• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Eva noem me maar Elz
    Leeftijd: 13 op 11 december wordt ik 14
    Wie ben ik?

    Mijn naam is Eva, en ik zit 2,5 jaar op Quizlet.
    Ik kom bijna elke dag online.
    Ik wil de nieuwe quizleters helpen omdat ik echt het erg leuk vind om te doen.
    Wat me heet meest aantrekt op Quizlet is dat de mensen altijd aardig zijn en omdat je je creativiteit kan uiten.
    Ik ben een gothic, ik ben vegetarisch.
    Ik hou erg veel van horror.
    Mijn geloof is: Joods


    tiptoe through the tulips...

    Mendez schreef:
    (...)

    Neen, maar als je je aanmeldt, krijg je wel een groot bericht waarin de meeste dingen staan uitgelegd ^^


    Dat zijn wel maar de heeeeel grootte lijnen.


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam? Suzanne, maar noem me maar Suus
    ~Leeftijd? 17
    ~Wie ben je?
    Ik ben Suzanne A.K.A Suus en ik ben 17 jaar. Ik woon in Hoofddorp waar ik ook mijn opleiding als PW3 volg.
    Op Quizlet schrijf ik onder andere lijstjes, quizzen en verhalen.
    Buiten Quizlet vind ik het leuk om met muziek bezig te zijn, met vrienden leuke dingen te doen en werk ik in een kinderspeelparadijs.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Ik ben al zo'n 5 jaar actief
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Ik kan hier mijn creativiteit kwijt, advies vragen voor als ik het even niet meer weet en ik heb hele leuke mensen ontmoet.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Ik vind het heel leuk om mensen te helpen en ik heb er zelf ook baat bij gehad om iemand te hebben die het me kon uitleggen
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Ik ben meestal elke dag online.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    De story!


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam? Lisanne, maar de meeste mensen die mij kennen noemen me gewoon Lisa of Liz
    ~Leeftijd? 13
    ~Wie ben je?
    Ik ben Lisanne oftewel Lisa en ik ben momenteel 13 jaar oud. Ik woon ergens in Zuid-Holland, de exacte locatie vertel ik liever niet op internet. Ik zit momenteel in mijn eerste jaar havo/vwo en volgend school jaar ga ik naar de havo. Veder train ik in dansen drie keer per week met als doel in de selectie te komen, alleen ben ik een tikkeltje te niet lenig voor.
    ~hoe lang ben je al actief op Quizlet? Ik denk zo ongeveer een jaar en drie maanden
    ~wat trekt jou zo aan aan quizlet? Ik kan hier echt mijn creativiteit kwijt in mijn stories, en stories schrijven is een van de dingen die ik het liefst doe
    ~waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Omdat iedereen weleens de newbie was en hulp nodig heeft, en ik werd niet bepaald geholpen toen ik nieuw was en ik wil dat de nieuwe leden hulp krijgen om het leuker te hebben.
    ~hoeveel kom je online per week? Elke dag, en minstens een half uur, maar vanaf 25 april tot een week later ben ik niet actief en kan ik geen mensen helpen i.v.m mijn vakantie waar ik geen WiFi heb


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

          Naam
    Amber

          Leeftijd
    Ik ben vijftien jaar

          Wie ben je?
    Ik ben dus Amber. Ik woon in de Nederlandse provincie Utrecht waar ik mijn tijd veel doorbreng op school, in de bibliotheek en in de stad. Op dit moment zit ik in mijn vierde jaar van de middelbare school. Daarnaast zit ik ook nog op een sportvereniging en doe ik zo af en toe aan yoga.

          Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Ik zit nu al drie jaar op Quizlet, waarvan ik mijn eerste twee jaren heb gespendeerd op een ander account. Dat andere account gebruik ik niet meer aangezien mijn zusje daarvan mijn wachtwoord heeft geraden en daar nu af en toe op zit. Dit account heb ik inmiddels een jaar.

          Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Het feit dat je hier je creativiteit kwijt kan zonder dat iemand je enorm afkraakt. Ook zitten er op deze site enorm lieve en behulpzame mensen die je willen helpen waar het maar kan en je altijd een luisterend oor bieden als je dat nodig hebt.

          Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Toen ik voor het eerst op deze site kwam, zo'n drie jaar geleden, had ik geen idee hoe de site werkte en wat je er allemaal op kon doen. Het eerste halfjaar heb ik dan ook maar alleen verhalen gelezen, tot ik erachter kwam dat er ook een forum was. Daarom lijkt het mij heel handig als de nieuwe leden een goede uitleg krijgen met waar je alles kan vinden en wat je zoal kan doen op deze site.

          Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Ik probeer elke dag minstens een halfuurtje online te komen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Welcome!


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam?
    Denise
    ~Leeftijd?
    14
    ~Wie ben je?
    ik ben Denise, ik woon in Friesland. ik doe havo en zit in de 2 klas. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, knutselen, lezen en quizletten. op Quizlet lees ik meestal verhalen en soms schrijf ik ook wat maar niet veel.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    12 maanden 1 week en 5 dagen
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    je kan je creativiteit uiten en ik heb hele aardige mensen ontmoet. ook is er altijd als je het nodig hebt wel een luisterend oor.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    omdat toen ik hier voor het eerst kwam ik er niet veel van snapte. ik vroeg toen hulp aan iemand en die legde dingen voor me uit wat alles was. daarom wil ik wel nieuwe leden helpen zodat ze hier weg wijs worden en dat ze kunnen zien wat je hier dus allemaal kan doen
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    elke dag minstens een half uur probeer ik

    Debbaut schreef:
    Welcome!


    Sorry als ik fout zit, maar volgens mij heb je over mij heen gelezen ( ik schiet je niet dood )


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ~Naam? Sharon
    ~Leeftijd? 20 jaar
    ~Wie ben je? Hoi ik ben Sharon , ben 20 jaar en woon in limburg. Ik doe mbo Maatschappelijke zorg. Mijn hobbies zijn, schrijven, lezen, series/films kijken en natuurlijk op quizlet hangen.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? Volgens dit account al bijna 4 jaar maar ik heb verschillende accounts gehad. Dus ik schat zo'n 7 jaar dat ik op Q zit
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? omdat je altijd nieuwe mensen leert kennen, door een RPG, wedstrijden of gewoon simpelweg een fandom.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Omdat toen ik hier voor het eerst kwam, ik er weinig van snapte. Dus zou ik andere graar mee willen helpen. Tevens ook om het feit dat ik iets bij wil dragen aan Q zelf
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week? Ik ben bijna 24/7 online xD Maar als ik school heb toch wel dagelijks.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ahhw, dit is leuk (: Why not :33

    Naam?
    Noa (:

    Leeftijd?
    15

    Wie ben je?
    Soo, ik ben Noa. Ik woon in Antwerpen in België. Ik volg Schoonheidsverzorging op school (: Maar ik hou me vooral bezig met lezen en series te kijken enzovoort omdat ik net een iets te grote geek ben. :'D Ik kijk zoiets rond de tien series en dertig youtubers :'D Fantasy is zowat overal mijn favoriete genre :'D Ik hou me momenteel heel hard bezig met fotografie. Alhoewel ik dan het model of de MUA ben :'D 'Make-up Artiest) Dus ja :'D

    Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    1 jaar 10 maanden 1 weken 6 dagen (: -Whoohoo ik zet bijna aan mijn twee jaar! :3

    Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Ik ben hier op Q gekomen voor een hele goede vriendin, (<3) we zaten samen op een forum maar dat viel stil en ik wou met haar kunnen blijven spreken dus toen heeft ze me deze site laten zien, waar ik heel dankbaar voor ben. Het is een plek waar ik me thuis voel onder deze mede-gestoorde-geeks :'3

    Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Omdat ik denk dat het voor de newbies leuk is om direct iemand te hebben die er daar voor hen is met vragen.^^

    Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Hangt ervan af, nu het vakantie is voor mij staat Quizlet zo goed als altijd open en ga ik om de zoveel tijd er wel is naar toe om even ergens te reageren ofzo. Buiten is het toch te koud naar mijn zin om naartoe te gaan dus dan blijven we gezellig binnen. Tijdens school ben ik wel wat minder actief. Laten we dus zeggen, in weekenden en vakanties elke dag een uur of meer. Tijdens school zal het maximum maar aan 3 kwartier-1 uur liggen (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Madhouses schreef:
    (...)

    Sorry als ik fout zit, maar volgens mij heb je over mij heen gelezen ( ik schiet je niet dood )


    Jep, ik zie het nu ook. Ij zet je er straks op, even weg.


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Jellanie
    Leeftijd: 18
    Wie ben je?: Ik ben Jellanie, 18 jaar, woon in Klijndijk (een minidorpje naast Emmen) ik vind het leuk om mensen te helpen en er voor mensen te zijn, ik hou van schrijven en lezen en heb een enorme liefde voor series kijken, en verder heb ik geen idee wat ik hier nog meer bij moet zetten haha
    Hoe lang ben je al actief op Quizlet?: 6jaar, 18 november 7 jaar (:
    Wat trekt je zo aan aan Quizlet?: gewoon weg alles :')
    Waar wil je nieuwe mensen de weg wijzen?: Ik hou van mensen helpen en eigenlijk heet ik altijd iedereen al wel welkom (:
    Hoe vaak per week kom je ongeveer online?: Elke dag (:


    Life is a beautiful struggle

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jep, ik zie het nu ook. Ij zet je er straks op, even weg.


    Oke


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ~Naam?
    Flashing a.k.a Kelly/Kyle
    ~Leeftijd?
    Ik ben achttien jaar. Geboren op 22 september in het jaar 1996
    ~Wie ben je?
    Ik ben ik ;p
    Nee, ik kom uit Nederland en woon in Noord-Holland. Ik vind het leuk mensen te helpen als ze vragen hebben, natuurlijk weet ik ook niet overal een antwoord op, maar ik probeer alles wel zo goed mogelijk uit te zoeken (:
    Ik heb een aantal hobby's en natuurlijk is Quizlet er één van, verder vind ik digitaal tekenen, lezen en het schrijven van verhalen echt super om te doen.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Op 31 Januari 2011 maakte ik mijn account op Quizlet.nl aan. Ik ben dus nu al een ruime vier jaar een actief lid.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Wat trekt mij aan. . .
    De gezelligheid rondom het forum en het RPG'en met andere vind ik echt geweldig. Ik kan mijn gehele fantasie altijd kwijt en vind 't leuk om verschillende personen te verzinnen vanuit mijn eigen mind. Verder vind ik het schrijven van verhalen, abo's krijgen en feedback van de mensen echt fijn. Zo kan ik beter worden en heb ik écht zin om verder te gaan!
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Omdat ik graag wil dat Quizlet wat meer actieve leden krijgt en niet van die komers en ganers(wauw. . . wat een woorden). Ik wil dat Quizlet ook een stukje groter word en dat mensen zich écht thuis voelen als ze een gids hebben.
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Elke dag ;p

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 13:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.