• Door recente (en minder recente) gebeurtenissen op Quizlet, zit ik eraan te denken om een hele drastische beslissing te nemen, de beslissing om Quizlet te verlaten. De één april grap is voor mij echt de druppel geweest wat de emmer deed overlopen. Voor mij voelt het alsof de mods grote bullebakken zijn die hiermee laten zien wat ze ons aan kunnen doen op een kwestie die heel gevoelig ligt voor velen op Q. Ze breken een belofte, maar benadrukken zo ook nog eens de kloof tussen de moderators en de leden. Dit is natuurlijk al een kwestie die veel langer speelt, hier.
    Daarbij is het forum de laatste tijd ook drie keer niks en zijn er steeds zoveel errors, waar we niks over te horen krijgen, behalve dan als we het massaal komen vragen. Nu heb ik de laatste tijd een beetje op Wattpad rond zitten neuzen en de sfeer lijkt me daar echt een stuk beter. Helaas ben ik van mening dat ik daar veel beter pas, dus kunnen jullie daar altijd contact met me opnemen als jullie dat willen!

    Ik heb even een belangrijke mededeling voor iedereen in dit topic!

    Nou ja, niet iedereen, want velen weten al wat ik ga zeggen. (cat) Ja, 1 april! Ik ga niet weg, niemand gaat weg, want het halve topic zat in een mooi complot!
    Ik vind Quizlet nog steeds heel leuk, want het is en blijft mijn favoriete site! Niet dat ik dat van de mods ineens leuk vind, maar mij krijgen ze daar niet zomaar mee weg en vele anderen ook niet. Toch waren er wel hele lieve reacties van mensen die er niks van wisten. ;3
    Dus na de eigenlijk-niet-grap van de mods, kreeg onze geliefde Natascha een heel goed idee, we pakken ze terug met onze eigen 1 april grap! Onze medecomplotters mogen zichzelf wel bekend maken als ze dat willen!

    Sorry modjes, ik weet dat jullie uitkijken naar het moment dat ik vertrek, maar dat gaat dus nog niet gebeuren! *O*

    OH HELEMAAL VERGETEN!

    Ik vind Quizlet zelfs zo leuk, dat Mitchell en ik zaterdag om 8 uur radio gaan draaien!

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Ik dacht vanaf het begin af aan al dat het een grap was. Iemand verlaat Q niet zomaar om zo'n reden. (:

    Dullahan schreef:
    Ik dacht vanaf het begin af aan al dat het een grap was. Iemand verlaat Q niet zomaar om zo'n reden. (:


    Dan heb jij er geen idee van wat voor geschiedenis ik met de mods heb. (cat) Al weten meer mensen tegenwoordig op Q dat niet, denk ik, maar een hoop ook wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan heb jij er geen idee van wat voor geschiedenis ik met de mods heb. (cat) Al weten meer mensen tegenwoordig op Q dat niet, denk ik, maar een hoop ook wel.


    Ik ben daar een van, maar ik vraag me af of ik het wel weten wil x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik ben daar een van, maar ik vraag me af of ik het wel weten wil x)


    Nah. Als ik alles ga vertellen, krijg ik een ban omdat ik mods zwart maak, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nah. Als ik alles ga vertellen, krijg ik een ban omdat ik mods zwart maak, haha. 8D


    Dat doe je aldoor, dus nvm. :'D :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    (...)

    Nah. Als ik alles ga vertellen, krijg ik een ban omdat ik mods zwart maak, haha. 8D


    Mhm.. Nu word ik toch wel een beetje nieuwsgierig x) Ik krijg haast de indruk nu dat je nog ergen dan bent dan ik :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan heb jij er geen idee van wat voor geschiedenis ik met de mods heb. (cat) Al weten meer mensen tegenwoordig op Q dat niet, denk ik, maar een hoop ook wel.

    Daar weet ik inderdaad ook niks van. Maar alleen de reden van een niet al te best uitgevoerde april grap is geen goede reden om het te verlaten. Vooral niet voor een Quizlet veteraan als wij. (:
    Ik zou nooit Quizlet kunnen verlaten. Het forum misschien wel..

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 21:47 ]

    Ik moest me echt heel hard inhouden niet alles per ongeluk te verklappen. Heb me dus maar stil gehouden xp
    Hehe. Ik vond het zo grappig :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oef, ik vond het al gek maar ik dacht ze zal geen grapje maken. De wraakactie is wel geslaagd denk ik.

    Ik vraag me af hoeveel mensen er overwogen weg te gaan die niet in het complot zaten. Dat vond ik nog het ergst. Dat een persoon weggaat is jammer, maar ieder zijn eigen keuze. Maar dat meerderen Q. zouden opgeven gewoon omdat er een paar mensen weggingen... Dat is gewoon sneu.


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Oef, ik vond het al gek maar ik dacht ze zal geen grapje maken. De wraakactie is wel geslaagd denk ik.

    Ik vraag me af hoeveel mensen er overwogen weg te gaan die niet in het complot zaten. Dat vond ik nog het ergst. Dat een persoon weggaat is jammer, maar ieder zijn eigen keuze. Maar dat meerderen Q. zouden opgeven gewoon omdat er een paar mensen weggingen... Dat is gewoon sneu.


    Voor zover ik weet waren alle "leavers" betrokken bij het complot so no worries hun ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dullahan schreef:
    (...)
    Daar weet ik inderdaad ook niks van. Maar alleen de reden van een niet al te best uitgevoerde april grap is geen goede reden om het te verlaten. Vooral niet voor een Quizlet veteraan als wij. (:
    Ik zou nooit Quizlet kunnen verlaten. Het forum misschien wel..


    Er stond ook: de druppel die de emmer deed overlopen.
    Ik zou inderdaad nooit om zo'n incident weggaan. Maar nu blijkt toch wel dat ik nooit wegga, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik hield m'n hart vast D:
    Gelukkig ga je niet weg!


    26 - 02 - '16

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet waren alle "leavers" betrokken bij het complot so no worries hun ^^

    Ja, op 1 na zie ik inderdaad dat de rest in het complot zat gelukkig. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Bweh, ik maakte me echt zorgen. Mij hadden jullie in ieder geval. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Ja, op 1 na zie ik inderdaad dat de rest in het complot zat gelukkig. ^^

    Volgens mij iedereen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.