• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Please bitch, go buy a personality.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I am so tired D:


    -

    128 bladzijdes anatomie voor maandag uit je hoofd leren is echt niet veel... Ik ga even huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms kan ik echt geen hoogte van jou krijgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Goede Ierse biertjes en lekker eten. Ik ben een gelukkig meisje in een kroeg vol kerels


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik kan niet met en niet zonder je.


    Ik moet winnen. D:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Uhu, uhu...


    16 - 09 - '17

    Ik moet deze bestanden in een map diep op mijn computer verstoppen. Als mijn ouders er achter komen dan ben ik er aan. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ik moet deze bestanden in een map diep op mijn computer verstoppen. Als mijn ouders er achter komen dan ben ik er aan. :'D


    Nu maak je me bang. . . :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abundance schreef:
    (...)

    Nu maak je me bang. . . :')


    Hehe. Ik ben wat aan het video editen en heb dus dit liedje talking body. Wat compleet geschikt is voor nfsw shit. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Hehe. Ik ben wat aan het video editen en heb dus dit liedje talking body. Wat compleet geschikt is voor nfsw shit. :'D


    Wat voor video? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abundance schreef:
    (...)

    Wat voor video? :')


    Een AMV waarbij de personages meer kleren uit hebben dan aan hebben. :Y) Ik moet hardstikke blozen elke keer als ik een nieuwe afbeelding toevoeg want tja... :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Een AMV waarbij de personages meer kleren uit hebben dan aan hebben. :Y) Ik moet hardstikke blozen elke keer als ik een nieuwe afbeelding toevoeg want tja... :'D


    Can I. . . see? (bloos) hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wohoo, voor het eerst in lange tijd weer productief kunnen schrijven: 600 woorden in ongeveer een halfuur tijd. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 20:59 ]


    Stenenlikker