wat users hadden gekapt met Quizlet, kwam de hype rond Justin Bieber en dan kwamen er gewoon weer andere nieuwe users bij. Ik denk dat het probleem daar dus ligt..

    Dus we hebben eigenlijk een nieuwe hype nodig? (ojee xd)


    I am an idiot, I move.

    Debbaut schreef:
    Eerlijk gezegd, ik maak me daar ook zorgen over.:/


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat viel mij ook op maar ik ben nog steeds online xD

    3 accounts en bijna 7 jaar. Het ligt echt aan die hypes. Eerst was het Tokio Hotel , justin bieber en One direction.

    Alleen de diehards zijn nog regelmatig online...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Fisher schreef:
    Dus we hebben eigenlijk een nieuwe hype nodig? (ojee xd)


    Ik stem op K3 zoekt K3!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 13:35 ]


    Insanity is all around us.

    Misschien moeten we de site meer functies, of mogelijkheden geven zodat het interessanter word, net zoals het nieuwe : Lijstjes :\

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 13:38 ]

    En anders stem ik op een Black veil brides hype (:

    Debbaut schreef:
    Eerlijk gezegd, ik maak me daar ook zorgen over.:/

    +
    Ik had hiervoor een andere account. Toen ik nog daarop zat waren er soms meer dan 700 mensen. Nu is echt een stuk minder


    Seasons will change, but I shall remain

    Er zijn ook veel minder nieuwe topics op het forum in tegenstelling van toen ik pas op het forum zat. Misschien moeten we One Direction weer terug halen zodat alle treurige fangirls kunnen schrijven over hoe Zayn Malik terug komt bij de band of bij hun. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt