• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Toen was ik nog een Belieber, dus ik vond m helemaal leuk. :'D

    Ik niet en ik had een hoofdstuk zitten schrijven, ga hem opslaan en ineens JB achtergrond XD ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jullie geven mensen de illusie dat ze iets te zien krijgen en iets mee mogen maken wat anders alleen is weggelegd voor mensen in de crew, om het daarna af te pakken en neer te zetten als een grote 1 april grap. Daar kan ik niet om lachen. JB was nog wel grappig (tot op een bepaald moment), maar dit, dit vindt ik gewoon laag.

    Gezien hetgene wat vorig jaar is gebeurd zal ik dit hier maar even neerzetten:

    Ja, ik weet dat mensen het hier niet mee eens zullen zijn en dat ik hier vast commentaar op zal krijgen. To you all I say, suck it. My opinion, I don't care what you think about that.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 9:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Jullie geven mensen de illusie dat ze iets te zien krijgen en iets mee mogen maken wat ze anders (hoogst waarschijnlijk) niet zouden zien of mee maken, om het daarna af te pakken en neer te zetten als een 1 april grap. Nee, daar kan ik niet om lachen. JB was nog wel grappig (tot op een bepaald moment), maar dit, dit is gewoon laag.

    Gezien hetgene wat vorig jaar is gebeurd zal ik dit hier maar even neerzetten:
    Ja, ik weet dat mensen het hier niet mee eens zullen zijn en dat ik hier vast commentaar op zal krijgen. To you all I say, suck it. My opinion, I don't care what you think about that.

    Ik ben het wel met je eens. Het is goed bedacht en uitgewerkt, maar grappig, echt niet. Dit is gewoon geen grap aangezien er volgens mij ook al langere tijd users waren die dat wilden zien (dacht ik tenminste)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dauth schreef:
    Jullie geven mensen de illusie dat ze iets te zien krijgen en iets mee mogen maken wat anders alleen is weggelegd voor mensen in de crew, om het daarna af te pakken en neer te zetten als een grote 1 april grap. Daar kan ik niet om lachen. JB was nog wel grappig (tot op een bepaald moment), maar dit, dit vindt ik gewoon laag.

    Gezien hetgene wat vorig jaar is gebeurd zal ik dit hier maar even neerzetten:
    Ja, ik weet dat mensen het hier niet mee eens zullen zijn en dat ik hier vast commentaar op zal krijgen. To you all I say, suck it. My opinion, I don't care what you think about that.


    Ik vond het idee op zich wel goed, maar niet bepaald verstandig gezien de discussies die hier het afgelopen jaar zijn gevoerd over' meer openheid' van de kant van de moderators. Sommigen waren oprecht blij dat de moderators deze stap waagden, dus ik kan me voorstellen dat ze zich een beetje genaaid voelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, wat, een een april grap? Huh :')

    Hij kwam wel heel erg geloofwaardig over though


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jullie zijn zeker door jullie echte grappen heen? Het wordt elk jaar erger...

    Verder ben ik het met Mitchell en gedeeltelijk met Natas eens.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 9:59 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben het eens met Mitchell en Natas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Ik ben het eens met Mitchell en Natas.


    wat was dit ookalweer

    Meh, ik vind 'm ook niet grappig. Verder, wat Mitchell zegt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind m niet zo grappig om eerlijk te zijn. Dit komt op mij meer over als een 'belofte' die gebroken wordt, en daar ben ik niet zo van.

    Maar veel mensen (waaronder ik) zijn er inderdaad ingestonken. Hoewel ik dat ook wel weer logisch vind.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben blij dat ze niet meer die justin bieber achtergrond hebben gedaan xD

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik vond het idee op zich wel goed, maar niet bepaald verstandig gezien de discussies die hier het afgelopen jaar zijn gevoerd over' meer openheid' van de kant van de moderators. Sommigen waren oprecht blij dat de moderators deze stap waagden, dus ik kan me voorstellen dat ze zich een beetje genaaid voelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Had dat vorige topic vandaag gepost, en ik had er om gelachen (en misschien nog ingetrapt ook dan)...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik vond het idee op zich wel goed, maar niet bepaald verstandig gezien de discussies die hier het afgelopen jaar zijn gevoerd over' meer openheid' van de kant van de moderators. Sommigen waren oprecht blij dat de moderators deze stap waagden, dus ik kan me voorstellen dat ze zich een beetje genaaid voelen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Flashing schreef:
    Ik ben het eens met Mitchell en Natas.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )