• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn lijstje komt morgen!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, super tof! Ik meld me aan. ^^

    ~Naam? Leah.
    ~Leeftijd? 14
    ~Wie ben je? I don't get the question, bedoel je een beetje omschrijven wie ik ben? Dat kopieer ik even uit een ander topic. ^^

    Dag iedereen!

    Ik ben Leah, veertien jaartjes oud en ik woon helemaal in het zuiden van Vlaanderen. Waar precies zet ik nu niet graag direct op het internet, maar ik ben dus een Belgje. (: Ik zit nu in 4ASO (richting wetenschappen) en daar kap ik volgend jaar mee. :Y)
    However, ik schrijf al verhalen van toen ik zeven jaar oud was en het is een soort drug voor me (man, alsof je dat nog geen "duust" keer gehoord hebt. :Y)). RPG'en, fanfiction, OP, het is allemaal goed voor me, zo lang het maar schrijven is. Tegen gedichten zeg ik ook geen neen, maar ik ben niet zo'n dichttalent.

    De meeste mensen hier op Quizlet kennen me beter onder Amidala dan Tywin, maar ik ben te tam om te verwisselen van account. Op Amidala zien jullie ook wel dat ik vooral fanfiction schrijf. Ik schrijf ook OP, maar enkel voor mezelf en niet voor heel de wereld. Mijn OP is echt van mij, iets dat ik niet graag weggeef. Hoe dan ook, ook bij RPG's doe ik meer mee aan fanfic-RPG's dan OP-RPG's. Geen idee waarom, maar ik vind dat leuker.

    Ja, ik heb een leven, trouwens. Buiten school en Quizlet doe ik piano, AMC (algemene muziek cultuur), koor, toneel en repertoirestudie. Nu kan ik wel niet echt zingen, maar ik moet als ik piano wil doen, haha. Ik houd ook van lezen - dat doe ik vaak in mijn vrije tijd, van schrijven - zoals ik al zei en van films en series kijken. Ik ben een reuzenfan van Harry Potter, LOTR, The Hobbit, Game of Thrones etc. Ik houd ook van Young Adult, maar daar ben ik geen die-hard in, al kan ik er ook echt van genieten.

    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? Twee jaar, twee maand en veertien dagen. (Vanaf mijn eerste account: Amidala, gerekend.)
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Het is de plek waar ik thuishoor. Ik kan er al mijn gezeur kwijt over van alles en nog wat en ik kan er heel aangename discussies voeren. Én je leert er elke dag iets bij!
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Omdat ik mensen graag help. Iedereen is een newbie geweest en dan is het leuk om wegwijs gemaakt te worden!
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week? Elke dag op z'n minst een half uurtje. Het kan zijn dat ik eens een dag oversla, maar dat gebeurt zo één keer op een maand. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Komt dit niet een beetje neer op de story die Erica wilde maken? Ik moest namelijk meteen aan haar topic denken.


    16 - 09 - '17

    Mag het ook als je al meerdere accounts op je naam hebt staan maar je verdomme je wachtwoord vergeet?

    Mijn lijst staat in de spoiler, leuk idee!

    ~Naam: Anne
    ~Leeftijd: 18
    ~Wie ben je? vul ik nog in.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl: sinds een jaar na mijn aanmelding.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl: de sfeer is gezellig en de mensen zijn aardig Plus vroeger schreef ik hier veel en heb ik hier leuke contacten gelegd.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken: Ik vind het leuk mensen te helpen en iets te kunnen betekenen.
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week: Hm, zeker negen uur. Elke dag sowieso wel.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Goh ja, waarom niet. :')

    ~Naam: Glenn
    -Leeftijd: 20
    ~Wie ben je?

    Ik ben Glenn en je kan me vinden in de omstreken van Leuven. Hiernaast kan je me ook nog (bijna) dagelijks vinden in Antwerpen, waar ik Orthopedagogie studeer aan de hogeschool.
    Ik ben lid geworden van Quizlet omdat ik graag verhalen schreef en deze wou delen met anderen die deze verhalen wouden lezen. Later ben ik hier mee gekapt omdat ik toch nooit de motivatie vond om deze af te schrijven en dus ben ik overgestapt op het dichten.

    Verder ben ik een vrolijke, iet wat 'rare', kerel. Ik slijt mijn dagen met studeren en werken voor school, mijn leven verpesten door op Tumblr te zitten en wekelijks met mijn vrienden uitgaan. Verder ben ik vrijwilliger bij een Vrijetijdszorgcentrum voor personen en kinderen met een handicap of beperking.

    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl: 5 jaar en 6 maanden.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Quizlet was toch een plaats waar ik veel nieuwe contacten heb gelegd en het is toch een groot deel geweest van mijn puberjaran. Daarnaast trekken de vriendelijke mensen hier op Quizlet me ook steeds terug naar de site. Ook is het een goede site om aan je spelling en toestanden te werken.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken: Nu dat ik hier toch al 5 jaar lang zit, kan ik ook beter wat terug doen voor de site. Voor veel mensen kan de site inderdaad wat ingewikkeld zijn, dus waarom de nieuwe leden niet helpen? Daarnaast is het ook een goede oefening om aan je verantwoordelijkheid te werken.
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week: Ik kom elke dag minstens wel een uurtje piepen. :')


    Take me to wonderland

    ~Naam?
    Femke aka JamesPotter
    ~Leeftijd?
    17 jaar
    ~Wie ben je?
    Mijn naam is Femke en ik ben 17 jaar. Ik ben een groot Harry Potter fan. Verder heb ik een kat en een hond waarvan ik erg veel houd. Ik doe de opleiding Toegepaste Biologie in Emmeloord en vind dat erg leuk. Ook schrijf ik vaak verhalen en doe mee aan RPG's. Buiten Quizlet duik ik, werk ik bij de lokale slager en zit ik op naailes.
    Ik ben lid geworden van Quizlet omdat een vriendin van mij erop zat en die hielp mij met het maken van een account. Sindsdien ben ik eigenlijk (op een half jaartje tijdens mijn examens na) niet meer weg geweest.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Over een of twee weken zit ik exact drie jaar op Quizlet.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?

    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?

    De rest komt nog, ik moet nu werken, haha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leuk idee!
    Ik zal straks mijn lijstje hier neerzetten


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dat gaat goed! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ook wel, ik vul het later in (:
    Maar is dit niet zo'n beetje een deel van de functie van de mods, ook? ;p

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 9:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Even MT, ik vul het lijstje later in (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Florrie schreef:
    Komt dit niet een beetje neer op de story die Erica wilde maken? Ik moest namelijk meteen aan haar topic denken.


    Mja, de story wel, dus dat idee ga ik schrappen.:Y)

    De rest: ik maak alles zo dadelijk in orde!


    Queer zijn is gewoon alles

    Mendez schreef:
    Ik wil ook wel, ik vul het later in (:
    Maar is dit niet zo'n beetje een deel van de functie van de mods, ook? ;p


    Bij mijn weten geven de mods geen rondleidingen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Bij mijn weten geven de mods geen rondleidingen.


    Neen, maar als je je aanmeldt, krijg je wel een groot bericht waarin de meeste dingen staan uitgelegd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ~Naam : Cheyenne (noem me maar Wolfie)

    ~Leeftijd : 14, op 16 januari word ik 15

    ~Wie ben je : Ik ben Cheyenne, ik woon in hengelo. Ik ben Gothic in real life, en ik heb een hele grote liefde voor dieren. Ik help mensen altijd graag en sta ook voor ze klaar. Vooral als mensen ergens mee zitten luister ik graag. Ik ben erg verslaafd aan quizlet want ik kan al mijn creatiefiteit kwijt, en lijstjes zijn mijn favorite ding x). Verders houd ik heel veel van horror, en mijn geloof is Therianthrope (Innerlijke ziel van een dier)

    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl : Ongeveer een anderhalfjaartje

    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl : De aardige mensen, ik kan altijd mezelf zijn, en kan ook mijn ideeen hier kwijt.

    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken : Ik help mensen graag, vooral als mensen ergens mee zitten. En misschien heb ik wel wat meer te doen hier x)

    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week : Elke dag, ik heb quizlet altijd open staan.