• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Hahahaha woehoeeee

    Pfoeh. Ik zat helemaal te beven toen ik dat bericht schreef, maar goed, ik meende het dus niet. 1 april, kikker in je bil, ik ben nog steeds een watje op het internet. (krul)

    Edit: dat betekent dus dat ik ook in het complot zat, niet me nu een sukkel voel en snel terug probeer te krabbelen. (cat) Ik wist van het idee, maar ik wist ook dat het vrij ongeloofwaardig over zou komen als ik opeens zou zeggen dat ik weg zou willen, dus begon ik maar te stoken. :x

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ghehehehe, guilty! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehehe. :'D Payback time. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*


    HOLY SHIT! Die zag ik serieus niet aankomen. Amai, jullie hebben quizlet precies op stelten gezet!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HELL YEAH. Dit was de leukse avond ooit.


    Hahaha, toen Yolanda hardcore begon mee te gaan, begon ik wel vermoedens te krijgen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patholoog schreef:
    (...)

    HOLY SHIT! Die zag ik serieus niet aankomen. Amai, jullie hebben quizlet precies op stelten gezet!


    Manooonnn, seriously? Why would I ever leave Quizlet? For Nikki? Dudette, ik kan ook met haar whatsappen of facebooken. 8D
    Even though it wouldn't be awesome if Nikki would leave indeed. :/ but she doesn't! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik durfde al niet vragen of dit een grap was eigenlijk xD


    16 - 09 - '17

    Ik was even geschrokken, maar stiekem vind ik dit best geniaal ;')


    Stenenlikker

    Mendez schreef:
    Hahaha, toen Yolanda hardcore begon mee te gaan, begon ik wel vermoedens te krijgen :')


    Damn. Acteren is nooit mijn ding geweest. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beckendorf schreef:
    HELL YEAH. Dit was de leukse avond ooit.


    Het was echt geweldig te zien hij sommigen er mee weg waren.

    Hierbij nog even excuses aan Patholoog, laatste meende ik niet. (:
    En aan Ghosthunter, ik leave niet, nee. :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Cwtch schreef:
    (...)

    Damn. Acteren is nooit mijn ding geweest. x)


    Zelfs online niet :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ghehehe, toch misschien wel even leuk om te melden dat as Nikki dit topic niet had geopend, ik dit waarschijnlijk had gedaan. En ja, hiermee beken ik dus in het complot te zitten x) Toch ben ik blij dat Nikki dit gedaan heeft, omdat dit dubbel zoveel reacties trekt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."