• Hoi allemaal!

    Wat ik wel een beetje mis op deze site, is een topic waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen, dus bij deze (:
    Wie het leuk vindt mag zichzelf voorstellen, met een foto erbij als dat wilt. (:
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand er echt uitziet, maar het is natuurlijk ook volkomen logisch als je je foto hier niet deelt.

    Ik wil jullie wel vragen om middels GB of PB naar elkaar te reageren als je wat wilt zeggen, zodat hier alleen de ‘voorstel-posts’ staan. Anders wordt het denk ik erg onoverzichtelijk.

    Dit is natuurlijk niet alleen voor nieuwe leden bedoeld, het zou leuk zijn als iedereen straks in dit topic is te vinden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey hallo, mijn naam is Adnane en ik ben zopas dertien jaar jong geworden. Ik woon in Mechelen, dat is een of andere stad in Antwerpen. Ik heb geen huisdieren want ik ben eigenlijk allergisch voor zowat alles. Ik draag een mooie zwarte bril en ik ben enorm klein, enorm geel van kleur en volgens sommigen enorm schattig. Niet dus.

    Ik zit net in het eerste jaar van het secundair onderwijs en ik volg Moderne Wetenschappen. Ik wil later een tolk worden en ik kan enkele talen al vloeiend spreken. Dat was mijn schoolverhaal.

    Ik hou, hou, hou van talen spreken en nieuwe dingen leren en eten en eigenlijk wil ik op de Noordpool wonen.

    Was dit genoeg? Okay dan!


    Heaven is a place that we all have

    Oh en trouwens dit ben ik


    \f0\fs32 \cf0 \cb2 \expnd0\expndtw0\kerning0
    \outl0\strokewidth0 \strokec0 \
    }}}" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Heey!

    Ik ben Anouk Emma Gildemacher, beter bekend als Emma. (Emma vind ik een leukere naam dan Anouk, dus zo wordt ik liever genoemd.) Ik ben 12 jaar. Ik woon in Amsterdam. Mijn verjaardag is 27 november. Ik doe gymnasium en zit in de eerste. (Welke school vertel ik liever niet, om bepaalde redenen.)
    Ik ben zelf een enorme fan van de boeken van Rick Riordan. Thalia Grace (Percy Jackson) en Sadie Kane (Sadie & Carter Kane) zijn mijn favoriete personages. Zelf houd ik ook erg veel van het schrijven van verhalen, maar ik krijg ze nooit af. (Dat doe ik wel vaker: aan iets beginnen en het nooit afmaken.)

    Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, lezen, op quizlet zitten, voetballen (Ja, meisjes kunnen ook voetballen hoor!), dansen en zingen.
    Soms schrijf ik mijn eigen liedjes, maar die houd ik altijd voor mezelf omdat ze soms een beetje raar zijn.
    Kleding maakt mij vrij weinig uit, als het maar lekker zit.
    Ik houd ontzettend veel van muziek! Een paar van mijn favoriete liedjes zijn: stressed out, light it up en stay.
    Verder speel ik zelf al 4 jaar gitaar. Ik zit in een band waarin ik gitaar speel en zing.
    Ik doe als sport aan voetbal en aan atletiek. Twee hele leuke sporten.

    Ik sta altijd open voor een gezellig praatje. Als je zin hebt om te kletsen, stuur me dan een pb!

    Bye! (doeg)
    Emma


    To the best people happen the worst things. So maybe I should be happy that no-one likes me.

    Heeii!

    Ik ben Debora en ben 14 jaar! Mijn verjaardag is op 20 november. Ik hou van heel veel boeken en serie's maar ik vind het heel erg lastig om een favoriet te kiezen^^ Ik zit in de tweede klas van het VWO. Ik vind het erg leuk om te hockeyen, gitaar spelen, tekenen en muziek luisteren. Ik hou erg van shoppen, haha, maar ik denk niet dat ik het enige meisje ben op Quizlet die daar dol op is xD
    Qua muziek hou ik erg van rap gemixt met pop!
    Favoriete liedjes: can't hold us, me, myself & I en ik kan zo nog lang doorgaan met opnoemen :)
    Sinds gisteren zit ik op quizlet want ik werd gedwongen door @chlorisse om erop te gaan en ik ben er nu al verslaaft aan^^
    Ik ben geen type die graag alleen is! Ik moet mensen om mij heen hebben.
    Ik heb een tweelingzus die erg op mij lijkt, qua innerlijk en uiterlijk.
    Ik ben helemaal verslaaft aan katten!!!
    Ik kan trouwens ook niet zonder chocola. Nee, neeee, ik kan me geen wereld voorstellen zonder chocola!

    Ik zou het ook erg leuk vinden als je even een berichtje achterlaat in mijn GB of PB of gewoon even mijn profiel bezoekt!
    Nu nog even een foto zoeken!!



    Dat ben ik dus!

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 11:17 ]


    I like people who smile when it's raining.

    Hallooo, ik ben Hannah en ik ben 14 jaar geworden op 20 november..
    Ik heb sinds gisteren dit acc en ik vind het echt al helemaal leuk!
    Ik zit in de 2e klas en ik doe havo
    Ik zit op voetbal enne ik heb ook gitaar gespeeld, mn lievelingsfilms zijn divergent en hungergames.
    Waar ik ABSOLUUT niet van hou is gember.
    xD ik hou van katten maar unicorns en hangbuik zwijntjes zijn ook leuwk!
    Ik heb een tweelingzusje waar ik heel veel van hou.
    Het zou leuk zijn als je een berichtje achter laat!
    Dat was het dan!! Daagg

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 11:29 ]


    Believe you can and you will!

    Wat is dit een leuk idee!

    Hi y’all! Ik ben Thalita, 21 jaar oud en ik woon in vlakbij Venlo in het zuidelijke Limburg. Ik vind dat ik mezelf wel een Q-veteraan mag noemen, aangezien ik op 22 april 2016 alweer 10 jaar op Q zit! De meeste zullen mij met name herkennen als de Britney Spears fan (Britsanity) en de grote dierenvriendin.

    Ik zit momenteel in mijn examenjaar Paraveterinair en heb hiervoor de opleiding Dierverzorging succesvol afgerond. Ik wil hierna nog verder studeren in de richting gedragstherapie (voor dieren, uiteraard) aangezien ik mij graag zoveel mogelijk – en zo breed mogelijk – voor dieren wil inzetten. Zoals je ziet, alles staat in het kader van dieren… Ik heb zelf ook een Pyreneese herder genaamd Krissy, die in juni alweer 15 wordt. Ik heb ook bijna 3 jaar lang 2 Mongoolse gerbils gehad, maar deze zijn helaas recent overleden :c Ik ben inmiddels weer opzoek naar een nieuw dierenmaatje, maar weet nog niet precies wat voor een diersoort aangezien ik (bijna) alle diersoorten leuk vindt.

    Mijn hobby’s zijn lezen, schrijven (hoewel dit de laatste tijd helaas niet echt lukt door alle examendrukte) en wandelen met de hond. Ik heb zo’n 10 jaar paard gereden, maar ben hier helaas mee moeten stoppen door tijdsgebrek (school en de reistijden hieromheen), maar wil dit in de toekomst graag weer oppakken. Daarnaast heb ik 6 á 7 jaar Taekwondo gedaan, maar (geloof het of niet) hier was voor mij op een gegeven moment gewoon de lol vanaf.

    Een andere grote hobby – die zo te zien velen met mij delen – is series kijken! Ik kijk teveel series om ze even op te noemen, maar mocht je geïnteresseerd zijn; er staat een lijstje op mijn profiel. Ik heb een voorliefde voor bovennatuurlijke wezens en ben dan ook een grote fan van series als bijvoorbeeld True Blood, Charmed en Lost Girl. Daarnaast heb ik een alternatieve kledingstijl, aangezien ik mij hier het prettigst bij voel. Dit is een overblijfsel van een moeilijke periode uit mijn leven, maar dat heeft mij nu eenmaal gemaakt wie ik ben en daar ben ik trots op. :Y)

    Daarnaast doe ik alweer zo’n 3 jaar vrijwilligerswerk bij een opvangcentrum voor exotische schemer-nachtdieren. Naast het verzorgen en onderhouden van deze opgevangen dieren (m.n. reptielen en amfibiën maar ook diverse exotische zoogdieren), geven wij ook educatie aan jong en oud over deze diersoorten. Helaas worden deze dieren vaak als impuls aankoop in huis gehaald, waarbij er niet naar de kennis en vakmanschap wordt gekeken die erbij komt kijken en waar uiteindelijk de dieren de dupe van worden. Ik ben hier ooit als stagiaire begonnen en heb mijzelf inmiddels weten op te werken tot vaste vrijwilligster en rechterhand van de “baas.” Dit is iets waar ik enorm trots op ben want ik vind het heerlijk werk waar ik ontzettend veel voldoening en onvoorwaardelijke liefde (van de dieren) voor terug krijg!

    Volgens mij was het dat wel in grote lijnen. Mocht je nog vragen hebben, stuur me gerust een PB'tje of GB'tje!

    Hieronder een kleine impressie van mijn drukke – maar nooit saaie - leven:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Na ruim een jaar gedacht te hebben "O ja! Dit moet ik nog een keer doen!" is het er ook eindelijk van gekomen.
         
    Nou daar gaan we dan, ik ben Leonie, momenteel vijftien jaar oud en woon in het o zo westfriese Enkhuizen, een regio die lang niet altijd/overal goed bekend staat :') Tja, kunnen we ook niet echt veel aan doen, hé?
    Ik zit momenteel in het vierde jaar van het gymnasium op het Martinuscollege in Grootebroek, iets waar ik altijd voor gek voor uit werd gemaakt aangezien er in Enkhuizen zelf een middelbare school is en mensen me gek noemen dat ik een half uur ga fietsen. Maar goed, ik vind het allemaal hartstikke meevallen- en daarnaast bieden ze in Enkhuizen geen gymnasium aan, iets wat ik toch wel graag wou doen. Ik heb nu een CM profiel en volg geen Latijn meer, maar enkel Grieks. Ik wil heel graag wanneer ik klaar ben met mijn middelbare school in Amerika gaan studeren, en het zou heel gaaf zijn mocht dit- met behulp van een sportbeurs- lukken.

    Eh ja, wat verder over mij? Ik houd heel erg van lezen en schrijven, maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen op Quizlet dat wel kan zeggen over zichzelf. Mijn favoriete boeken zijn de Harry Potter boeken- niet omdat ze nou zo fantastisch geschreven of zo super mooi zijn, maar gewoon om de originaliteit en het feit dat ik iedere keer wanneer ik Harry Potter zie/lees, het nog altijd fantastisch blijf vinden. De wereld is fantastisch. Ik hoop ooit nog naar de Studio Tour in London te gaan, en in Orlando of LA naar de Harry Potter theme parks te gaan. Naast lezen en schrijven teken ik ook erg graag, al doe ik dit de laatste tijd niet zo heel vaak meer. Lid van Quizlet ben ik zo onderhand al zo'n drie jaar, al kan ik me niet precies herinneren wanneer ik mijn account ook alweer aanmaakte. Ik ben hier voornamelijk bezig met RPG's, en hoewel ik wel geprobeerd heb enkele verhalen te schrijven, maar dit strandde altijd al snel, waar RPG's altijd gezellig waren en- doordat je met anderen schrijft- ook weer onvoorspelbaar.

    Ik rijd sinds mijn zevende paard en doe dit sinds zo'n 2.5 jaar bij Manege Bria in Andijk, nadat mijn vorige manege onder nogal nare omstandigheden plotseling gesloten werd. Zaterdagen zijn dan ook echt mijn manege dagen en ben ik vanaf half tien in de weer om kleine kindjes te helpen met poetsen/zadelen, en rijd ik zelf 's middags pas. Mijn grootste sportpassie ligt echter bij de atletiek, wat ik sinds mijn achtste doe, bij SAV in Grootebroek. Vroeger was ik nooit zo actief en eigenlijk deed ik het gewoon omdat het toen wel gezellig was en ook wel leuk. Ik lag dan over het algemeen ook altijd ergens achteraan in de groep. Mijn best deed ik niet heel erg en ik was ook allesbehalve goed te noemen. Als je toen tegen me had gezegd dat ik NK's zou lopen en hier óók nog eens goed op zou presteren, zou ik je voluit in je gezicht uitgelachen hebben. Zo'n anderhalf jaar begon ik echter actiever te worden, ik begon twee maal in de week te trainen en werd ook daadwerkelijk fanatiek. Toen dan ook het outdoor seizoen aanbrak heb ik vele wedstrijden gedaan. Ik kreeg van mijn trainster het advies om een keer een 400m te gaan lopen, ik kon immers redelijk sprinten maar een 600 ging me ook goed af. Dit heb ik dan ook op 14 mei gedaan, en ik verbaasde mezelf door een tijd van 63.63 te lopen. Ik heb me toen laten vertellen dat dat best wel erg snel was voor een C-juniore. Ik mocht met de competitie voor de meisjes-B mee lopen omdat ik de 400 een stuk sneller liep dan het snelste meisje-B op dat moment, en daar liep ik een PR van 62.21. In 2015 heb ik in Augustus dan ook meegedaan aan het on-officiele NK voor C-junioren, de C-spelen. Hier liep ik een 300, gezien dat voor C-junioren een wat meer reguliere afstand is. Hierop liep ik toen een clubrecord in een tijd van 44.73, waarmee ik 14e werd en mijn PR (Persoonlijk Record) met een seconde verbeterde. In de herfstvakantie ging iedereen weer een leeftijdsklasse omhoog en ik werd B-juniore. Als B-juniore heb je meer trainingsmogelijkheden en wisselde ik van trainer. Ik volg in plaats van 2 allround trainingen nu 2 sprint-trainingen en een allround/kracht-en-conditie training per week, iets wat ik echt fantastisch vind. Mijn trainingsgroep is ook hartstikke gezellig op alle dagen- al ben ik wel echt een jonkie haha-. Mijn PR verbeterde ik van de winter naar 60.39 tijdens de PEC indoor in Apeldoorn, iets waar ik heel verbaasd én trots op was. Zeker het feit dat ik qua inschrijvingen voor het NK Indoor Junioren nu tweede stond, wauw. Met deze tijd sta ik overigens vijfde op de ranglijsten van de meisjes B indoor 2015/2016, iets waar ik echt heel trots op ben! Tijdens het NK zouden de serie winnaars en tijdsnelsten doorgaan, en hoewel ik grotendeels voorop lag, verstapte ik me zo'n 50 meter voor de finish waardoor ik net aan werd ingehaald door iemand anders, maar gelukkig kon ik door als tijdsnelste. De volgende dag ben ik in de finale als vijfde geëindigd met een dubbel gevoel. Tuurlijk, ik mag niet zeiken, vijfde is heel goed, zeker als eerstejaars B tussen 4 2ejaars en 1 andere 1ejaars, maar als ik mijn PR had gelopen, was ik tweede geworden. Voor nu is mijn doel onder de minuut lopen, en daarna onder de 59 seconden, en een finaleplaats met het NK Junioren van de zomer.

    Zo, ik realiseer me nu dat dit best een lang verhaal is geworden, en als er iemand is die dan ook echt de moeite heeft genomen om alles door te lezen, wil ik die bedanken, want zeker in vergelijking met sommige andere posts hier, is dit echt lang. Pfoeh. Dusja, als iemand meer van me wilt weten over wat dan ook, kan je me gerust PB-en of GB-en ^^

    3 April 2016 — Hoorn (AV Hollandia) — Trainingspakkenwedstrijd 400m

    20 Februari 2016 — Apeldoorn (Omnisport) — NK Junioren Indoor — Series MB

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 22:49 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Hey hallo, de naam is Bryan(wordt ook wel Brun genoemd) en ik ben 18 jaartjes jong.
    Qua school? De vijfde klas van HAVO, dus hoop dit jaar met school klaar te zijn.

    Mijn hobby's zijn dus uiteraard schrijven, maar ook gamen en ik zing graag wanneer niemand in de buurt is. Gewoon ff helemaal los gaan. Sommige mensen begrijpen wel wat ik bedoel. :P

    Ik hoop dat ik jullie allemaal kan vermaken met mijn verhalen!


    Do I look like Mother Teresa?


    Mijn naam is Britt en ik ben woonachtig in een dorp in Twente. Ik ben 20 jaar en
    ben alweer bijna 6 jaar actief op Quizlet. In het begin was ik voornamelijk bezig
    met het invullen van quizen en daarna ben ik begonnen met het lezen van fanfiction.
    Van het lezen van fanfiction ben ik naar het schrijven van fanfiction gaan.
    Op dit moment lees ik eigenlijk geen fanfics meer hier op Q, maar op wattpad.
    Ik ben nog wel te vinden op het forum, maar niet denderend veel of zo.

    Ik doe op dit moment de lerarenopleiding Engels aan de HAN in Nijmegen.
    Hiervoor heb ik het onderwijsassistent op het MBO gedaan.
    Ik zit in het 1e jaar en ik vind het echt een ontzettend leuke opleiding.

    Op dit moment ben ik veel voor school bezig, omdat ik natuurlijk binnen
    2 jaar mijn P moet halen en ik aan het eind van dit schooljaar 45 studiepunten
    MOET hebben. Mocht ik tussendoor wat tijd vrij hebben, speel ik vaak
    Left 4 Dead 2 of kijk ik 1 van de vele series die ik volg.

    Dat is denk ik wel het belangrijkste. xo

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 21:27 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, ik zag net dat ik me ooit met een ander account heb voorgesteld, maar ik heb die post even verwijderd en ik ga dit nieuwe tekstje posten - aangezien niemand toch weet dat dat ander account van mij is. (:

    Dus, wie ben ik? Mijn naam is Leah en ik ben op dit moment vijftien jaar oud. Ik verjaar op 30 september, dus dit jaar kan ik eindelijk mijn sweet sixteen vieren en er goed op drinken. :Y) Of toch niet, want ik drink amper tot geen alcohol. Maar dat terzijde, ik woon in een boerengat in Oost-Vlaanderen, tegen Henegouwen (en voor de lui die geen flauw idee hebben wat Henegouwen is: da's een provincie van België, in Wallonië). In hetzelfde boerengat ga ik ook naar school — ik zit op dit moment in mijn vijfde jaar Moderne Talen - Wetenschappen (- Wiskunde). Misschien rijst de vraag nu op: huh, vijftien en in 't vijfde? Is dat niet nogal jong? Wel, ja, ik heb mijn derde leerjaar geskipt.

    Ik heb doorheen mijn vijftien levensjaren heel wat hobby's gehad. Ik heb aan muurklimmen gedaan, paardrijden, zwemmen, et cetera, maar dat doe ik nu allemaal niet meer. De hobby's die ik nu nog doe, zijn toneel, repertoirestudie, piano en AMC. Ik amuseer me er nog steeds heel erg in - de eerste twee omdat ik gewoon héél, héél graag met taal en cultuur bezig ben en de laatste twee omdat ik het gewoon fijn vind. ^^

    Maar dan misschien iets over mijn karakter? Ik ben an sich een vrij verlegen en kwetsbaar persoon, enkel laat ik dat niet merken. Ik ben bang voor deze eigenschap, ik wil hem niet, omdat ik altijd het gevoel heb dat je met verlegen en kwetsbaar niet veel bereikt. Dat is een stom gedacht, maar dat is hoe ik denk. Bijgevolg ben ik één van de personen die je het meest hoort praten, maar weinig over zichzelf (en als ik het al over mezelf heb, dan is het niet heel diepgaand of verbloem ik het mooier dan het is). Verder ben ik ook echt een streskip - als er hopen werk op me afkomen, blokkeer ik helemaal. Ik trek me ook heel veel aan van wat anderen van me denken, jammer genoeg, waardoor ik veel tijd spendeer aan goed overkomen, waardoor ik meestal slecht overkom. Het laatste wat ik namelijk wil, is dat mensen me haten, terwijl ik wel mezelf wil zijn. De struggles. :'D
    Naast dat, heb ik uiteraard ook een paar betere eigenschappen. Ik sta voor iedereen open en ik wil naar iedereen luisteren. Dus, als er ooit iets scheelt, mijn gastenboek en/of inbox staat wagenwijd open voor jullie! Ook heb ik geduld en wil ik het beste voor iedereen.

    Genoeg over mezelf, hoop ik? Nu ja, ik ben normaal niet heel goed in over mezelf vertellen, want dan stop ik bij "hallo ik ben Leah en ik woon in België mijn hobby's zijn dit en dat. Gedaan." Maar goed, als jullie vragen hebben, of gewoon even willen chatten: stuur me een berichtje! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!


    27 februari 2016

    April 2015 — Barcelona

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 21:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hallo! Ik ben Femke en ik ben momenteel 16 jaar oud. Ik hou enorm veel van paarden dus daarom kan je me veel op de manege vinden!!
    Ik zit nu al 2 jaartjes op Quizlet en ik vind het nog steeds een super leuke site!!
    Ik vertel niet zo zeer veel over mezelf omdat ik totaal niet weet wat ik moet zeggen!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hallo allemaal, ik ben Masha.
    Ik ben 19 jaar en ik kom uit het kleine Millingen aan de Rijn.. ik lees veel en ik probeer op dit moment een boek te schrijven dat gaat over het leven van een meisje in een 'jappenkamp' in de tweede wereldoorlog (gebaseerd op verhalen van mijn oma). Ik zit al een tijdje vast met schrijven, dus het is daarom dat ik op zoek ging naar sites met schrijfadviezen of gewoon veel verhalen. Zo kwam ik dus ook op Quizlet, waar ik nu al een tijdje aan het lezen ben. Het is echt leuk om te zien dat iedereen een eigen stijl van schrijven heeft, en het heeft mij al een klein stukje verder geholpen. Wat mij leuk lijkt is om in de loop van de tijd wat hoofdstukken te publiceren, zodat ik een gevoel krijg hoe mensen over mijn werk denken. Ik schrijf eigenlijk al wel jaren, maar ik heb het nooit laten lezen en daar zie ik dus best wel tegen op. Vandaar dat ik de moeite heb genomen om te registreren, naast dat het me gewoon gezellig lijkt om mensen te spreken over een van mijn grote hobby's hihi

    In mijn vrije tijd lees ik zelf ook graag boeken. Ik ben groot fan van de serie boeken over the Witcher :) maar ik lees ook veel detectives. Naast lezen en schrijven vind ik het ontzettend fijn om naar series te kijken, zo ben ik een Game of Thrones fanaat en volg ik Once upon a time ook graag. Naast deze rustige hobby's ben ik best fanatiek met sporten en een echte foodie :3

    Ik ben heel benieuwd naar de mensen hier, mochten jullie nog vragen hebben dan mag je ze altijd stellen en misschien spreek ik jullie binnenkort!
    xx Masha


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Hallo allemaal!
    Ik ben hier al twee jaar niet meer geweest, maar ik was vroeger best actief en nou kom ik weer even een kijkje nemen :). Hoe is het hier tegenwoordig? Nog steeds gezellig, zie ik!

    Om toch nog iets inhoudelijks te zeggen:
    Ik ben Anneke, 23 jaar, studeer tegenwoordig Literair Vertalen in Utrecht, wat echt super is. En ik houd van YA-boeken! Ik ben ambassadeur van Blossom Books. Verder is dit net als vroeger puur uitstelgedrag, haha, want ik moet eigenlijk een essay schrijven.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 21:29 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hey hallo,
    Mijn naam is Eadlyn, maar zeg maar Eady :)
    Ik ben negentien jaar oud, houd van lezen en schrijven en kletsen op het forum.
    Stuur me maar een berichtje als je wilt kletsen!


    In case of a dandelion, it's a matter of perspective; Some people see a flower, some just see dirt.

    Hoooi, ik ben Jorien. Ik heb al een tijdje een Quizlet-account, maar heb er nooit heel veel mee gedaan tot nu toe, dus ik dacht dat het wel eens tijd werd om me voor te stellen. Ik ben 19 en studeer journalistiek, houd erg van lezen en schrijven, creatief bezig zijn en het ondernemen van nieuwe dingen en ideeën. Mijn all-time-favorite boeken zijn de Harry Potter-boeken van J.K. Rowling. Daarnaast verslind ik bijna alles van Cassandra Clare en ben ik verslaafd aan de Lunar Chronicles van Marissa Meyer. (Eigenlijk houd ik gewoon veel van fantasy.) Schrijven doe ik al een hele tijd in mijn leven, maar ik had vroeger nooit het lef om dingen aan anderen te laten lezen. Ook was ik een tijd fanatieke RPG-er. Ik ben pas aan mijn eerste story op Quizlet begonnen, een HP fanfic, en ben erg benieuwd wat daarvan gaat worden, haha!
    x Jorien


    A person who never made a mistake never tried anything new