• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    Ik denk dat die sterke daling van kudo's er inderdaad iets mee te maken heeft dat er niet meer naar gevraagd mag worden. Bovendien hebben kudo's sowieso wat minder waarde sinds het nieuwe systeem om te bepalen welke stories in de top staan. De top is ook nog eens een stuk minder opvallend in dit design van Q dan in het vorige, dus ik heb het gevoel dat het sinds die overstap al langzaam daalde.
    Wat users online betreft kan ik me inderdaad voorstellen dat het ligt aan het gebrek van een hype. One Direction is een beetje aan het wegtrekken, geloof ik, en er heeft nog niet echt iets nieuws z'n kop opgestoken, dus alleen mensen die echt hier zijn voor Q zelf komen nog regelmatig. Plus, het gaat weer richting het einde van het schooljaar, dus dan hebben mensen het altijd drukker. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat vroeger, met de oude layout, er gewoon meer ruimte was voor ... competitie? Niet helemaal het woord waar ik naar zoek, maar goed. Vroeger speelde 'de top' een veel grotere rol op Quizlet, en hiermee dus ook kudo's. Met de nieuwe top zijn kudo's gewoon niet zo belangrijk meer.
    Waarom het aantal online leden gezakt is, zou ik niet echt weten. Denk niet dat daar een echte reden voor is, maar een meer een samengaan van verschillende factoren.


    i put the fun in funeral

    Patholoog schreef:
    Er zijn ook veel minder nieuwe topics op het forum in tegenstelling van toen ik pas op het forum zat. Misschien moeten we One Direction weer terug halen zodat alle treurige fangirls kunnen schrijven over hoe Zayn Malik terug komt bij de band of bij hun. ^^


    Vroeger mocht ook meer op het forum, heb ik het gevoel. Een aantal jaar terug was er iedere dag wel een mini rel op het forum, wat zo nu en dan best wel vermakelijk was. Ook crewleden waren wat minder formeel en de hele boel was gewoon wat persoonlijker, opener. Om maar niet te beginnen over de kinderachtige hypes op het forum, my little pony en pokémon en zo. Good ol' times.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Vroeger mocht ook meer op het forum, heb ik het gevoel. Een aantal jaar terug was er iedere dag wel een mini rel op het forum, wat zo nu en dan best wel vermakelijk was. Ook crewleden waren wat minder formeel en de hele boel was gewoon wat persoonlijker, opener. Om maar niet te beginnen over de kinderachtige hypes op het forum, my little pony en pokémon en zo. Good ol' times.


    Inderdaad! Dat waren nog eens tijden. Haha, dat doet me denken aan Alwin met zijn ponies


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, klopt. In 2011 waren er altijd rond de 400 users online, en was het nog echt een "big deal" om in de top 5 te staan. Ik weet nog hoe blij ik was toen mijn quiz op vier stond. :') Nu kom je met +1 kudo al in de top 5.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Dat waren nog eens tijden. Haha, dat doet me denken aan Alwin met zijn ponies

    O god, Alwin. (: Toen was Q nog echt leuk.

    Het zou wel fijn zijn als er een nieuwe hype komt, of dat alle users een mailtje krijgen met een herinnering aan Q :P
    Ik zou graag wat oude vrienden terugzien op Q.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 14:06 ]

    Alwin zwerft nog steeds op deze site rond hoor, alleen dan zonder pony's.


    i put the fun in funeral

    Ik probeer al interessante, nieuwe topics aan te maken om de aandacht van users langer vast te houden zodat ze langer op Q blijven hangen. 8D


    Your make-up is terrible

    Valt me ook op.. Niet zozeer dat er weinig users online zijn (daar let ik niet op), maar vooral dat het overal zo rustig is.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Misschien hebben mensen het gewoon drukker met school etc.? Ik merk zelf ook dat waar ik een jaar geleden zo'n 5 tot 7 uur per dag online op Q was, nu niet meer mogelijk is ivm school.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mensen worden ouder. De grootste generatie is van toen Tokio Hotel populair was, het is wel logisch dat sommige mensen op een dag Q achter zich zullen laten. Tbh, ik denk ook niet dat ik hier nog heel lang actief zal zijn. Je interesses verleggen zich ook eenmaal je gaat gaan werken of aan hogere studies begint.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Mensen worden ouder. De grootste generatie is van toen Tokio Hotel populair was, het is wel logisch dat sommige mensen op een dag Q achter zich zullen laten. Tbh, ik denk ook niet dat ik hier nog heel lang actief zal zijn. Je interesses verleggen zich ook eenmaal je gaat gaan werken of aan hogere studies begint.


    Dit is, in combinatie met de weinige toestroom van nieuwelingen is het probleem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Avandra schreef:
    Mensen worden ouder. De grootste generatie is van toen Tokio Hotel populair was, het is wel logisch dat sommige mensen op een dag Q achter zich zullen laten. Tbh, ik denk ook niet dat ik hier nog heel lang actief zal zijn. Je interesses verleggen zich ook eenmaal je gaat gaan werken of aan hogere studies begint.


    Klopt. Eenmaal ik werk ga hebben zal je mij hier ook niet meer veel zien ;s


    16 - 09 - '17

    Avandra schreef:
    Mensen worden ouder. De grootste generatie is van toen Tokio Hotel populair was, het is wel logisch dat sommige mensen op een dag Q achter zich zullen laten. Tbh, ik denk ook niet dat ik hier nog heel lang actief zal zijn. Je interesses verleggen zich ook eenmaal je gaat gaan werken of aan hogere studies begint.


    Dat zijn mensen die hier enkel zitten uit verveling, niet omdat ze hier meer hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik zit de laatste tijd ook veel minder op Quizlet omdat ik ineens een veel drukker sociaal leven heb, haha, maar ik vind het inderdaad wel jammer dat de site zo dood is de laatste tijd, ja. Enkel als er weer een nieuwe Hale of zo is, is het forum eventjes enorm levendig, en dat is denk ik niet bepaald positief. 8D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it