• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Van de story zou ik me niet te veel aantrekken, dit is maar iets tijdelijk en met de echte story zijn al andere mensen bezig.(:

    @Bluemoon13 zeker? Je moet op alles uitgebreid antwoord kunnen bieden en het zou lullig zijn moest je als gids met mond vol tanden zeggen dat je het niet weet.(: Maar als je het zeker weet zet ik je erbij!

    Welkom Sylvie!

    Meh (no_chears)


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Meh (no_chears)


    Sorreh!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja ik weet voor de rest alles wel ik had alleen nog nooit een topic gemaakt maar nu wel :3


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Bluemoon13 schreef:
    Ja ik weet voor de rest alles wel ik had alleen nog nooit een topic gemaakt maar nu wel :3


    Dan is het goed! Welcome to the club!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Sorreh!D':

    Still meh.

    Er zijn toch al 20+ gidsen. Lijkt me dus al genoeg men. ;)


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Still meh.

    Er zijn toch al 20+ gidsen. Lijkt me dus al genoeg men. ;)


    Ergens heb je wel een punt, wat denken jullie, stop op gidsen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ergens heb je wel een punt, wat denken jullie, stop op gidsen?


    Ik denk het wel. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    ~Naam? Hade
    ~Leeftijd? 15
    ~Wie ben je? Ik ben Hade. Ik woon iin België. Ik ben echt dierenverslaafd : D . Voor de rest ben ik vaak hyperactief. Mijn idolen zijn 5SOS, 1D en Demi Lovato :)
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? 1jaar, 2maanden, 1 week en vier dagen xD
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Quizlet is gewoon awesome. Je leert nieuwe mensen kennen. Je kunt je frustraties kwijt in je verhalen ....
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Ik hou ervan om mensen te helpen :)
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week? 2 tot 5 keer per week


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Unicorn_Pinguin schreef:
    ~Naam? Hade
    ~Leeftijd? 15
    ~Wie ben je? Ik ben Hade. Ik woon iin België. Ik ben echt dierenverslaafd : D . Voor de rest ben ik vaak hyperactief. Mijn idolen zijn 5SOS, 1D en Demi Lovato :)
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? 1jaar, 2maanden, 1 week en vier dagen xD
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Quizlet is gewoon awesome. Je leert nieuwe mensen kennen. Je kunt je frustraties kwijt in je verhalen ....
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Ik hou ervan om mensen te helpen :)
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week? 2 tot 5 keer per week


    Jij bent onze laatste gids!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jij bent onze laatste gids!


    Okki


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Beginpost aangepast!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk idee, jammer dat ik nooit meer ergens tijd voor heb. Go gidsen ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ervaring misschien?(:

    Mededeling


    Ik heb Scandal // Erica tot toeziend moderator gevraagd. Ja, ik heb het haar ZELF gevraagd, omdat we ook dingen gaan bespreken die grotere invloed kunnen hebben op Q later. Dus niet beginnen zeiken dat we geen toezicht nodig hebben, als we quizlet actiever willen zullen mods en users de handen in elkaar moeten slaan. Wie het daar niet mee eens is kan weg gaan.

    Groetjes
    Jarne


    Maar kan je dat dan beter niet doen als 'ervaring op Quizlet.' Want ik ken mensen die hier minder dan een jaar zitten en meer weten dan ik. Hahaha.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Maar kan je dat dan beter niet doen als 'ervaring op Quizlet.' Want ik ken mensen die hier minder dan een jaar zitten en meer weten dan ik. Hahaha.


    Ik wil toch een houvast wat dat betreft.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mededeling voor de gidsen!


    Nieuwe regels!

    ~Je mag nu slechts één nieuwe user per dag aanspreken, kwestie het eerlijk te maken zodat andere gidsen ook kunnen helpen en jezelf niet teveel onder druk te zetten.
    ~Als je een nieuw lid helpt mag je GEEN nieuw lid meer contacteren zolang je bezig bent met die user.
    ~Als je een user aanspreekt dien je dit in het speciale hoofdstukje te plaatsen, kijk daar ook voor je een nieuw lid aanspreekt.


    Queer zijn is gewoon alles