• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Bweh, ik maakte me echt zorgen. Mij hadden jullie in ieder geval. :')


    Yesh! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou, ik ben anders wel blij dat je niet weggaat, Nikki. Ik ben er ingetuind, dat geef ik toe, maar ik vind het wel goed bedacht. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Melitta schreef:
    Nou, ik ben anders wel blij dat je niet weggaat, Nikki. Ik ben er ingetuind, dat geef ik toe, maar ik vind het wel goed bedacht. (cat)


    Credits to Natas. Zij is het meesterbrein. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leah4President schreef:
    Ik moest me echt heel hard inhouden niet alles per ongeluk te verklappen. Heb me dus maar stil gehouden xp
    Hehe. Ik vond het zo grappig :P


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    You know I have to kill the people who were involved in this, right. Grrr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    (...)

    Buig allemaal voor mij.=')


    Like 90% van de mensen die reageerden zaten in het complot haha, dus logisch dat bijna niemand het met je eens was.
    Maar knap dat je het doorhad :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Like 90% van de mensen die reageerden zaten in het complot haha, dus logisch dat bijna niemand het met je eens was.
    Maar knap dat je het doorhad :')


    Ik had het dan ook over de mensen die niet in het complot zaten.8D Zoals ik. Maar goed hahaha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Like 90% van de mensen die reageerden zaten in het complot haha, dus logisch dat bijna niemand het met je eens was.
    Maar knap dat je het doorhad :')


    Woow 90% ieeuw dat zeiden we ook in de chat. Wooow. :')
    En toen zei ik '91% :Y)'.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leah4President schreef:
    Ik moest me echt heel hard inhouden niet alles per ongeluk te verklappen. Heb me dus maar stil gehouden xp
    Hehe. Ik vond het zo grappig :P


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mijn vertrouwen in moordenaars is echt weg. Dit verergert de kloof tussen moordenaars en normale users alleen maar meer.


    i put the fun in funeral

    Ik dacht echt van "pff, ik wist niet dat Nikki zó'n aansteller was." Maar aangezien iedereen hier aan het bitchen was tegen elkaar had ik maar mijn mond gehouden, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Overkill schreef:
    Mijn vertrouwen in moordenaars is echt weg. Dit verergert de kloof tussen moordenaars en normale users alleen maar meer.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hier ben ik goed ingetuimd, woops :'D
    Oh, en 8 uur D: Maar ik moet om 9 uur werken zaterdag, me no time to listen D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Hier ben ik goed ingetuimd, woops :'D
    Oh, en 8 uur D: Maar ik moet om 9 uur werken zaterdag, me no time to listen D:


    Ik denk dat ze 's avonds bedoeld. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jullie hebben zo ongeveer dé gouden 1-aprilregel overtreden door vooraf te benadrukken dat het écht een bloedserieuze kwestie is en helemáál niet om te lachen.

    "Hé er zit wat op je hoofd."
    "Maak je een grap?"
    "Nee er zit echt wat op je hoofd."
    *kijkt in spiegel* "Er zit helemaal niks op mijn hoofd."
    "HAHA 1 april."



    Such jokers you are


    i put the fun in funeral