• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Madrugada schreef:
    (...)
    Ik ben het wel met je eens. Het is goed bedacht en uitgewerkt, maar grappig, echt niet. Dit is gewoon geen grap aangezien er volgens mij ook al langere tijd users waren die dat wilden zien (dacht ik tenminste)


    Ik geloofde het niet, maar het komt echt wel bot over bij sommigen. :'X


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HAHAHAHA! Dit is zó goed bedacht!

    Verder snap ik de obsessie van sommige mensen niet om achter de schermen te willen kijken of dat er een belofte verbroken wordt. Het is wel jammer voor de mensen die dat graag hadden gewild, maar ik vind dat we op een leeftijd zijn gekomen waarop we hier niet over gaan zitten huilen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 11:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou ik vind het bijzonder grappig :Y). (no sarcasm)
    Nice going mods.


    i put the fun in funeral

    Ik moet zeggen, ik ben er ook ingetrapt. Ik vond het echt een hele leuke actie, vooral ook gezien de conflicten en omdat ik als lang-actieve-user wel heel benieuwd was. Ik ben normaal ook niet iemand die teleurgesteld is in de mods, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik nu zeker wel teleurgesteld ben. Ik vind deze grap best wel gemeen eigenlijk, net als anderen.
    Ik ben het dus ook compleet met Mitchell en Natascha eens.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Patholoog schreef:
    HAHAHAHA! Dit is zó goed bedacht!

    Verder snap ik de obsessie van sommige mensen niet om achter de schermen te willen kijken of dat er een belofte verbroken wordt. Het is wel jammer voor de mensen die dat graag hadden gewild, maar ik vind dat we op een leeftijd zijn gekomen waarop we hier niet over gaan zitten huilen.


    Dit, en ik vond het wel leuk (:

    Volgens mij hebben jullie wel dringender dingen te doen dan flauwe grappen uithalen. -.-
    Besteed je tijd eens nuttig en stel jullie eens een keer op als echte moderators.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, ik vind het ook wel leuk bedacht! Ik had het totaal niet door!:'D

    Maar ik snap de punten van de andere users wel de dit niet goed vinden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 11:30 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dotan schreef:
    Nee, ik geloofde het niet. Oops. :'D Ik wist al dat 1 april kwam en deed bewúst niet mee. *hehehe*
    Ik had al vermoedens. :Y)

    Same here. Hoewel ik dan wel weer meedeed, ik had toch niets te verliezen. So why not?
    Als het een grap was, zouden ze het enkel voor zichzelf verpesten. Dus ik ben het geheel eens met Mitchell. Hoogstwaarschijnlijk nemen veel mensen op Q. de moderators nu met een korreltje zout, so good job! Het is wel dom om zo'n grap te nemen, want het is kenbaar dat de users graag meer inzicht willen krijgen in wat de moderators nou allemaal uitspoken, etc. Met deze actie is het nu niet bepaald te merken dat jullie het serieus nemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dotan schreef:
    (...)

    Ik geloofde het niet, maar het komt echt wel bot over bij sommigen. :'X

    Hoe bedoel je je opmerking? Was mijn opmerking bot of..?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Undine schreef:
    (...)
    Same here. Hoewel ik dan wel weer meedeed, ik had toch niets te verliezen. So why not?
    Als het een grap was, zouden ze het enkel voor zichzelf verpesten. Dus ik ben het geheel eens met Mitchell. Hoogstwaarschijnlijk nemen veel mensen op Q. de moderators nu met een korreltje zout, so good job! Het is wel dom om zo'n grap te nemen, want het is kenbaar dat de users graag meer inzicht willen krijgen in wat de moderators nou allemaal uitspoken, etc. Met deze actie is het nu niet bepaald te merken dat jullie het serieus nemen.


    De mods hebben nu een stap vooruit en twee achteruit. Vertrouwen van de meeste users is nu wel, geloof ik, weg. :') In welke maten moeten we inderdaad, het moderatorschap serieus nemen? Ik ben het helemaal met je eens.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Madrugada schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je je opmerking? Was mijn opmerking bot of..?


    Neeenee, als toevoeging. (: ik was het met je eens.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Neeenee, als toevoeging. (: ik was het met je eens.

    Aaah, oké. Ik was even confused ^^
    Maar klopt wel wat je zegt ja. Bot en stappen achteruit in plaats van vooruit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    In eerste instantie vond ik dit wel als een leuk idee klinken, maar hoewel dit inderdaad de meest overtuigende grap tot nu toe was (felicitaties wat dat betreft), denk ik dat de uitvoering misschien een beetje anders had gekund. Ik snap wel dat er mensen teleurgesteld zijn, eigenlijk. Dat is erg jammer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dotan schreef:
    (...)
    De mods hebben nu een stap vooruit en twee achteruit. Vertrouwen van de meeste users is nu wel, geloof ik, weg. :') In welke maten moeten we inderdaad, het moderatorschap serieus nemen? Ik ben het helemaal met je eens.

    Dit lijkt meer op één of andere actie voor tienermeisjes, no offence, niet voor moderators. Hetgeen gebruiken wat de users graag willen, in elk geval het merendeel. En dan heb ik het niet over de inschrijving, maar over de grens tussen mod en user. Die is hierdoor enkel groter gemaakt, maar eerlijk gezegd: het verbaasd me niet veel meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Flashing schreef:
    Ik ben het eens met Mitchell en Natas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered