• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    Vroeger entertainde Hale ons :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lothbrok schreef:
    En is er eigenlijk een soort voorsteltopic voor nieuwelingen? Dat heb je op de meeste sites ook wel.

    Newbies introduce yourself :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    We zouden bij bibliotheken kunnen vragen of we daar posters van Quizlet mogen ophangen?='D Dat zou de juiste mensen moeten aantrekken.


    Een aantrekkelijke poster is sowieso altijd handig, ook om via internet te verspreiden. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Newbies introduce yourself :Y)
    [/quote

    Ja, precies. Grote kans dat iemand er dan op reageert, er gesprek uit voortkomt en mensen ook daadwerkelijk op Q blijven.]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Een aantrekkelijke poster is sowieso altijd handig, ook om via internet te verspreiden. c;


    Als iemand een poster maakt ben ik wel bereid om sowieso eentje uit te printen en op te hangen in onze bibliotheek.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Lothbrok schreef:
    Wolfstar schreef:
    (...)
    Newbies introduce yourself :Y)


    Ja, precies. Grote kans dat iemand er dan op reageert, er gesprek uit voortkomt en mensen ook daadwerkelijk op Q blijven.]

    Ja inderdaad, het helpt wel denk ik en misschien ook iets van "gidsen" dat heb je op andere sites ook, om newbies rond te leiden die krijgen dan een soort van "maatje" c:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nou ik kan echt niet meer zonder Quizlet ooor, eerste wat ik doe in ochtend is pc aan Quizlet aan, drinken maken, eten maken, zitten en Quizletten!!!!
    Oew een dag geen Q is echt een dag DRAMA...
    Dus zekers dat ik wel bij ons hier in de omgeving wil gaan versprijden, een poster..
    Super idee.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, het helpt wel denk ik en misschien ook iets van "gidsen" dat heb je op andere sites ook, om newbies rond te leiden die krijgen dan een soort van "maatje" c:

    Dat lijkt me best handig

    Sonyara schreef:
    Nou ik kan echt niet meer zonder Quizlet ooor, eerste wat ik doe in ochtend is pc aan Quizlet aan, drinken maken, eten maken, zitten en Quizletten!!!!
    Oew een dag geen Q is echt een dag DRAMA...
    Dus zekers dat ik wel bij ons hier in de omgeving wil gaan versprijden, een poster..
    Super idee.

    Super, dan hebben we al twee poster verspreiders.^^
    Ik heb hier geen bieb helaas, haha, maar ik wil best wat FB-groepen afgaan om daar de poster te verspreiden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Super, dan hebben we al twee poster verspreiders.^^
    Ik heb hier geen bieb helaas, haha, maar ik wil best wat FB-groepen afgaan om daar de poster te verspreiden. (:

    Ik help graag mee! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik help graag mee! (:

    Top. Nu nog een poster, haha.^^
    Misschien een apart topic voor aanmaken?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 19:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Top. Nu nog een poster, haha.^^
    Misschien een apart topic voor aanmaken?

    Quizlet promotie team? Haha en ja goed idee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Quizlet promotie team? Haha en ja goed idee

    Ja, precies. En misschien wat covermakers optrommelen om een poster te maken in een apart topic?
    Gezien men het jammer vindt dat er weinig bedrijvigheid is, kunnen we best wat topics maken toch?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hier ook al maanden over nagedacht, van hoelang het zal gaan duren dat de grote Quizletters het achterlaten aan de volgende generatie, maar ik wil heel graag helpen om Q weer in bloei te zetten.
    Misschien moeten we de onbekende story genre gaan opkrikken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Ja, precies. En misschien wat covermakers optrommelen om een poster te maken in een apart topic?
    Gezien men het jammer vindt dat er weinig bedrijvigheid is, kunnen we best wat topics maken toch?^^


    I'm in!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het leuk van jullie dat jullie al meteen komen aanzetten met ideeën! Top, dit. (:


    help