• Beste users
    Heb je problemen? Raak je ergens niet uit? Hier zijn de Quizletgidsen, zij helpen je overal bij!

    Een belangrijke story!

    De gidsen werken onafhankelijk van de moderators of de crew in het algemeen.

    De gidsen: WIJ ZOEKEN GEEN GIDSEN MEER!!!
    ~Debbaut // Jarne ---> Begeleider van de gidsen
    ~Scandal // Erica ---> Toeziend moderator(Dit is geen gids, haar hoef je dus NIET te contacteren.)

    ~Tywin // Leah
    ~vonKrolock // Anne
    ~Dysphoria // Glenn
    ~JamesPotter // Femke
    ~WolfieBlackfire // Cheyenne
    ~Darkgothic // Eva
    ~Rewritten // Suzanne
    ~Markey // Amber
    ~Madhouses // Lisanne
    ~Fermosa // Denise
    ~HalfBloodPrince // Sharon
    ~LittleFinger // Noa
    ~Vedere // Jellanie
    ~Flashing // Kyle
    ~Blackthorn // Sarita
    ~Chemicals // Sanne
    ~Delevingne // Ilona
    ~Bluemoon13 // Gabriëlla
    ~Unicorn_Pinguin // Hade

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:40 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Lijkt mij juist redelijk, het is wel de bedoeling dat je ervaring hebt met de site.
    Maar in dat geval hoef je enkel dat account toe te voegen!

    Toe te voegen? Ik snap hem niet. Nja, het account is xxFANGlRLxx - verschrikkelijke naam maar ja.


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Toe te voegen? Ik snap hem niet. Nja, het account is xxFANGlRLxx - verschrikkelijke naam maar ja.


    Gewoon bij je lijstje te zetten.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Gewoon bij je lijstje te zetten.(:

    Oh, like that. Ha, ik ben heel slim. Nou, dan ga ik hem even invullen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    ~Naam?
    Sanne
    ~Leeftijd?
    16 jaar.
    ~Wie ben je?
    Ik ben dus Sanne, iemand die bij Quizlet is blijven hangen door de verhalen.
    ~Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Nu heb ik ruim 2 jaar een account.
    ~Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Tijdverdrijf, de leden en een manier om je creativiteit te gebruiken.
    ~Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Het lijkt mij leuk om mensen te helpen met Q.
    ~Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Ik ben bijna alle dagen wel ongeveer een half uur op Quizlet te vinden, in het weekeind vaak wat langer.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik zet je er straks bij!


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam
    Ilona.

    Leeftijd
    15.

    Wie ben je?
    Hai, ik ben Ilona, vijftien jaar oud. Ik zit op het Walburg College, nu in de derde. Ik doe Atheneum, TTO, wat inhoudt dat ik al mijn lessen in het Engels krijg. Volgend jaar ga ik het profiel Economie en Maatschappij doen, en Engels IB. Mijn hobbies zijn vooral lezen en schrijven, natuurlijk Quizletten, maar ook dansen en acteren doe ik graag. Voor de rest doe ik graag dingen met vriendinnen en vooral het liefst niets aan school. Ik ben nogal lui qua dat, en het is nog een wonder dat ik overal voldoende voor sta, maar dat is off-topic.

    Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    Op dit account nu bijna zeven maanden, maar mijn vorige account - xxFANGlRLxx - bestaat nu ongeveer 1 jaar en iets van zeven maanden geloof ik. Daarvoor nog heb ik heel lang op Q gezeten zonder account - een paar maandjes, geloof ik.

    Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Ik ben zelf naar Q gekomen door de verhalen die geschreven werden, vooral de HP fanfictions. Een tijdje daarna begon ik zelf met verhalen schrijven en dergelijke. Toen ben ik een tijdje van Q weggeweest - 1 of 2 maandjes - en besloot ik opnieuw te beginnen met een nieuw account. Toen ben ik begonnen met RPGen, en zodra er lijstjes kwamen ook daarmee. Dit is eigenlijk meer mijn Q-levensverhaal, maar goed. Wat mij aantrekt aan Q is denk ik de gezelligheid en dat je er zoveel kan doen. Je kan verhalen schrijven en lezen, quizzen maken en invullen, lijstjes maken en lezen, en natuurlijk RPGen. Q is gewoon een complete tweede wereld waar ik helemaal mezelf kan zijn.

    Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Nou, ik vind het sowieso om de één of andere reden gewoon leuk om mensen te helpen. Daarnaast vind ik het gewoon leuk om Q nog leuker en gezelliger te maken, en door nieuwe users te helpen blijven ze ook sneller, en zal Q snel genoeg drukker en dus gezelliger worden. Daarnaast is er een grote kans dat je ook weer nieuwe vrienden maakt en dergelijke.

    Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Pff, ehm, sowieso een/twee uurtjes per dag op z'n minst, in het weekend meer. Maar het verschilt heel erg hoe druk mijn week is, maar als ik niks hoef te doen staat Q standaard meteen klaar. Dus ik vind minstens elke dag wel de tijd om online te komen, en in het weekend ook wel iets van drie/vier uurtjes. Dus dat is per week op zijn minst 15 uur en op zijn meest 25. Totaal niet verslaafd ofzo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Debbaut schreef:
    Ik zet je er straks bij!


    Yay ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom 1 jaar lid? Just wondering.


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    Waarom 1 jaar lid? Just wondering.


    Ervaring misschien?(:

    Mededeling


    Ik heb Scandal // Erica tot toeziend moderator gevraagd. Ja, ik heb het haar ZELF gevraagd, omdat we ook dingen gaan bespreken die grotere invloed kunnen hebben op Q later. Dus niet beginnen zeiken dat we geen toezicht nodig hebben, als we quizlet actiever willen zullen mods en users de handen in elkaar moeten slaan. Wie het daar niet mee eens is kan weg gaan.

    Groetjes
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Gabriëlla

    Leeftijd: 15

    Wie ben je?: ik ben Gabriëlla ik ben 15 jaar oud ik ben gothic ik hou heel veel van muziek en dieren
    En ik help mensen graag met hun problemen en zelf kan ik hier ook mijn problemen kwijt.

    Hoelang ben je al actief op Quizelt.nl: meer dan een jaar Geleden

    Wat trekt jou zo aan op Quizlet.nl: ik vind het leuk om te zien hoe creatief mensen zijn met bijvoorbeeld de story's
    Of quizen en hoeveel werk ze daar in steken, ook kun je met andere mensen over je problemen praten als je iets kwijt wil.

    Waarom wil je nieuwe leden wegwijs maken?: ik wil ze graag helpen zodat hun ook een leuke tijd op deze site krijgen.

    Hoeveel keer kom je online per week?: elke dag ben ik wel online :3


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Bluemoon13 schreef:
    Naam: Gabriëlla

    Leeftijd: 15

    Wie ben je?: ik ben Gabriëlla ik ben 15 jaar oud ik ben gothic ik hou heel veel van muziek en dieren
    En ik help mensen graag met hun problemen en zelf kan ik hier ook mijn problemen kwijt.

    Hoelang ben je al actief op Quizelt.nl: meer dan een jaar Geleden

    Wat trekt jou zo aan op Quizlet.nl: ik vind het leuk om te zien hoe creatief mensen zijn met bijvoorbeeld de story's
    Of quizen en hoeveel werk ze daar in steken, ook kun je met andere mensen over je problemen praten als je iets kwijt wil.

    Waarom wil je nieuwe leden wegwijs maken?: ik wil ze graag helpen zodat hun ook een leuke tijd op deze site krijgen.

    Hoeveel keer kom je online per week?: elke dag ben ik wel online :3


    Ik wil je er wel bij zetten, vat dit niet aanvallend op, maar in je vorig topic zij je dat je niet zoveel snapte van Quizlet. Is het dan wel verstandig als gids te gaan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik snapte eerst alleen niet veel van hoe topics werkte maar dat heeft mijn vriendin uitgelegd en nu snap ik het wel


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jarne, I have a question! Is het misschien mogelijk dat iemand voor iets anders opgeeft? Dus iemand die zich met layouts enzovoorts van de story bezig hou? Want dat lijkt me wel leuk? ;3

    Gewoon rondleiden lijkt me ook wel leuk, tho, maar het lijk me leuker om met layout enzovoorts bezig te houden.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 22:19 ]


    -

    Naam
    Sylvie
    Leeftijd
    20
    Wie ben je
    Mijn naam is Sylvie, ik ben twintig jaar en Belg. Ik zit al een paar jaartjes op Quizlet en ben nog niet van plan om weg te gaan. Ik ben sociaal, behulpzaam en iemand die van lachen en plezier houdt. Mijn hobby's zijn dansen, schrijven, gamen en series en films kijken. Vragen zijn altijd welkom.
    Hoe lang ben je al actief op Quizlet.nl?
    In augustus zit ik al vier jaar op Quizlet.
    Wat trekt jou zo aan aan Quizlet.nl?
    Heel wat eigenlijk. Ik ben hier ooit terecht gekomen door de quizzen. Toen ik uiteindelijk lid werd ben ik actief beginnen schrijven en zocht ik contact met andere users op het forum. Deze site biedt heel wat dingen om je creativiteit kwijt te kunnen, je hebt er veel plezier aan want het vult je vrije tijd op en je leert ook nog eens een heleboel mensen met dezelfde interesses kennen. Ik heb in ieder geval al een heleboel nieuwe vrienden bij door deze site.
    Waarom wil je nieuwe leden wegwijs helpen maken?
    Zoals ik eerder al vertelde in het stukje over mezelf, ik ben behulpzaam en sociaal. Ik hou er van om mensen te helpen. Graag wil ik ook gewoon mijn ervaring en kennis over Quizlet delen met nieuwelingen en wil ik zorgen dat ze zich hier snel thuis zullen voelen.
    Hoeveel kom je ongeveer online per week?
    Ik ben elke dag een paar uur online.


    16 - 09 - '17

    Herrera schreef:
    Jarne, I have a question! Is het misschien mogelijk als iemand voor iets anders opgeeft? Dus iemand die zich met layouts enzovoorts van de story bezig hou? Want dat lijkt me wel leuk? ;3

    Gewoon rondleiden lijkt me ook wel leuk, tho, maar het lijk me leuker om met layout enzovoorts bezig te houden.


    Van de story zou ik me niet te veel aantrekken, dit is maar iets tijdelijk en met de echte story zijn al andere mensen bezig.(:

    @Bluemoon13 zeker? Je moet op alles uitgebreid antwoord kunnen bieden en het zou lullig zijn moest je als gids met mond vol tanden zeggen dat je het niet weet.(: Maar als je het zeker weet zet ik je erbij!

    Welkom Sylvie!


    Queer zijn is gewoon alles