• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Even een MT, moet nog even nadenken hierover. Leuk idee, maar ff kijken of ik het ook red ivm school enzo haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iedereen is erbij!


    Queer zijn is gewoon alles

    ~Naam?
    Sarita
    ~Leeftijd?
    17 jaar.
    ~Wie ben je?
    Ik ben Sarita. Een van de vast geroeste leden op deze site.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Precies weet ik het eigenlijk niet. Ik ben eerst een tijd lid geweest zonder account, toen was ik een jaar of 8? Daarna een tijdje op een account samen met mijn zus en toen heb ik uiteindelijk dit account aangemaakt.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Tijdsverdrijf. Nee, ik kan hier mijn fantasie kwijt.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Omdat ik graag andere mensen help m
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Elke dag sowieso een paar keer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je bent erbij!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil ook wel meehelpen.

    ~Naam? Erieka
    ~Leeftijd? 19 jaar
    ~Wie ben je? Ik ben een van de leden die ontzettend veel forumposts heeft. Ik ben van alle markten thuis; ik schrijf stories, maak quizzen en ben actief op het forum.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl? Ongeveer 3 jaar.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl? Ik kan er altijd mijn ei kwijt.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken? Graag zou ik een gids worden, omdat ik het leuk vind om mensen te helpen.
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week? Ik ben er minimaal 2 tot 3 keer per dag. Meestal wel vaker.


    26 - 02 - '16

    You're in!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wolfstar schreef:
    Even MT, ik vul het lijstje later in (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het bericht van de mods is inderdaad in grote lijnen, is het misschien een idee dat jullie anders een nieuw bericht zouden opstellen waar alles in komt te staan?
    Jullie hebben samen echt een groepje waar jullie alles kunnen overleggen wat nu voor jullie gevoel ontbreekt of duidelijker zou kunnen. Op die manier gaan er één bericht naar iedere user i.p.v. 30 verschillende. ^^

    Grimlock schreef:
    Het bericht van de mods is inderdaad in grote lijnen, is het misschien een idee dat jullie anders een nieuw bericht zouden opstellen waar alles in komt te staan?
    Jullie hebben samen echt een groepje waar jullie alles kunnen overleggen wat nu voor jullie gevoel ontbreekt of duidelijker zou kunnen. Op die manier gaan er één bericht naar iedere user i.p.v. 30 verschillende. ^^


    Ik was eigenlijk, in het kader van een ander project, al bezig met een opsomming van alles. De gidsen zijn echt personen die alles tot in detail gaan uitleggen, welke code voor wat dient bijvoorbeeld.

    Maar het is misschien idd wel handig dat met de rest te overleggen, ik zet alles wat ik heb straks in de story, als je wilt maak ik je co-auteur zodat je een toeziende mod hebt?

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 16:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Het hoeft niet perse, ik wil niet meteen de indruk wekken dat ik me overal wil gaan bemoeien.

    Is het een idee dat jullie anders een algemeen bericht maken en dat daarin een link wordt gezet naar de betreffende story als ze nog hulp nodig hebben dat ze dan bij jullie (of één van jullie) uitkomen? Zo doen jullie dit niet allemaal voor niets, krijgen ze in de eerste instantie wel alles hetzelfde en komen ze voor de echte specifieke dingen alsnog hier uit, het is maar een idee.^^

    Ik vind het echt heel erg jammer dat je pas in aanmerking komt als je een jaar actief bent geweest op Quizlet. Maar het is zeg maar zo dat dit mijn tweede account is, mijn vorige bestaat nu wel al bijna twee jaar. Dan kan ik zeker niet in aanmerking komen?


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    Ik vind het echt heel erg jammer dat je pas in aanmerking komt als je een jaar actief bent geweest op Quizlet. Maar het is zeg maar zo dat dit mijn tweede account is, mijn vorige bestaat nu wel al bijna twee jaar. Dan kan ik zeker niet in aanmerking komen?


    Jawel - denk ik. Ik zit ook nog geen jaar op dit account, maar wel op mijn andere account - twee jaar, ook.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Grimlock schreef:
    Het hoeft niet perse, ik wil niet meteen de indruk wekken dat ik me overal wil gaan bemoeien.

    Is het een idee dat jullie anders een algemeen bericht maken en dat daarin een link wordt gezet naar de betreffende story als ze nog hulp nodig hebben dat ze dan bij jullie (of één van jullie) uitkomen? Zo doen jullie dit niet allemaal voor niets, krijgen ze in de eerste instantie wel alles hetzelfde en komen ze voor de echte specifieke dingen alsnog hier uit, het is maar een idee.^^

    Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk. Hierdoor zijn we ook zeker dat steeds dezelfde uitleg wordt gegeven en dat niets vergeten wordt.


    Take me to wonderland

    Grimlock schreef:
    Het hoeft niet perse, ik wil niet meteen de indruk wekken dat ik me overal wil gaan bemoeien.

    Is het een idee dat jullie anders een algemeen bericht maken en dat daarin een link wordt gezet naar de betreffende story als ze nog hulp nodig hebben dat ze dan bij jullie (of één van jullie) uitkomen? Zo doen jullie dit niet allemaal voor niets, krijgen ze in de eerste instantie wel alles hetzelfde en komen ze voor de echte specifieke dingen alsnog hier uit, het is maar een idee.^^


    Nononono, het lijkt me juist handig dat een mod wat meekijkt.

    Jup, maar Erica is bezig samen met Sylvie en mij met zo'n story, dus dat laat nog even op zich wachten.


    Queer zijn is gewoon alles

    DeIevingne schreef:
    Ik vind het echt heel erg jammer dat je pas in aanmerking komt als je een jaar actief bent geweest op Quizlet. Maar het is zeg maar zo dat dit mijn tweede account is, mijn vorige bestaat nu wel al bijna twee jaar. Dan kan ik zeker niet in aanmerking komen?


    Lijkt mij juist redelijk, het is wel de bedoeling dat je ervaring hebt met de site.
    Maar in dat geval hoef je enkel dat account toe te voegen!


    Queer zijn is gewoon alles