• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Square schreef:
    (...)

    Niet om de mods in de rug te vallen, maar even terverheldering - de bèta's hebben hier niet veel mee te maken. Wij kregen vlak voordat het topic werd geopend een pb waarin het plan algemeen werd uitgelegd zodat we wisten dat er niet echt iemand op onze forums zou komen kijken, maar we waren niet betrokken bij de planning of uitvoering.

    Dat vermoedde ik ook, daarom dat ik het ook zei ˆ^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik vind het wel een beetje jammer dat hier niet op gereageerd wordt door iemand van de crew -het deel dat dan mee in het complot zat, welteverstaan.


    Dat vind ik ook wel jammer. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben hierover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als ik liever de JB grap van vorig jaar had, dan heb je het al heel erg ver geschopt. :')


    Take me to wonderland

    Naar mijn idee wrijven de moderators het er eerder in dat jullie wel weten wat er allemaal gebeurd e.d. dan dat het een grap is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoewel t niet het handigste onderwerp was om een grap over te maken, moeten we niet vergeten dat het als een grap bedoeld was ;p. Het is een gevoelig onderwerp, maar de mods hebben het heus niet bedacht om even te laten zien hoeveel macht ze hebben. Ze hebben geen verkeerde intenties.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern schreef:
    Hoewel t niet het handigste onderwerp was om een grap over te maken, moeten we niet vergeten dat het als een grap bedoeld was ;p. Het is een gevoelig onderwerp, maar de mods hebben het heus niet bedacht om even te laten zien hoeveel macht ze hebben. Ze hebben geen verkeerde intenties.


    Dat weet ik heel goed, maar ik probeer me in te leven in anderen. Ik weet best dat dat hun bedoeling niet is, maar de manier waarop de beginpost is geschreven en gewoon het onderwerp van de grap op zich, doet dat bij anderen soms wel vermoeden, vrees ik. Persoonlijk weet ik ook wel dat er op die fora (tot zoverre mijn kennis rijkt) niets echt verkeerd gedaan wordt (hoop ik, iig, want ik kan het ook niet helemaal zeker zijn), maar op deze manier kwets je sommige mensen wel echt.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Nereid schreef:
    Ik vind dit eerlijk gezegd ook geen 1 april grap, gezien jullie hier al voor 1 april mee begonnen waren. Zo is het inderdaad lekker makkelijk om mensen voor de gek te houden,

    Dat is het eerste wat ik dacht. Ze hadden het beter op 1 april zelf gedaan, dan kon ik het wel een 1 april grap noemen.

    + toen ik de titel van deze topic zag.. Ik dacht dat dat de 1 april grap ging zijn, maar het is gewoon een misleidende titel.
    Kern schreef:
    Hoewel t niet het handigste onderwerp was om een grap over te maken, moeten we niet vergeten dat het als een grap bedoeld was ;p. Het is een gevoelig onderwerp, maar de mods hebben het heus niet bedacht om even te laten zien hoeveel macht ze hebben. Ze hebben geen verkeerde intenties.

    Hier ben ik het ook mee eens. Ik vind het, zoals sommigen hier, ook jammer dat er users (waaronder ik) wel uitkeken naar de kijk achter de schermen en dan ineens een klap krijgen dat het niet doorgaat. Ik vond het wel een leuk initiatief, maar ook zoals sommigen zeiden een beetje raar van dat zwijgplicht. Maar tegelijk vond ik het ook begrijpelijk (privé informatie enz.).
    Maar ik ben niet boos want ze deden dit niet om de users opzettelijk teleur te stellen of zo. Ik had liever een grap dat echt op de dag zelf werd gedaan, zonder dat de users er eventueel teleurgesteld zouden kunnen worden.

    Van die JB achtergrond heb ik niet gemaakt. Wel 2 jaar(?) daarvoor, toen Q. een JB-fansite zou worden, en die vond ik wel goed.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Hier ben ik het ook mee eens. Ik vind het, zoals sommigen hier, ook jammer dat er users (waaronder ik) wel uitkeken naar de kijk achter de schermen en dan ineens een klap krijgen dat het niet doorgaat. Ik vond het wel een leuk initiatief, maar ook zoals sommigen zeiden een beetje raar van dat zwijgplicht. Maar tegelijk vond ik het ook begrijpelijk (privé informatie enz.).
    Maar ik ben niet boos want ze deden dit niet om de users opzettelijk teleur te stellen of zo. Ik had liever een grap dat echt op de dag zelf werd gedaan, zonder dat de users er eventueel teleurgesteld zouden kunnen worden.

    Van die JB achtergrond heb ik niet gemaakt. Wel 2 jaar(?) daarvoor, toen Q. een JB-fansite zou worden, en die vond ik wel goed.


    Dat is hetzelfde als dat van vorig jaar :') Achtergrond van JB omdat Q een JB-site zou worden ˆˆ


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De bèta's en de bemiddelaars hadden hier inderdaad niks mee te maken. Wij hebben de bèta's enkel een bericht van tevoren gestuurd met het verzoek om niets te zeggen, en de bemiddelaars hebben zich helemaal niet met 1 april bezig gehouden. (:

    Ik wil trouwens heus wel op jullie reacties reageren, maar ik begrijp niet precies wat jullie van ons willen horen? Dat sommigen de grap niet leuk vonden, vind ik erg begrijpelijk, maar wat verlangen jullie nu van ons om te zeggen? Dit is overigens absoluut niet aanvallend bedoeld - ik vraag enkel om verduidelijking. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    De bèta's en de bemiddelaars hadden hier inderdaad niks mee te maken. Wij hebben de bèta's enkel een bericht van tevoren gestuurd met het verzoek om niets te zeggen, en de bemiddelaars hebben zich helemaal niet met 1 april bezig gehouden. (:

    Ik wil trouwens heus wel op jullie reacties reageren, maar ik begrijp niet precies wat jullie van ons willen horen? Dat sommigen de grap niet leuk vonden, vind ik erg begrijpelijk, maar wat verlangen jullie nu van ons om te zeggen? Dit is overigens absoluut niet aanvallend bedoeld - ik vraag enkel om verduidelijking. ^^


    Dit, wat je net zei, verwachtte ik. Ik hoef geen excuses, want het is een grap, dat zie ik ook wel in, wilde gewoon zeker weten dat jullie ook weten dat dit voor sommige mensen niet leuk is en dat jullie ook inzien waarom niet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 14:19 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Mendez schreef:
    (...)

    Dat is hetzelfde als dat van vorig jaar :') Achtergrond van JB omdat Q een JB-site zou worden ˆˆ

    Oh, echt? 2x dezelfde grap of heb ik het nu verkeerd?
    Dan hadden ze vorig jaar beter 1D gebruikt, want die waren toen toch ook al veel populairder dan JB geloof ik? :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Oh, echt? 2x dezelfde grap of heb ik het nu verkeerd?
    Dan hadden ze vorig jaar beter 1D gebruikt, want die waren toen toch ook al veel populairder dan JB geloof ik? :'P


    Neen, dat was één grap, haha. Ze gingen er een fansite van maken omdat het zogezegd populair was, en dus hadden ze de achtergrond veranderd.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Oh, echt? 2x dezelfde grap of heb ik het nu verkeerd?
    Dan hadden ze vorig jaar beter 1D gebruikt, want die waren toen toch ook al veel populairder dan JB geloof ik? :'P

    Vorig jaar JB, jaar daarvoor niets geloof ik. In ieder geval niet de JB-fansite.
    JB-fansite was tegelijk met de achtergrond en dat was dus vorig jaar. Twee jaar geleden was niet JB, maar vraag me niet wat het wel was.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Vorig jaar JB, jaar daarvoor niets geloof ik. In ieder geval niet de JB-fansite.
    JB-fansite was tegelijk met de achtergrond en dat was dus vorig jaar. Twee jaar geleden was niet JB, maar vraag me niet wat het wel was.

    volgens mij kon iedereen toen anderen bannen

    Dullahan schreef:
    (...)
    volgens mij kon iedereen toen anderen bannen

    Oh ja! Dat was twee jaar geleden, staat volgens mij in het topic van 10 jaar Quizlet ergens ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis