• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Ghosthunter schreef:
    Ik moet zeggen, ik ben er ook ingetrapt. Ik vond het echt een hele leuke actie, vooral ook gezien de conflicten en omdat ik als lang-actieve-user wel heel benieuwd was. Ik ben normaal ook niet iemand die teleurgesteld is in de mods, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik nu zeker wel teleurgesteld ben. Ik vind deze grap best wel gemeen eigenlijk, net als anderen.
    Ik ben het dus ook compleet met Mitchell en Natascha eens.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dauth schreef:
    Jullie geven mensen de illusie dat ze iets te zien krijgen en iets mee mogen maken wat anders alleen is weggelegd voor mensen in de crew, om het daarna af te pakken en neer te zetten als een grote 1 april grap. Daar kan ik niet om lachen. JB was nog wel grappig (tot op een bepaald moment), maar dit, dit vindt ik gewoon laag.

    Gezien hetgene wat vorig jaar is gebeurd zal ik dit hier maar even neerzetten:
    Ja, ik weet dat mensen het hier niet mee eens zullen zijn en dat ik hier vast commentaar op zal krijgen. To you all I say, suck it. My opinion, I don't care what you think about that.


    Life is a beautiful struggle

    Mag ik vragen waarom dit topic is gesloten?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern schreef:
    Mag ik vragen waarom dit topic is gesloten?

    Dat vond ik eerst ook al zo vreemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kern schreef:
    Mag ik vragen waarom dit topic is gesloten?


    Blijkbaar per ongeluk. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eigenlijk snap ik niet dat de Moderators hier niet zelf over nagedacht hebben. Maar ok. Beloven wat veel users als liefste willen en er dan een grap van maken. Dan neem je de users ook niet series. Erg jammer dit.


    Nu ik er langer overna denk, geef ik Dauth gelijk.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:23 ]

    Ik vind dit eerlijk gezegd ook geen 1 april grap, gezien jullie hier al voor 1 april mee begonnen waren. Zo is het inderdaad lekker makkelijk om mensen voor de gek te houden,

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 13:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk dat de crew hier een tijdje last van gaat blijven houden.
    Niet zo een slimme set jongens. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoewel het niet de meest tactische 1 april grap is die er is, vind ik het persoonlijk misschien iets overdreven als mensen spreken over het vertrouwen in mods verloren hebben. Het is maar een grap, toch? Zo slecht vond ik hem niet...
    (Sorry als ik iemand hiermee per ongeluk beledig, maar dat is mijn mening)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo erg dat dit niet gebeurt, want hoewel het wel leuk geweest was, vind ik het eigenlijk niet verschrikkelijk dat het toch niet doorgaat. Persoonlijk deed ik gewoon mee omdat ik het een leuk idee vond, maar het zou me niet veel gescheeld kunnen hebben mocht het wel doorgegaan zijn en ik er niet bij zat. Wat ik wél heel vervelend is, is dat jullie net hier een grap van maken. Ik weet dat jullie het wellicht niet zo bedoelen, maar zo komt het echt over alsof jullie alle macht over ons hebben. Wij vragen dingen om de sfeer hier te verbeteren, om de kloof te dichten etc. en dan wordt er op zo'n - sorry voor het woordgebruik, respectloze manier mee omgegaan.
    Het idee op zich is wel leuk, maar ik denk dat jullie het beter met wat anders dan een kijkje achter de schermen hadden kunnen doen, want op deze manier verliezen jullie ongewild echt vertrouwen van users.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet zo erg dat dit niet gebeurt, want hoewel het wel leuk geweest was, vind ik het eigenlijk niet verschrikkelijk dat het toch niet doorgaat. Persoonlijk deed ik gewoon mee omdat ik het een leuk idee vond, maar het zou me niet veel gescheeld kunnen hebben mocht het wel doorgegaan zijn en ik er niet bij zat. Wat ik wél heel vervelend is, is dat jullie net hier een grap van maken. Ik weet dat jullie het wellicht niet zo bedoelen, maar zo komt het echt over alsof jullie alle macht over ons hebben. Wij vragen dingen om de sfeer hier te verbeteren, om de kloof te dichten etc. en dan wordt er op zo'n - sorry voor het woordgebruik, respectloze manier mee omgegaan.
    Het idee op zich is wel leuk, maar ik denk dat jullie het beter met wat anders dan een kijkje achter de schermen hadden kunnen doen, want op deze manier verliezen jullie ongewild echt vertrouwen van users.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het wel een beetje jammer dat hier niet op gereageerd wordt door iemand van de crew -het deel dat dan mee in het complot zat, welteverstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik vind het wel een beetje jammer dat hier niet op gereageerd wordt door iemand van de crew -het deel dat dan mee in het complot zat, welteverstaan.

    Ik vermoed dat ze zullen overleggen over wat ze hierop gaan zeggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mendez schreef:
    Ik vind het wel een beetje jammer dat hier niet op gereageerd wordt door iemand van de crew -het deel dat dan mee in het complot zat, welteverstaan.


    Niet om de mods in de rug te vallen, maar even terverheldering - de bèta's hebben hier niet veel mee te maken. Wij kregen vlak voordat het topic werd geopend een pb waarin het plan algemeen werd uitgelegd zodat we wisten dat er niet echt iemand op onze forums zou komen kijken, maar we waren niet betrokken bij de planning of uitvoering.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan