• Oh wait, het is 1 april, dus kikker in jullie billen allemaal!

    We weten het al, jullie harten zijn gebroken. Het blijkt dat het kijkje achter schermen vals is geweest.
    Elk jaar weer verzinnen de mods een leuke grap en elk jaar weer, trappen jullie er niet in. Behalve dit jaar dan. Bedankt voor het erin trappen. Nee echt, eindellijk trapten jullie in een 1 april grap.

    Een fijne één april gewenst en wees aardig voor mekaar. (A)

    Met giechelende groetjes,
    Het modteam

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:26 ]


    -

    Oh ja, dat van iedereen bannen herinner ik me ook nog. Raar dat ik me precies wel iets van die JB-fansite herinner. Vorig jaar was ik pas terug actief toen school begon, daarvoor niet. :S Achja, laat maar. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Wauw wat een waardeloze grap.


    26 - 02 - '16

    Dat bannen was 2011 (Rutger zou toen ook stoppen met Quizlet :'D) (Ik heb de geschiedenis opgezocht), 2012 had niks (in ieder geval niet in de geschiedenis), 2013 ook niks en 2014 JB


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het niet echt een één april grap om eerlijk te zijn, aangezien jullie al eerder zijn begonnen. Daarnaast vind ik het ook niet een leuke grap. Ik heb niks meegekregen van het vorige topic en ik vind het jammer dat het er zo ruw door de mods wordt ingewrijfd -- vooral omdat de users al meerdere keren hebben aangegeven dat ze willen dat de kloof tussen mod en user kleiner wordt. Naja, hopen dat jullie volgend jaar met een leukere grap komen. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Serieus though, ik merk niks van die kloof tussen users en mods waar jullie het over hebben. Eerlijk gezegd? Ik heb helemaal geen last van de mods. Misschien was dit niet de beste grap, maar mods zijn ook maar mensen. Ik snap echt niet wat er mis is met de huidige mods.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Onze excuses voor de late reactie, het is een schooldag en dus konden wij niet meteen hierop reageren of overleggen. Ikzelf heb de reacties pas gelezen en vind persoonlijk dat er op bepaalde punten nogal overdreven wordt gereageerd. Dit is een aprilgrap, misschien niet de meest tactische, maar het blijft een grap en moet dus niet serieus genomen worden. Ik kan erin komen dat sommigen van jullie dit als kwetsend ervaren, maar het vertrouwen dat geschaad is vind ik toch iets te overdreven. Ik heb eerlijk gezegd nooit wat meegekregen over de kloof tussen users en mods. We zijn er om de site te helpen draaien en hem beter te maken, niet om alleen op het modforum te zitten roddelen of jullie het leven op Quizlet zuur te maken.
    Ik begrijp dan ook niet waar de gedachte dat dit gebeurt dan ook vandaan komt. We denken niet dat we boven jullie staan; in principe zijn we eigenlijk gewoon users die de mogelijkheid hebben om in te grijpen als het misgaat. Verder ben ik van mening dat er hier reacties worden geplaatst op een toon die ik persoonlijk als erg naar ervaar. Dit kwetst mij eerlijk gezegd. Als iemand in de klas een grapje zou maken, en de rest van de klas reageert ''slechte grap'' ''kon je niets beters verzinnen?'' ''totaal niet grappig'', dan voel je je toch ook hartstikke slecht?


    Pretty is just a pretty word.

    Dit vraagt om een user-revolutie. We werpen met zijn allen het moderator-régime omver voor meer user-moderator gelijkheid :Y)

    Ik heb het niet echt gevolgd, maar ik vind het eigenlijk wel knap dat jullie zo'n geloofwaardige grap hebben weten te bedenken, hoewel ik Justin Bieber vorig jaar wel leuker vond (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Mulleroni schreef:
    Onze excuses voor de late reactie, het is een schooldag en dus konden wij niet meteen hierop reageren of overleggen. Ikzelf heb de reacties pas gelezen en vind persoonlijk dat er op bepaalde punten nogal overdreven wordt gereageerd. Dit is een aprilgrap, misschien niet de meest tactische, maar het blijft een grap en moet dus niet serieus genomen worden. Ik kan erin komen dat sommigen van jullie dit als kwetsend ervaren, maar het vertrouwen dat geschaad is vind ik toch iets te overdreven. Ik heb eerlijk gezegd nooit wat meegekregen over de kloof tussen users en mods. We zijn er om de site te helpen draaien en hem beter te maken, niet om alleen op het modforum te zitten roddelen of jullie het leven op Quizlet zuur te maken.
    Ik begrijp dan ook niet waar de gedachte dat dit gebeurt dan ook vandaan komt. We denken niet dat we boven jullie staan; in principe zijn we eigenlijk gewoon users die de mogelijkheid hebben om in te grijpen als het misgaat. Verder ben ik van mening dat er hier reacties worden geplaatst op een toon die ik persoonlijk als erg naar ervaar. Dit kwetst mij eerlijk gezegd. Als iemand in de klas een grapje zou maken, en de rest van de klas reageert ''slechte grap'' ''kon je niets beters verzinnen?'' ''totaal niet grappig'', dan voel je je toch ook hartstikke slecht?

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Van alle reacties hier snap ik niet zoveel. Alleen denk ik dat het beter was geweest als het 30/31 maart gestart was.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:19 ]

    Ik vind ook dat het niet echt een 1-april grap meer is, omdat hij veel eerder kwam. Dan nemen mensen je nou eenmaal serieuzer.

    Verder snap ik eigenlijk ook wel dat we een beetje ver gaan soms, na een paar keer 'kutgrap' snappen hun het ook wel. Maar ik vind het ook eigenlijk niet heel grappig o.i.d. Eigenlijk heb ik het gevoel dat vooral Mods het grappig vonden.

    Over die kloof, ik heb wel eens het gevoel dat er een verschil is, maar meer ook niet. Het is niet dat ik bang ben om met een Mod te praten omdat hun veel hoger staan.

    Maar ik vind het een beter idee om allemaal vriendjes te worden en cool te zijn :Y)


    wat was dit ookalweer

    Nou, ik ben er ook ingetrapt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:38 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Mulleroni schreef:
    Onze excuses voor de late reactie, het is een schooldag en dus konden wij niet meteen hierop reageren of overleggen. Ikzelf heb de reacties pas gelezen en vind persoonlijk dat er op bepaalde punten nogal overdreven wordt gereageerd. Dit is een aprilgrap, misschien niet de meest tactische, maar het blijft een grap en moet dus niet serieus genomen worden. Ik kan erin komen dat sommigen van jullie dit als kwetsend ervaren, maar het vertrouwen dat geschaad is vind ik toch iets te overdreven. Ik heb eerlijk gezegd nooit wat meegekregen over de kloof tussen users en mods. We zijn er om de site te helpen draaien en hem beter te maken, niet om alleen op het modforum te zitten roddelen of jullie het leven op Quizlet zuur te maken.
    Ik begrijp dan ook niet waar de gedachte dat dit gebeurt dan ook vandaan komt. We denken niet dat we boven jullie staan; in principe zijn we eigenlijk gewoon users die de mogelijkheid hebben om in te grijpen als het misgaat. Verder ben ik van mening dat er hier reacties worden geplaatst op een toon die ik persoonlijk als erg naar ervaar. Dit kwetst mij eerlijk gezegd. Als iemand in de klas een grapje zou maken, en de rest van de klas reageert ''slechte grap'' ''kon je niets beters verzinnen?'' ''totaal niet grappig'', dan voel je je toch ook hartstikke slecht?


    Ik denk dat wanneer je iemand kwetst, je automatisch zijn vertrouwen schaadt. Dus als je je wel kunt voorstellen dat mensen zich gekwetst voelen, lijkt het me niet zo moeilijk om aan te nemen dat diegene vindt dat zijn vertrouwen geschaad is. Zo een verschil zit daar niet tussen.

    Bovendien vind ik het een beetje vreemd dat je niet van de 'kloof' op de hoogte was, want daar is de afgelopen maanden best wel over gepraat. Neem bijvoorbeeld dit topic, waarin users aangaven dat een groot mysterie was wat jullie deden en dat er dus wel degelijk een kloof was tussen de 'rode poppetjes' en de anderen. Als mod-team zijn jullie daar toen mee aan de slag gegaan en uiteindelijk hebben jullie als reactie daarop over een aantal dingen uitleg gegeven. (Wat ik overigens nog steeds een heel goed initiatief vind, daar niet van)

    En tja, wat het laatste betreft. Niet iedereen houdt nou eenmaal van dezelfde grapjes. Je kunt het als erg naar ervaren dat men je niet grappig vindt, maar dat is nu eenmaal het risico wanneer je mensen in de maling probeert te nemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    Ik denk dat wanneer je iemand kwetst, je automatisch zijn vertrouwen schaadt. Dus als je je wel kunt voorstellen dat mensen zich gekwetst voelen, lijkt het me niet zo moeilijk om aan te nemen dat diegene vindt dat zijn vertrouwen geschaad is. Zo een verschil zit daar niet tussen.

    Bovendien vind ik het een beetje vreemd dat je niet van de 'kloof' op de hoogte was, want daar is de afgelopen maanden best wel over gepraat. Neem bijvoorbeeld dit topic, waarin users aangaven dat een groot mysterie was wat jullie deden en dat er dus wel degelijk een kloof was tussen de 'rode poppetjes' en de anderen. Als mod-team zijn jullie daar toen mee aan de slag gegaan en uiteindelijk hebben jullie als reactie daarop over een aantal dingen uitleg gegeven. (Wat ik overigens nog steeds een heel goed initiatief vind, daar niet van)

    En tja, wat het laatste betreft. Niet iedereen houdt nou eenmaal van dezelfde grapjes. Je kunt het als erg naar ervaren dat men je niet grappig vindt, maar dat is nu eenmaal het risico wanneer je mensen in de maling probeert te nemen.

    Ik bedoel met ''op de hoogte'', dat ik het zelf niet zo ervaar. Verre van dat zelfs. Ik vind het helemaal prima als iemand iets niet grappig vindt, maar dan hoeft het niet meteen als het ware de grond in te worden gestampt. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Onze excuses voor de late reactie, het is een schooldag en dus konden wij niet meteen hierop reageren of overleggen. Ikzelf heb de reacties pas gelezen en vind persoonlijk dat er op bepaalde punten nogal overdreven wordt gereageerd. Dit is een aprilgrap, misschien niet de meest tactische, maar het blijft een grap en moet dus niet serieus genomen worden. Ik kan erin komen dat sommigen van jullie dit als kwetsend ervaren, maar het vertrouwen dat geschaad is vind ik toch iets te overdreven. Ik heb eerlijk gezegd nooit wat meegekregen over de kloof tussen users en mods. We zijn er om de site te helpen draaien en hem beter te maken, niet om alleen op het modforum te zitten roddelen of jullie het leven op Quizlet zuur te maken.
    Ik begrijp dan ook niet waar de gedachte dat dit gebeurt dan ook vandaan komt. We denken niet dat we boven jullie staan; in principe zijn we eigenlijk gewoon users die de mogelijkheid hebben om in te grijpen als het misgaat. Verder ben ik van mening dat er hier reacties worden geplaatst op een toon die ik persoonlijk als erg naar ervaar. Dit kwetst mij eerlijk gezegd. Als iemand in de klas een grapje zou maken, en de rest van de klas reageert ''slechte grap'' ''kon je niets beters verzinnen?'' ''totaal niet grappig'', dan voel je je toch ook hartstikke slecht?


    Laat ik een gooi doen naar dit van mijn kant uitleggen.
    Kijk, ik ben nog niet zo heel lang op het forum en er is voorheen al wel een incident geweest waar ik mijn wenkbrauwen al bij heb opgehaald. Nu dit er in mijn korte tijd er nog eens overheen komt begin ik toch wel een wat naar gevoel te krijgen, gezien ik naar mijn idee niet geheel serieus wordt genomen samen met de andere gebruikers. Gezien ik hier geen trek in heb, heb ik hier, zoals de rest, dus gereageerd opdat deze grap "not done" is omdat er mensen serieus gekwetst zijn door het stellen van een valse belofte. Mijn enige doel is hiermee te zorgen dat dit gewoon niet nog eens gebeurd, omdat dit verkeerd valt.
    Dit betekend niet dat ik boos zijn en er zijn vast anderen die hetzelfde hierover denken. Het is gewoon wat vervelend en een zuur appeltje waar even doorheen gebeten moet worden om in het vervolg meer begrip te hebben voor elkaars grenzen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Laat ik een gooi doen naar dit van mijn kant uitleggen.
    Kijk, ik ben nog niet zo heel lang op het forum en er is voorheen al wel een incident geweest waar ik mijn wenkbrauwen al bij heb opgehaald. Nu dit er in mijn korte tijd er nog eens overheen komt begin ik toch wel een wat naar gevoel te krijgen, gezien ik naar mijn idee niet geheel serieus wordt genomen samen met de andere gebruikers. Gezien ik hier geen trek in heb, heb ik hier, zoals de rest, dus gereageerd opdat deze grap "not done" is omdat er mensen serieus gekwetst zijn door het stellen van een valse belofte. Mijn enige doel is hiermee te zorgen dat dit gewoon niet nog eens gebeurd, omdat dit verkeerd valt.
    Dit betekend niet dat ik boos zijn en er zijn vast anderen die hetzelfde hierover denken. Het is gewoon wat vervelend en een zuur appeltje waar even doorheen gebeten moet worden om in het vervolg meer begrip te hebben voor elkaars grenzen.

    En over welk incident heb je het dan? (: ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik bedoel met ''op de hoogte'', dat ik het zelf niet zo ervaar. Verre van dat zelfs. Ik vind het helemaal prima als iemand iets niet grappig vindt, maar dan hoeft het niet meteen als het ware de grond in te worden gestampt. (:


    Ooh, zo bedoelde je het.
    Ik kon het me al niet voorstellen, haha.

    Maar goed. Iedereen heeft natuurlijk het recht om ervan te zeggen wat hij of zij vindt en helaas zijn dat deze keer gewoon veel negatieve reacties.


    Every villain is a hero in his own mind.