• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    Dit bedoel ik niet naar jou toe, maar ik heb het vaker gezien en ga nu even eerlijk zeggen wat ik vind,

    Dit gaat niet over iedereen of course, er zijn mensen die echt hun best doen. Maar ik vind een beetje dat mensen al snel klagen over dat het zo dood is, maar zelf amper topics aanmaken. Je hebt mensen die echt leuke dingen bedenken om te doen, maar verder zijn er ook best veel mensen gewoon stil en dan vind ik dat je niet echt het recht hebt om te klagen. (ik ben zelf ook zo hoor.)

    Maar anders kan ik mijn verhaal over Zayn die weggaat altijd online zetten en fangirls terughalen. -gayhandje-


    wat was dit ookalweer

    Ja het kan wel goed zijn inderdaad dat het vooral komt door de competitie die is weggevallen. Vroeger was ik altijd best wel een beetje jaloers op de mensen die in de top stonden, waardoor ik enorm gemotiveerd was om steeds meer en nieuwe verhalen te schrijven.
    Ik vind het gewoon spijtig dat het zo rustig is, omdat ik vroeger echt het gevoel had dat ik op Quizlet in een ander, gezellig wereldje kwam, waar ik veel mensen kende, en waar zo'n gezellige drukte heerste. Nu heb ik dat gevoel gewoon niet meer, wat ik echt spijtig vind. En ik moet eerlijk zijn: de meeste mensen die vroeger op mijn stories reageerden, zijn nu allemaal niet meer online... Wat ook best wel lastig is haha, nu al mijn lezers zijn weggevallen.

    Ach ja, gewoon geduld hebben zeker? Of inderdaad misschien een plan bedenken? Dat is veel spannender :D

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zijn mensen die hier enkel zitten uit verveling, niet omdat ze hier meer hebben.
    Dat zou ik nu ook niet zeggen. Ik heb in het verleden tijden gehad dat ik 2 maanden niet online ben gekomen en achteraf weer super actief was. Q heeft altijd veel voor mij betekend, anders zou ik mij ook niet voor functies opgeven of kaarten schrijven naar mensen, maar de laatste tijd heb ik er ook steeds minder tijd voor. Ik ben nu met mijn stage bezig en als ik thuis kom, kijk ik wel nog altijd eens op de site, maar er is vaak niks nieuws en ik zit er ook niet meer zo die hard op als vroeger. Ik vrees dus dat ik binnen een paar maanden echt veel minder actief zal zijn omdat ik dan ga moeten werken en Q mijn prioriteit niet meer zal zijn. Laat niet staan, dat het een fantastische site is en het altijd een stukje van mijzelf zal zijn waar ik met trots naar terug kijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Dat zou ik nu ook niet zeggen. Ik heb in het verleden tijden gehad dat ik 2 maanden niet online ben gekomen en achteraf weer super actief was. Q heeft altijd veel voor mij betekend, anders zou ik mij ook niet voor functies opgeven of kaarten schrijven naar mensen, maar de laatste tijd heb ik er ook steeds minder tijd voor. Ik ben nu met mijn stage bezig en als ik thuis kom, kijk ik wel nog altijd eens op de site, maar er is vaak niks nieuws en ik zit er ook niet meer zo die hard op als vroeger. Ik vrees dus dat ik binnen een paar maanden echt veel minder actief zal zijn omdat ik dan ga moeten werken en Q mijn prioriteit niet meer zal zijn. Laat niet staan, dat het een fantastische site is en het altijd een stukje van mijzelf zal zijn waar ik met trots naar terug kijk.


    Helemaal mee eens. Ik ben nu al 7 jaar op Quizlet, en er zijn vaker tijden geweest dat ik soms maanden niet meer actief was, maar ik ben altijd teruggekomen, omdat ik het te erg miste na een tijd. Of ik zit nu bv bijna een jaar op de universiteit. De eerste maanden is alles druk, ben ik bezig met zoveel nieuwe dingen, en dan lijken al die nieuwe, spannende dingen in mijn leven veel interessanter dan effctief uren op Quizlet te zitten. Maar na een tijd gaat dat gevoel ook weer over, en kom uiteindelijk weer terug bij Quizlet.

    Ik had verwacht dat divergent enorm aan zou slaan op Quizlet en nieuwe leden zou aantrekken maar dat is tot nu toe niet gebeurd en dat vind ik zelf echt jammer. Ik let niet zo op, op hoeveel mensen er online zijn, maar het forum is inderdaad echt stil de laatste tijd


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben aan het werk. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jap. Quizlet kan beter Kerkhof worden

    Kerkhof.nl
    Laat zien wie je bent.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het zou mij inderdaad niet verbazen als het ook een beetje aan het feit ligt dat de competitie een beetje weg is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit vind ik een zeer interessant topic. Wellicht dat we 'van bovenaf' ook iets kunnen verbeteren aan Quizlet door wat er in dit topic wordt gezegd. Ik zeg niet dat er met zekerheid iets gaat veranderen, maar wel dat dit topic gezien is (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 15:42 ]

    Ik zou graag weer meer goede stories in de top zien. Dat zou denk ik al een heleboel schelen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Leah4President schreef:
    Jap. Quizlet kan beter Kerkhof worden

    Kerkhof.nl
    Laat zien wie je bent.


    Hahaha :') geniaal.

    dan zou ik me wel heel erg cool voelen dat ik een stukje van een awesome site in mijn achternaam zou hebben, als Quizlet Kerkhof zou worden :')

    Maar het is idd wel rustiger, al zijn er wel een hoop mensen die je gaat herkennen omdat die gewoon wel al heel lang en vaak actief zijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maleficia schreef:
    Ik zou graag weer meer goede stories in de top zien. Dat zou denk ik al een heleboel schelen.


    Ja, maar het idee van een 'top' is volgens mij een beetje weg omdat hij willekeurig is. Ik vermoed dat men daarom ook minder kudo's geeft (omdat het toch minder zin heeft) en misschien dat er daarom ook minder wordt gelezen. Naar een verhaal met zestig kudo's zou ik toch wel nieuwsgierig zijn, terwijl er tegenwoordig amper story's zijn die dat halen.

    Maar ja, dat zijn speculaties, hoor. Er zijn vast genoeg andere factoren denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben sowieso veel minder online en actief dan vroeger. Nu ben ik er toevallig weer even, omdat ik even iets moest nakijken op Quizlet, maar ik typ het webadres niet zo snel meer in.
    Dit komt om verschillende redenen; Ik ben heel erg druk met mijn studie en stage. Sinds ik studeer kom ik sowieso al minder online en nu ik sinds 2 maanden stage loop, heb ik al helemaal geen tijd meer over. Daarnaast heb ik een erg druk sociaal leven. Ik ben in mijn vrije tijd heel veel bij mijn vriend of ik spreek met vriendinnen af om bij te kletsen.
    Er is echter nog een reden waarom ik veel minder op Quizlet ben. Ik vind mezelf er te oud voor geworden. Er zitten heel veel mensen tussen de 12 en 16 jaar en dat is voor mij een wereld van verschil als bijna twintiger. Ik heb niet meer het gevoel dat ik echt kan meepraten en dat ik andere mensen hier begrijp of dat zij mij begrijpen. Heel veel mensen die ik van vroeger ken, zijn ook nooit meer online. Het is niet echt meer mijn plekje.
    Ik ben al 5 jaar actief en heb er ook altijd met plezier gezeten, maar na die tijd wil je gewoon iets anders. Ik kwam in die 5 jaar echt elke dag online (tenzij ik op vakantie was of ergens logeerde), maar nu heb ik die behoefte gewoon niet meer.

    Ik vind het nog steeds een leuke site voor verhalen en quizzen, maar daar heb ik allemaal helaas veel minder tijd voor dan vroeger en ik heb Quizlet eigenlijk ook minder hard nodig dan in het verleden...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 16:30 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Precies.
    Het forum is ook niet meer wat het was.. Niet meer zo druk en er wordt niet meer zoveel op gereageerd als een aantal jaar terug..


    Life is a beautiful struggle

    Precies.
    Het forum is ook niet meer wat het was.. Niet meer zo druk en er wordt niet meer zoveel op gereageerd als een aantal jaar terug..


    Life is a beautiful struggle