• « Super Human »

    'Wacht,’ zei de wetenschapper, waarna ze nog wat vloeistof aan het drankje toevoegde. Ze deed er nog een haar in en roerde het goedje nog even flink door elkaar. De wetenschapper overhandigde haar levenswerk en veegde wat zweet van haar voorhoofd.
    ‘Het enige wat we nu nog kunnen doen, is hopen.’


    Een groep wetenschappers uit Amerika hebben een groep tieners nieuwe genen gegeven. Hierdoor hebben ze nu speciale krachten. Deze kinderen zijn door de wetenschappers zorgvuldig uitgekozen. Ze waren allemaal zes jaar oud wanneer elk lid van hun families tragisch stierf. En een speciaal weeshuis, opgericht door de wetenschappers, stond klaar om de kinderen op te vangen. Dit weeshuis is zorgvuldig midden in een reusachtig bos geplaatst, waardoor de kinderen geen contact hebben met de buitenwereld. Ze hebben geholpen hun krachten te ontwikkelen en ze opgevoedt als hun eigen kinderen.

    In de RPG zijn alle kinderen nu 18 jaar oud. Eigenlijk gebeurt er niets bijzonders dat hun levens beïnvloedt ofzo. We volgen gewoon hoe de personages om gaan met hun krachten en hoe het is om zover van de bewoonde wereld opgevoedt te worden,



    « Meisjes »
    • Rose Taylor Verjana - DeIevingne - 1.7
    • Emma Sarah Romanov - Yetti - 1.7
    • Chloe Isabelle Mellory - Waterhouse - 1.3
    • Yulianna Alisa Anna Vakrov - Saith - 1.10
    • Chevanna Elaine diAngelo -Little_Liars - 1.2
    • Thalia Woringthon - Lypophrenia - 1.3
    • Calyce Dirce Caia - Miyano - 1.10
    • Zepherine 'Zeph' Marinah Velarde - Awe - 1.5
    • Robin Emmaline Connor - LittleNinja - 1.8
    • Susanne 'Suus' Lily Leviathan - Meje - 1.7
    • Aurora Winters- Nereid - 1.8
    • Gereserveerd - Hecuba

    « Jongens »
    • Charles Aldertree - Beckendorf - 1.6
    • Romano Cédric Moriconi - Raccoon - 1.3
    • Thomas Raphael Johnson - Fortis - 1.14
    • Chester Christopher Crust - Xya - 1.5
    • Gereserveerd - Aire
    • Zachary Nikolas Romanov - Crucifix - 1.6
    • Gereserveerd - Hecuba

    « Wetenschappers »
    • Alice Grace Elenor - DeIevingne - 1.4
    • Gereserveerd - Hawking


    « Krachten »
    De kinderen hebben elk twee krachten, de wetenschappers niet.
    De krachten hieronder zijn ideeën, je mag natuurlijk ook zelf een kracht verzinnen.
    = gereserveerd/bezet.
    • Terrakinesis - het element aarde beheersen. Awe
    • Pyrokinesis - het element vuur beheersen. Yetti
    • Cryokinesis - het element water beheersen.Lypophrenia
    • Aerokinesis - het element wind beheersen.
    • Telekinesis - voorwerpen manipuleren met je gedachten. Saith
    • Chronoprohiberis - de tijd kunnen stoppen maar zelf kunnen bewegen. Crucifix
    • Weather Manipulation - het weer manipuleren. LittleNinja
    • Herbaphony - met planten kunnen communiceren.
    • Ecokinesis - de natuur kunnen manipuleren. Xya
    • Size Enhancement - de grootte van voorwerpen kunnen veranderen.
    • Electrokinesis - electriciteit beheersen. Aranyhid
    • Healing - personen helen. Lypophrenia
    • Teleport - teleporten. Waterhouse
    • Typhokinesis - rook manipulatie.
    • Invisibility - onzichtbaarheid.
    • Intangibility - door solide voorwerpen kunnen bewegen. Awe
    • Gyrokinesis - zwaartekracht manipulatie.
    • Voodoo - levende voodoo pop zijn. Miyano
    • Shapeshifting - in een dier of voorwerp veranderen. Aire
    • Biokinese - je lichaam manipuleren.
    • Ferrikinesis - ijzer manipuleren.
    • Conjuration - voorwerpen en dergelijke creëeren.
    • Shared Vision - andermans zintuigen gebruiken.
    • Astral Projection - geest en lichaam scheiden. Aire
    • Shattering - voorwerpen exploderen. Meje
    • Erobokinesis - schaduwen manipuleren. Tadashi
    • Oneirokinesis - dromen binnenkomen en manipuleren. Raccoon
    • Levitation - zweven of vliegen. Miyano
    • Super Strength - erg sterk.
    • Fast - sneller zijn. DeIevingne
    • Endurence - nooit moe worden van activiteiten.
    • Night Vision - in het donker kunnen zien.
    • Mind Manipulation - gedachten en herrineringen manipuleren. Saith
    • Illusion - mensen laten geloven dat ze zich in een compleet andere omgeving begeven. Fortis
    • Pain Illusion - brandende mentale pijn creëren.
    • Animal Communication - met dieren communiceren. Hecuba
    • Flexibility - onmogelijke lenigheid. Waterhouse
    • Enhanced Hearing - bovenmenselijk gehoor.
    • Enhanced Smell - bovenmenselijke reuk.
    • Enhanced Touch - bovenmenselijke aanraking.
    • Enhanced Vision - bovenmenselijk zicht.
    • Telepathy - communicatie of gedachten horen. DeIevingne
    • Pathokinesis - gevoelens manipuleren. Crucifix
    • Lie detection - weten wanneer er wordt gelogen. Xya
    • Laser Projection - licht en lasers creëren.
    • Microwave protection - iemand hersenen verbranden. Meje
    • Siren - magische stem. Yetti
    • Pain Dissapearance - pijn verwijderen. LittleNinja
    • Mental shield - een mentaal schild, waardoor mentale krachten niet bij jou werken. Raccoon
    • Shield - een magisch schild om je heen produceren. Fortis
    • Mirror - krachten kaatsen af en werken op je tegenstander. Colonel
    • Prehensile - haar manipuleren.
    • Freeze vision - objecten laten bevriezen met je blik. Hecuba
    • Mediumship - met doden communiceren. Colonel
    • Necromantie - doden tot leven wekken. Tadashi
    • Possesion - iemands lichaam betreden.
    • Density Control - objecten/personen lichter of zwaarder maken.
    • Portal Creation - portalen naar een andere plaats creëeren.
    • Sublimation - veranderen in mist. Aranyhid


    « Invullijstje »
    Minimaal 700 woorden.
    Naam: (volledige naam)
    Bijnaam: (dit kan te maken hebben met krachten die ze hebben)
    Leeftijd: (alleen voor wetenschappers; de kinderen zijn allemaal 18)
    Innerlijk: (uitgebreid)
    Uiterlijk: (omschrijving + foto)
    Gaves: (2 gaves, omschrijf ze ook)
    Zwaktes: (elke gave moet natuurlijk ook zwaktes hebben)
    Geschiedenis: (wat hebben ze gedaan in het huis? Enige gebeurtenissen)
    Relaties: (wat voor relaties heeft je personage met anderen)
    Extra:(extra info dat niet in de andere kopjes past)


    « Faceclaims »
    Cara Delevingne - DeIevingne
    Lucy Hale - Aranyhid
    Sasha Pieterse - Yetti
    Jamie Bower Campbell - Markey
    Ashley Benson - Lyphrophenia
    Torrey DeVitto - DeIevingne
    Shailene Woodley - Awe
    Kaya Scodelario - Meje
    Julian Morris - Aranyid
    George Shelley - Aire
    Logan Lerman - [/q]Colonel[/q]
    Megan Fox - LittleNinja
    Dylan O'Brien - Tadashi


    Geen inspiratie voor een FC? Klik.
    Geen inspiratie voor een naam? Klik.

    « Het Weeshuis »
    Het weeshuis bevind zich midden in een enorm bos, afgelegen van de bewoonde wereld. De wetenschappers laten af en toe een helikopter komen met alle benodigheden voor het leven. De kinderen worden aardig vrijgelaten en hebben een redelijk goed leven. De wetenschappers geven ze les, niet alleen in de normale school dingen maar ook in het ontwikkelen van hun krachten. De kinderen zijn gek op de wetenschappers en zien hun als hun echte ouders.
    « Indeling Weeshuis »
    Op de begane grond zijn de aankomsthal, eetzaal en leefkamer - een soort reusachtige woonkamer - te vinden. De aankomsthal is redelijk groot en geeft doorgang tot de andere verdiepingen. De eetzaal is ook erg groot, met ronde tafels gevuld en een lange buffettafel loopt langs de muur met het eten. Op de eerste verdieping gewone klaslokalen en de vertrekken van de professors. Op de tweede en derde verdieping zijn de slaapkamers van de kinderen te vinden. Elke slaapkamer bestaat standaard uit een bed, bureau, kast en wasbak. Voor de rest zijn de leerlingen vrij ze zelf te decoreren. Op beide verdiepingen zijn ook douches en wc's te vinden. Vuile was wordt in de wasbakken bij de douches gegooit.
    Er staat op hun gebied nog een apart gebouw voor het trainen met gaves. Dit gebouw is enorm bijzonder en practisch gezien zou het eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Het bestaat uit een simpele kamer, maar de inhoud ervan verandert naar wat degene die erin komt trainen nodig heeft. Stel, iemand met watergaves komt binnen, er zal misschien wel een riviertje gecreërd worden.
    « Gang van Zaken »
    In de weekends zijn de kinderen vrij en kunnen ze doen waar ze zelf zin in hebben.
    De eetzaal is in het weekend altijd open. Doordeweeks alleen tijdens de afgesproken lunchtijden.
    Lesrooster:
    7:00 - 8:30 » ontbijt.
    8:45 - 12:00 » basis lessen, waarin normale dingen zoals lezen en schrijven behandeld worden.
    12:00 - 13:15 » lunch.
    Daarna ben je in principe vrij om je eigen gaves te beoefenen tot 15:00. 1 keer per week krijg je een uur privéles in het Traingebouw.
    Hierna is iedereen vrij te doen wat ze willen.
    17:30 - 19:00 » avondeten.
    23:00 » lichten uit.
    « Gebied »
    Het weeshuis staat op een grote open plek, met een grasveld en een redelijk groot meer. Voor de rest alleen maar bos. Iedereen mag het bos in, maar als ze verdwalen is het hun eigen schuld. De kinderen hebben zelf schommels en andere speeltoestellen gebouwd toen ze klein waren. Ook staan er genoeg bankjes en klimbomen.


    « Regels »
    • Minimaal 100 woorden per post.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Geen ruzie.
    • ABN is verplicht.
    • Geen OOC in het speeltopic. Daar is het praattopic voor.
    • Maximaal 2 personages.
    • Houdt de jongens en de meisjes een beetje gelijk.
    • Het zou fijn zijn als de reservaties meteen / z.s.m. ingevuld worden.
    • Maar het belangrijkste: have fun (:
    Praattopic.

    « Begin »
    Het is zaterdag ochtend, acht uur. In de weekenden is iedereen vrij om te doen wat ze willen. Het trainingsgebouw is open, en de leerlingen mogen alle kanten op gaan. Het ontbijt buffet wordt gesloten om 11 uur, en om half 12 zal het middag buffet al weer klaar staan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 12:18 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Mijn Topics.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Romano Cédric Moriconi


    Vermoeid zat ik op de vensterbank, bij het raam die uitkijk had bij het meer. Al maanden aan een stuk had ik last van vage nachtmerries en dromen en momenten zoals vandaag kon ik gewoon niet meer slapen. Ik had geen idee van hoelang ik hier gezeten heb af en toe was ik wel eens in slaap gevallen maar voldoende nachtrust had ik dus niet. Gelukkig wist dit plekje me op te kikken, het prachtige uitzicht op het meer deed me nooit vervelen al zou ik ooit wel eens de stad willen zien, even weg van deze plek. Net had ik de zon zien opkomen en hoorde ik hoe de vogels hun ochtendgezang floten wat dus zou betekenen dat de anderen hier zo meteen wakker werden, met die gedachten hupte ik van de vensterbank af en liep weer terug naar mijn kamer om daar de nodige kleding van de grond te rapen en vervolgens met rustige stappen de gang weer op ga naar de douches toe.
    De koude tegels onder mijn voeten haf me de neiging om op mijn tenen te lopen, maar in de plaats daarvan nam ik grote stappen en gooide ik niet veel later een handdoek op de grond en draaide ik vervolgens de douchekop open. Nadat ik me van mijn short ontdaan had en ik onder het kletterende water had gezet ging het slaperige gevoel weg en leek ik weer frist voor de dag. Ditmaal ging ik wat sneller uit de douche dan anders want al kennende mezelf kon ik zo'n uur onder dat ding zitten relaxen. Fris en welgekleed liep ik de trappen af, maar niet op weg naar de eetzaal. De meesten weten wel dat ik s'ochtends niet te vinden ben daar, en af en toe s'middag en s'avond ook niet, desondanks dat ze me soms echt dwingen om wat binnen te krijgen. Nee ik ging gewoon naar buiten toe ik had de frisse lucht nodig en daarbij vond ik het buiten altijd fijner. Ik leunde wat tegen een boom aan die niet ver van het gebouw stond en sloot mijn ogen even. Mijn handen had ik in de zakken van mijn hoodie gestoken en stiekem snakte ik wel naar een sigaret

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 13:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thomas Raphael Johnson
    Shield & Illusion


    Mijn ogen kijken naar de rode cijfers van de digitale wekker die voor me op het kastje staat naast het bed. Zuchtend en steunend kom ik overeind en pak mijn bril van het nachtkastje, vervolgens zet ik die op mijn neus en sta dan op van mijn bed. Met een zucht loop ik naar de klerenkast en pak er een blouse, shirt, spijkerbroek en paar sokken uit. Als ik me eenmaal heb omgekleed fris ik mezelf op en haal paar keer een hand door mijn haar heen. Dan probeer ik mijn haar in een kuif te zetten wat aardig lukt. Daarna trek ik mijn sneakers aan en loop dan rustig de trappen af naar het ontbijtbuffet. Er zaten al een paar dus begroet ik ze netjes. ''Goedemorgen.'' Zeg ik en loop dan naar het ontbijtbuffet om toast met ei en een flesje jus de orange op het dienblad te zetten en vervolgens aan te schuiven aan de tafel. Ik ga zitten naast een meisje met lang blond haar, volgens mij heet ze Rose, en begin dan aan mijn toast met ei.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    • Chevanna Elaine diAngelo • Outfit
    • Electrokinese • Sublimation •
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ''It's so early...''


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Ondanks dat het weekend was en ik zo laat uit bed mocht ongeveer als ik wilde was ik toch al wakker. Ik was net bezig met een setje kleding aan te doen en draaide me toen om om mijn mascara, eyeliner en lippenstift op te doen. Mijn haar liet ik los en ik borstelde er eventjes snel door heen voordat ik weg zou gaan naar het ontbijtbuffet. Zodra mijn haar goed genoeg was liep ik weer naar mijn bed en maakte ik die snel op. Zo was ik altijd. Mijn raam deed ik open en na dit liep ik de kamer uit, de trap af en stapte toen de zaal in. Nog redelijk moe liep ik naar het buffet toe en pakte ik een grote kop koffie en een bakje yoghurt met fruit erin. Hierna liet ik mijn blik door de zaal glijden en zag ik Thomas algauw bij twee meiden zitten, Rose en Zepherine. Langzaam liep ik er ook heen en zette ik me tegenover Thomas neer. ''Goedemorgen,'' begroette ik ze allen met een glimlach. Ik had vaak niet veel problemen met anderen hier, ik mocht zowat iedereen wel. Of je moest me echt op mijn zenuwen werken of me respectabel behandelen. Dan was ik namelijk niet meer de aardigste. ''Goed geslapen?'' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 13:06 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mes Topics (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 16:25 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    × • × • ×      Rose Taylor Verjana      × • × • ×
    Super Snelheid • Telepathie


    Gelukkig ben ik niet de enige onhandige hier. Zeph laat per ongeluk wat rotsblokjes die ze liet zweven vallen, waardoor er midden in de eetzaal nu een rotsenbad ligt. Zeph grinnikt en laat zich tegenover me neerzakken, wanneer ze weer een aantal identieke rotsblokken om haar hand laat zweven. Sommige mensen bijten nagels, andere laten rotsblokjes boven hun vingers zweven. Het is een tik.
    'Haha, ook goedemorgen, Rose,' zegt ze, en ik grinnik met haar mee. Calyce komt ook de eetzaal binnen, helemaal onder het verband. Ze glimlacht naar ons en begroet ons, en ik glimlach en groet terug.
    Ook Thomas komt de eetzaal binnen. 'Goedemorgen,' zegt hij tegen ons. Nadat hij even langs het buffet is gelopen zakt hij naast mij neer. Ik schenk hem een glimlach en wil hem net begroeten als er weer iemand anders binnen komt, en zich naast Zeph laat zakken. 'Goedemorgen,' begroet Chevanna ons.
    'Lekker geslapen?' vraagt ze erachteraan. Ik knik, waarna ik nog een slokje van mijn koffie neem. Koffie is heerlijk, vooral voor iemand zoals ik die sowieso teveel slaap nodig heeft dan mogelijk is.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mijn topics.


    Charles Aldertree
    Mirror • Endurance



    Vanzelfsprekend ben ik de allereerste persoon binnen de ruimte voor het eten van alle kinderen binnen het weeshuis — aangezien ik nooit ofte nimmer hoefde te slapen was ik al rondom vroege ochtenduren aanwezig op mijn vaste plaats aan het uiteinde van de kamer om op deze wijze alle anderen enigszins in de gaten te houden. Hierbij heb ik enige periode geleden onopvallend weten te blijven door mijn mond gesloten te houden en geen enkele vorm van conversatie aan te gaan met de anderen. Voornamelijk doordat ik vrijwel geen goede banden had me de andere jongen in het weeshuis was het niet ontzettend moeilijk om dit te volbrengen.
          Vandaag had ik geen enkele vorm van eten tot me genomen bij het ontbijt aangezien ik op een vreemde wijze aan kon voelen dat er opnieuw een dag aan zou gaan komen met experimenten waarbij ik proefkonijn zou moeten zijn om mentale krachten van anderen te testen. Enige dagen geleden heb ik vierentwintig uur achteraan geslapen om te herstellen van zo'n experiment en ik vond het verschrikkelijk om dit opnieuw door te moeten maken. De donkere kringen onder mijn kijkers zijn nog steeds niet verdwenen en ik had geen flauw idee wat ik vandaag zou moeten doen om de dag door te brengen. Vannacht heb ik me ontzettend zitten vervelen omdat het bewolkt was en ik de sterren niet kon zien.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 21:07 ]


    AURORA WINTERS



          Ik slaak een geërgerde zucht wanneer er op dit vroege tijdstip al gedender door het huis klinkt. Welk normaal mens wordt nou uit zichzelf in het weekend om acht uur 's ochtends wakker? Ik verstop mijn hoofd onder mijn kussen, maar wanneer dat niet helpt, sleep ik mezelf met moeite mijn bed uit. Ik pak wat kleding uit mijn kast, waarna ik me naar de badkamer begeef.
          Wanneer ik de douche uitkomt, heb ik gelijk al spijt van de beslissing om mijn haar te wassen, gezien de status er van. 'Ik zou me kaal moeten laten scheren en dan een pruik voor mezelf te voorschijn toveren,' murmel ik in mezelf, terwijl ik mijn haar droog met een föhn. Eenmaal mijn donkere lokken droog zijn begint het helse karwei pas echt; de knopen er uit borstelen. Uiteindelijk ben ik hier zo'n kwartier mee bezig. Hierna volgt mijn kleding en tenslotte make-up, die bestaat uit eyeliner, mascara en concealer, gezien ik nogal wallen heb.
          Eenmaal ik klaar ben, begeef ik me naar de eetzaal. In de ochtend heb ik vaak niet zo'n honger, net zoals nu, waardoor ik enkel een appel pak. Vanuit een raam zie ik dat Romano buiten tegen een boom aangeleund sta, waarop ik vlug de trap naar boven weer op schiet zodat ik schoenen aan kan doen, waarna ik de trap weer afloop en naar buiten ga. 'Goedemorgen, zonneschijn,' begroet ik hem vrolijk. 'Iemand ziet er uit alsof hij zin heeft in een sigaret,' grijns ik vervolgens. Voor enkele seconden sluit ik mijn ogen, om vervolgens een sigaret te laten verschijnen in mijn handen. Inmiddels heb ik al zo vaak sigaretten laten verschijnen voor mensen, dat dat nog nauwelijks moeite kost.
          'Heb je ook nog een aansteker nodig?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thomas Raphael Johnson
    Shield & Illusion


    Rose schenkt me een glimlach als ik haar aankijk waardoor ik hetzelfde terug doe. Plots komt Chevanna de zaal in en kijk ik haar uitnodigend aan, ze groette ons allemaal en pakt dan wat van het buffet om vervolgens aan te schuiven tegenover me. ''Goed geslapen?'' Vraagt ze waardoor ik knik en een slokje jus de orange neem. ''Jij dan?'' Vraag ik aan haar terwijl ik haar aankijk en vervolgens mijn blik laat glijden naar de anderen die zaten te eten of te kletsen. Als Chevanna zin had kan ik anders wel vragen of ze straks mee wilt gaan trainen. Het trainingsgebouw is toch open en er is vast nog niemand dus hebben we alle privacy en rust om te trainen. Als ze tenminste wil. Ik eet mijn toast met ei verder op en richt me dan op Chevanna. ''Heb je straks zin om mee te gaan trainen?'' Vraag ik aan haar waarna ik haar afwachtend aankijk.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 13:04 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    • Chevanna Elaine diAngelo • Outfit
    • Electrokinese • Sublimation •
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ''Ofcourse! Why not..?''


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Rose die had geknikt naar me en ik zond haar een glimlach. Ik nam een slok koffie en zuchtte vervolgens eventjes. Wat hield ik toch van weekenden. Ik kon doen wat ik wilde en niemand had het recht om me te vertellen dat ik perse iets zou moeten doen. Heerlijk. Ook Thomas had geknikt op mijn vraag en vroeg of ik goed had geslapen. ''Ja zekers. Heel goed zelfs.'' vertelde ik. Langzaam at ik verder terwijl ik wat rond keek in de zaal, na denkend over wat ik zal gaan doen vandaag. Toen ik Thomas weer hoorde keek ik op.
    ''Heb je straks zin om mee te gaan trainen?'' vroeg hij. Vrolijk knikte ik. ''Ja! Ik moet stoppen met dingen in mist veranderen of anderen een schok geven..'' zei ik een beetje lacherig. Zodra ik de yoghurt op had dronk ik verder van mijn koffie. Koffie zat in mijn dagelijkse routine en zonder dat wilde ik de dag niet beginnen want dan was ik niet te genieten en nog sarcastischer dan ik normaal al was. En dat was ik nu altijd al heel erg dus ja.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 17:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thomas Raphael Johnson
    Shield & Illusion


    Grijnzend reageerde ik op haar opmerking over haar krachten en dronk mijn jus d orange op. ''Mijn krachten zijn ook niet geweldig. Ik moet zorgen dat ik mezelf en mijn medemens kan beschermen, en ook nog leren om te zorgen dat ik realistische illusies kan creëren. Maar dat van jou klinkt ook moeilijk.'' Zeg ik glimlachend en ga dan onderuit zitten op de stoel. Ik ben moe, maar ik moest energie opdoen om mijn krachten te oefenen dus probeer ik mezelf wakker te houden. Ik sta van de stoel op en schenk wat koffie in, de cafeïne laat me wakker blijven. Iets wat ik juist nodig heb om de dag door te komen. Godzijdank de bedenker van koffie en cafeïne. Ik ga weer zitten op de plek waar ik zat en neem een slok van de koffie. ''Zullen we zo gaan dan?'' Vraag ik aan Chevanna waarna ik vervolgens nog een slok van mijn koffie neem.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Excuses voor een dag niet posten, ik was logeren met vriendinnen en had dus niet de tijd voor mijn Q checken. Ik zal nu even alles teruglezen en zo aan een post beginnen.]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Z E P H Y R I N E       "Z E P H"       M A R I N A H       V E L A R D E

    Terrakinesis • Intangibility • Outfit

    "Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."







    De andere 'bovennatuurlijken' beginnen langzaamaan de eetzaal binnen te druppelen, stukje bij beetje. Allen die mij groeten groet ik terug, met mijn welbekende glimlach op mijn gezicht. Ik voelde mijn maag opnieuw hevig knorren. Oh ja, ik had honger. "Excuseer mij, ik ga even wat voedsel halen. Nomnom," zeg ik, als ik mijn stoel naar achteren schuif en naar het buffet loop. Het was altijd al moeilijk geweest voor mij om rustig te blijven in de buurt van eten. Vooral bij een buffet.
    Uiteindelijk had ik een omelet met bacon en een sandwich met babysla, kruidenkaas en gerookte zalm gepakt, zowat mijn dagelijkse ontbijt. Het waren mijn favorieten wat betreft de eerste maaltijd van de dag, en het liet mijn hersenen en al dat gebeuren altijd op een prettige manier op gang komen. Oftewel mijn smaakpapillen vonden het een feestje.
    Mijn hand schiet nog naar een kop met Camille-thee, waar ik een lepeltje honing en suiker bij doe, en zet deze op mijn dienblad. Ik was een theemens te noemen, aan koffie had ik namelijk echt een schijthekel. Ik heb nooit van de mocca-smaak gehouden, en ik zal het hopelijk ook nooit gaan doen.
    "Nomnom," begroet ik de anderen als ik weer aanschuif, en trots grijnzend kijk ik naar mijn bord.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either