• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geronimo is zo'n heerlijk nummer.


    Flashing schreef:
    (...)

    Can I. . . see? (bloos) hahahah


    Haha. Het is niet done maar ik heb wel een voorbeeld van wat voor resultaat het moet zijn.... ;'D Hehehe.... Ik voel me zo een perv. ;'D

    OTOFTOT: Dus blijkbaar is dit koppel een fluffy koppel. Man... Nu ben ik teleurgesteld.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Haha. Het is niet done maar ik heb wel een voorbeeld van wat voor resultaat het moet zijn.... ;'D Hehehe.... Ik voel me zo een perv. ;'D

    OTOFTOT: Dus blijkbaar is dit koppel een fluffy koppel. Man... Nu ben ik teleurgesteld.


    Haha, heb je het op een channel of iets? Youtube? Want ik ben benieuwd naar alles ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Haha, heb je het op een channel of iets? Youtube? Want ik ben benieuwd naar alles ;p


    Ik heb geen channel. Meestal hou ik het gewoon voor mijzelf. Niemand hoeft te weten wat voor dingen ik doe in mijn vrije tijd. Ze hoeven niet te weten dat mijn onschuldige video edits eindigen in nsfw dingen. Maar ik zal wel eens even kijken als ik klaar ben met masken of ik wat heb dat ik wil uploaden. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Ik heb geen channel. Meestal hou ik het gewoon voor mijzelf. Niemand hoeft te weten wat voor dingen ik doe in mijn vrije tijd. Ze hoeven niet te weten dat mijn onschuldige video edits eindigen in nsfw dingen. Maar ik zal wel eens even kijken als ik klaar ben met masken of ik wat heb dat ik wil uploaden. :Y)


    Haha is goed :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Mijn moeder kan zo kwetsend over komen met haar opmerkingen. Vind je het gek dat ik op sommige momenten nauwelijks meer iets durf te eten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    De nieuwe update van w'app ziet er niet uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    De nieuwe update van w'app ziet er niet uit.


    Ik heb 'm ook al een tijd. Vréselijk!


    OTOFT: Cornetto! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)
    Ik heb 'm ook al een tijd. Vréselijk!

    OTOFT: Cornetto! :9~

    Daarstraks moést ik updaten, ugh. Ik wil w'app enkel meer verwijderen daardoor.

    Cornetto strawberry? :o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Daarstraks moést ik updaten, ugh. Ik wil w'app enkel meer verwijderen daardoor.

    Cornetto strawberry? :o


    Moest? Jij kon kiezen? D:

    Nah, chocola. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet. Ik wil niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cwtch schreef:
    (...)
    Moest? Jij kon kiezen? D:

    Nah, chocola. <3

    Blijkbaar niet, als ik het moet. :'D
          Ook lekker! Kom vooral op bezoek, het maakt niet uit hoe laat het is. * wbw *


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik verveel me, maar ik heb ook geen zin meer om te schrijven. x_x


    Your make-up is terrible

    Dit is al de tweede keer deze maand. Bedankt voor de hoofdpijn. Gedraag je eens niet als een klein kind.


    Tijd voor koffie.

    Het is kwart over één. D: Is het nou echt nodig om zo luid dat spelletje te spelen zodat wij amper tv kunnen kijken? Jullie zijn ouders, nota bene.


    Your make-up is terrible