• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Undine schreef:
    Ik kom niet meer online op één april, dat heb ik zojuist besloten.:Y)


    Hehe, zeg dat niet te hard, dadelijk krijgen ze Rutger zover de site als grap op 1 april uit de lucht te halen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hehe, zeg dat niet te hard, dadelijk krijgen ze Rutger zover de site als grap op 1 april uit de lucht te halen.


    Haha, nou dát is pas huilen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Patholoog schreef:
    (...)
    Hehe, zeg dat niet te hard, dadelijk krijgen ze Rutger zover de site als grap op 1 april uit de lucht te halen.

    Ah shiet, en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Dat zou pas naaiend zijn, zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hehe, zeg dat niet te hard, dadelijk krijgen ze Rutger zover de site als grap op 1 april uit de lucht te halen.


    Dat zal ook wel gebeuren zonder Rutger, als je kijkt naar hoe vaak dat de laatste tijd gebeurt. D:


    Spinning around, I'm weightless.

    Wiarda schreef:
    Pfoeh. Ik zat helemaal te beven toen ik dat bericht schreef, maar goed, ik meende het dus niet. 1 april, kikker in je bil, ik ben nog steeds een watje op het internet. (krul)

    Edit: dat betekent dus dat ik ook in het complot zat, niet me nu een sukkel voel en snel terug probeer te krabbelen. (cat) Ik wist van het idee, maar ik wist ook dat het vrij ongeloofwaardig over zou komen als ik opeens zou zeggen dat ik weg zou willen, dus begon ik maar te stoken. :x


    Hehe, ik vind je wel heel lief, hoor. <3


    Your make-up is terrible

    Oh jezus nikki ik schrik me helemaal de poep :'(


    Spinning around, I'm weightless.

    Omg meanies! (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Assassin schreef:
    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!


    Yessssh ik zit al zo lang te wachten op QuizletRadio hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nikki ik kan je wel vermoorden :')
    Ik kon wel bijna janken, verdomme xD
    Maar ik pak jullie wel terug want ik ga stalken bij de radio :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha heerlijk! Ik zat ook in het complot en ik vond het een supergoede grap :3 Knap ook dat je het zo lang vol hebt gehouden, Nikki, na al die reacties had ik ALLANG toegegeven dat het niet echt was :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    En trouwens, deze grap (van de users) is beter dan die van de mods, MUHAHAHA :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    En trouwens, deze grap (van de users) is beter dan die van de mods, MUHAHAHA :Y)
    Het is het omgekeerde effect ;) eerst mensen teleurstellen, dan mensen verblijden. Ik vind het een mooie contra actie inderdaad


    Life is hard and then we die

    Fijn dat in ieder geval één Mod laat weten het te waarderen :Y)


    SPECS schreef:

    SPECS schreef op 1 april 2015 - 12:23:
    Een april grap?=p


    Buig allemaal voor mij.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    HalfBloodPrince schreef:
    Nikki ik kan je wel vermoorden :')
    Ik kon wel bijna janken, verdomme xD
    Maar ik pak jullie wel terug want ik ga stalken bij de radio :Y)


    Jij moet gewoon vaker in de chat kijken. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.