• Ik keek even naar de pagina "Nu online" en merkte hoe weinig users van Quizlet op dit moment online zijn... Waar is de tijd gebleven dat er op een zondagmiddag nog 500, soms zelfs 700 mensen online waren? Nee, serieus, wat is er gebeurd dat zoveel mensen hebben afgehaakt? Het is me ook opgevallen aan het aantal kudo's. Vroeger had een story soms 200 kudo's per dag, nu is het meeste nog 20, af en toe 30. Waar is iedereen naartoe?

    nerveus schreef:
    Ik ben sowieso veel minder online en actief dan vroeger. Nu ben ik er toevallig weer even, omdat ik even iets moest nakijken op Quizlet, maar ik typ het webadres niet zo snel meer in.
    Dit komt om verschillende redenen; Ik ben heel erg druk met mijn studie en stage. Sinds ik studeer kom ik sowieso al minder online en nu ik sinds 2 maanden stage loop, heb ik al helemaal geen tijd meer over. Daarnaast heb ik een erg druk sociaal leven. Ik ben in mijn vrije tijd heel veel bij mijn vriend of ik spreek met vriendinnen af om bij te kletsen.
    Er is echter nog een reden waarom ik veel minder op Quizlet ben. Ik vind mezelf er te oud voor geworden. Er zitten heel veel mensen tussen de 12 en 16 jaar en dat is voor mij een wereld van verschil als bijna twintiger. Ik heb niet meer het gevoel dat ik echt kan meepraten en dat ik andere mensen hier begrijp of dat zij mij begrijpen. Heel veel mensen die ik van vroeger ken, zijn ook nooit meer online. Het is niet echt meer mijn plekje.

    Ik vind het nog steeds een leuke site voor verhalen en quizzen, maar daar heb ik allemaal helaas veel minder tijd voor dan vroeger en ik heb Quizlet eigenlijk ook minder hard nodig dan in het verleden...


    Ik heb zelf het gevoel dat zeker de helft van de actieve users zo onderhand wel 18+ haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Ik heb zelf het gevoel dat zeker de helft van de actieve users zo onderhand wel 18+ haha.

    Ik ken ook een heleboel van rond de 14/15. Maar die zijn vooral Off-Topic.
    Sowieso is Off-Topic nog best actief ^^
    Redelijk. Minder dan vroeger, maar veel meer dan de rest van Q.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)
    Ik ken ook een heleboel van rond de 14/15. Maar die zijn vooral Off-Topic.
    Sowieso is Off-Topic nog best actief ^^
    Redelijk. Minder dan vroeger, maar veel meer dan de rest van Q.


    De helft is nog steeds een heleboel, haha.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 16:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik stem op K3 zoekt K3!:Y)


    ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wat zal ik zeggen... life has taken it's toll on me, ik heb amper meer tijd voor Quizlet :(


    Life is hard and then we die

    Ik weet nog toen Quizlet de oude lay-out nog had, dat de top stories links stonden. En daar staan ze meer in het zicht dan zoals nu helemaal onderaan de pagina. Ik denk dat dat er ook mee te maken zal hebben met het aantal kudo's. Maar ik ben wel daarna 2 jaar niet meer actief geweest, dus ik weet niet of het aantal kudo's toen wel nog even hoog was. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Nah, het aantal kudo's zijn ongeveer gelijk. Toen kreeg je ook maximaal 40 kudo's.
    Er is gewoon een tijd geweest, met het nieuwe design, dat er een fout inzat en je op een bepaald tijdstip een kudo kon geven en die dan ineens telde voor meerdere, zo kwamen mensen aan kudo's. Tegenwoordig kan je je eigen stories geen kudo's meer geven en dezelfde story niet meerdere kudo's geven op verschillende accounts op hetzelfde IP, daardoor heb je minder kudo's.


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Er zijn ook veel minder nieuwe topics op het forum in tegenstelling van toen ik pas op het forum zat. Misschien moeten we One Direction weer terug halen zodat alle treurige fangirls kunnen schrijven over hoe Zayn Malik terug komt bij de band of bij hun. ^^

    Dat komt omdat er oa vroegahh nog wel es van die bullshittopics gemaakt werden die eigenlijk best grappig waren maar die nu meteen of naar het off-topic gezet worden of mensen lullig gaan lopen reageren. Such a waste if you ask me!


    No growth of the heart is ever a waste

    We moeten gewoon een beetje gaan brainstormen hoe we Q kunnen promoten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    We moeten gewoon een beetje gaan brainstormen hoe we Q kunnen promoten.^^

    Ik hoop dat het Questival hier sowieso bij gaat helpen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jep. ^^
    Maar we kunnen vast ook wel andere dingen bedenken via social media enzo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    We zouden bij bibliotheken kunnen vragen of we daar posters van Quizlet mogen ophangen?='D Dat zou de juiste mensen moeten aantrekken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat zou best gaaf zijn.^^
    En misschien een actievere FB-pagina met leuke dingen erop. Of een winactie ofzo. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Dat zou best gaaf zijn.^^
    En misschien een actievere FB-pagina met leuke dingen erop. Of een winactie ofzo. 8D

    Dat zou idd ook kunnen werken!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En is er eigenlijk een soort voorsteltopic voor nieuwelingen? Dat heb je op de meeste sites ook wel.


    Every villain is a hero in his own mind.