• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Haha, slecht hoor x)

    I know. Ik ben vreselijk.(joehoe)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een geweldige suggestie...waarom schaffen we 1 april niet af en hebben we dan een jaar van 364 dagen :Y)
    Dat is een dag minder dan ik ergens met open ogen intuin (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lol, you got me. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ghosthunter schreef:
    Ik heb een geweldige suggestie...waarom schaffen we 1 april niet af en hebben we dan een jaar van 364 dagen :Y)
    Dat is een dag minder dan ik ergens met open ogen intuin (cat)


    Nu dat is iemand waar ik mee kan praten. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beckendorf schreef:
    HELL YEAH. Dit was de leukse avond ooit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Deadshot schreef:
    (...)
    I know. Ik ben vreselijk.(joehoe)


    Muah.. Beetje misschien ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nu dat is iemand waar ik mee kan praten. :D


    Yeah...nu weet ik weer waarom ik nooit zin heb in deze dag (A) al die grappen...maakt me compleet onzeker over wat ik wel en niet moet geloven.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whaha, leuke grap. :')
    Was er alleen niet ingetrapt. :)

    Ghosthunter schreef:
    (...)

    Yeah...nu weet ik weer waarom ik nooit zin heb in deze dag (A) al die grappen...maakt me compleet onzeker over wat ik wel en niet moet geloven.


    Jep, ieder jaar viel het wel mee, maar na dit jaar ga ik serieus onderduiken op 1 april.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep, ieder jaar viel het wel mee, maar na dit jaar ga ik serieus onderduiken op 1 april.


    Oeh, ik ga mee! Gaan we samen onderduiken :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    Haha, Nikki goes revenge.

    Oh, en awesome! Ik ga zeker luisteren :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha, hier kan ik echt wel om lachen. Ik was echt serieus aan het twijfelen in het begin, maar toen iedereen zo serieus was, begon ik het ook steeds serieuzer te nemen. Mooie actie, moet ik zeggen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep, ieder jaar viel het wel mee, maar na dit jaar ga ik serieus onderduiken op 1 april.


    Heb je er problemen mee als ik je gezelschap kom houden? x) Ik doe al jaren niet meer aan 1 april, omdat ik er een beetje moe van wordt dat in elke hoek wel een grap schuilt, in plaats van gevaar x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit had ik niet van je verwacht, lol. :Y) Maar ik vind 'm wel goed. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik kom niet meer online op één april, dat heb ik zojuist besloten.:Y)

    Cwtch schreef:
    Zitten er overigens nog meer mensen op Interpals? Misschien kan ik daar wel met mensjes chatten ook. (:

    Dat had ik eerst, maar ik was zo weinig online daar dat ik het op inactief had geplaatst.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.