• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luz schreef:
    Now I'm just sitting here, thinking of a million ways to kill you.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat is dat zeg, met de mensen van tegenwoordig; Drinken als ze ergens mee zitten. Als ik zou drinken elke keer als ik ergens mee zat (ik drink niet tho) dan zou ik insta-dronken zijn (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luz schreef:
    Now I'm just sitting here, thinking of a million ways to kill you.


    i put the fun in funeral

    Extra veel aandacht voor de zielige puppy (:


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Het hele jaar vind ik al niets, op mijn minor na. Het is niet alsof mijn cijfers rampzalig zijn, maar ik haal nooit hoger dan een 5,5/6. Het is absoluut niet interessant, en de tentamens die ik de afgelopen tentamenweken waren ook nog eens bijna onmogelijk te halen. Vorig jaar had ik al het idee dat ik eigenlijk niet door wilde, maar ik was zo dom om daar niet te stoppen.


    Oei dat is kut. Denk je erover er alsnog mee te stoppen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Quatrefoil schreef:
    (...)

    Oei dat is kut. Denk je erover er alsnog mee te stoppen?


    Nee, ik heb al zoveel punten verzameld en als ik nu met een nieuwe opleiding begin, moet ik het zelf betalen. En ik verwacht al niet echt een baan te vinden, dus die schuld zou ik ook nooit terug kunnen betalen. Het is al rot genoeg dat we onze master nu ineens zelf moeten betalen ):

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 20:58 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het moment dat mijn zus een socialer leven heeft dan ik -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik voel me de laatste dagen zo alleen, niet begrepen en gewoon futloos. Ik heb wel zin om dingen te doen, maar als ik het uiteindelijk gedaan heb ben ik moe en voel ik me gewoon niet fijn. Ik kan ook niet écht vrolijk zijn en speel het vaak maar een beetje. Ik voel me onzeker en het liefst lig ik de hele dag in bed en wil ik alleen maar huilen. Ik ben bang dat het niet zo goed met mij gaat :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    4 onvoldoendes voor Duits. Nou Tamara, maak je maar klaar voor kader of zo.


    wat was dit ookalweer

    Ugh, waarom krijgen de stomste mensen de meeste aandacht?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oboeteite boku no koto wo azayaka na mama.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Whut the fuck. Ze hebben niet eens hoge kniekousen voor vrouwen. Alleen voor mannen.. Wat ben jij voor winkel? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    Whut the fuck. Ze hebben niet eens hoge kniekousen voor vrouwen. Alleen voor mannen.. Wat ben jij voor winkel? D:


    Dankje. Nu zie ik me die meneer met dikke bierbuik, kale kop en sokken in sandalen voor me met kniekousen... :')


    OTOFT: Pfff nu is de schoorsteen naar de haaien. Stomme al weggevlogen vogel. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog tien dagen. Godverdomme. Ik wil het nu. :[

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 22:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Houd alsjeblieft op. Je maakt het kapot.
    Edit: Laat maar. Je bent verdomme achttien en je gedraagt je hartstikke kinderachtig. Ik heb hier geen zin in.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 22:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."