• Sorry als dit verkeerd staat.
    Sorry als ik in jullie ogen straks een oude irritante zeikerd ben.:Y)

    Wat is dat toch met die O in de plaats van onze 0? Ik bedoel, als je het voor de serie The 1OO gebruikt kan ik nog volgen. Maar moet dat dan persé doorgetrokken worden in het alledaagse schrijven?:'D
    Ik vind dat dat eigenlijk best irritant is. Ben ik de enigste, en daarmee de persoon die niet tegen ''de jeugd van tegenwoordig'' kan, of zijn er meer mensen die zich eraan ergeren?
    En aan de mensen die het doen, waarom doen jullie dit? Puur uit nieuwsgierigheid, maar vinden jullie het bijvoorbeeld mooier staan dan onze oude geliefde nul?(:

    Groetjes
    Jarne

    Wat denken jullie van de O in de plaats van 0?

    29.0% (20 stemmen)
     
    Irritant.

    13.0% (9 stemmen)
     
    Storend.

    23.2% (16 stemmen)
     
    Geen mening.

    20.3% (14 stemmen)
     
    Ik gebruik het zelf, ik vind het wel leuk/mooi staan.

    14.5% (10 stemmen)
     
    Wel leuk, maar niet voor het formeel (internet)schrift.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Als mensen een O willen gebruiken als 0, moeten ze dat wat mij betreft vooral doen. Het is een stilistische keuze en daar is op zich niets mis mee. Er zijn immers ook zat lettertypes waarin je de twee niet uit elkaar zou kunnen houden. ^^

    Op een site als Q zal het vervangen van een teken door een bijna identiek teken niet voor verwarring of problemen zorgen. Andere mensen kunnen dat lelijk vinden, maar het is net zoiets als de keuze voor een template, of het gebruiken van enkele of dubbele aanhalingstekens. Ik snap de recente irritatie over specifiek deze ene trend niet helemaal, eigenlijk.

    This indeed.
    Persoonlijk vind ik het mooi staan, het is gewoon een kwestie van opmaak. Er gebruiken users bijv. kleurtjes voor hun tekst, en daar wordt tevens niet over gezeurd. Het is niet alsof er gedwongen wordt dat ieder het op die manier moet schrijven. Laat iedereen gewoon hun eigen ding doen.


    Kingslayers schreef:
    ... Hier was ik laatst nog over aan het bitchen. :'D Ik ben het 100% eens dat er veel nuttigere dingen zijn om je druk over te maken, maar ik vind het ook irritant ja.

    Dat heb ik opgemerkt in het LJH, ja. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het idioot en de kans bestaat dat ik een topic negeer met O ipv. 0 in de naam. Want ja, als je niet eens normaal kunt schrijven, dan wil ik niet weten hoe het topic eruit ziet. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stoor me er niet echt aan. Soms vind ik een O ook wel mooier dan een slungelige 0 :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dauth schreef:
    Ik vind het idioot en de kans bestaat dat ik een topic negeer met O ipv. 0 in de naam. Want ja, als je niet eens normaal kunt schrijven, dan wil ik niet weten hoe het topic eruit ziet. (cat)


    Hebben we nog zo'n kortzichtige!


    Your make-up is terrible

    Blackthorn schreef:
    Ligt er heel erg aan bij wat. Als titel van een hoofdstuk vind ik het wel mooi. Maar in een verhaal zelf niet.


    Life is a beautiful struggle

    Assassin schreef:
    (...)

    Hebben we nog zo'n kortzichtige!
    Yup. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Yup. :Y)


    Pfft. (cat) Scheelt maar mooi dat je toch amper op Q zit.


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    Ik vind het idioot en de kans bestaat dat ik een topic negeer met O ipv. 0 in de naam. Want ja, als je niet eens normaal kunt schrijven, dan wil ik niet weten hoe het topic eruit ziet. (cat)

    N0u zeg, l0lligerd. Ehhh, lulligerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Dat heb ik opgemerkt in het LJH, ja. (cat)

    Zou best kunnen, maar er waren wel meer mensen die niet op mij direct reageerden, maar mij wel duidelijk bedoelden in hun berichten van 'waar maak je je druk om'. Terwijl zij zich weer om mijn druk maken druk maakten dus. (cat) Ik weet niet of jij daar bij hoort.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Zou best kunnen, maar er waren wel meer mensen die niet op mij direct reageerden, maar mij wel duidelijk bedoelden in hun berichten van 'waar maak je je druk om'. Terwijl zij zich weer om mijn druk maken druk maakten dus. (cat) Ik weet niet of jij daar bij hoort.

    Wat heb ik met die personen te maken? Je begon over iets zinloos als de 0, die niet op jouw manier gebruikt wordt en daar had ik op gereageerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Wat heb ik met die personen te maken? Je begon over iets zinloos als de 0, die niet op jouw manier gebruikt wordt en daar had ik op gereageerd.

    Dat ik niet zeker weet of jij op mij reageerde? En jeetje, die 0 zit je wel diep hè? Het is ook vrij zinloos om eindeloos door te gaan op andere mensen hun ergernissen. Ik probeer er nog een beetje mee te lachen, want ik WEET dat mijn irritatie nutteloos is, maar jij bent nu gewoon onnodig aanvallend bezig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Dat ik niet zeker weet of jij op mij reageerde? En jeetje, die 0 zit je wel diep hè? Het is ook vrij zinloos om eindeloos door te gaan op andere mensen hun ergernissen. Ik probeer er nog een beetje mee te lachen, want ik WEET dat mijn irritatie nutteloos is, maar jij bent nu gewoon onnodig aanvallend bezig.

    Niet om iets uit te lokken ofzo, maar wat is er aanvallend aan dat ze begint over een berichtje van eerder? Jij laat meerdere keren weten dat je het hele gebruik ervan niks vindt.
    Daarbij, je zegt zelf dat je 'weet' dat jouw irritatie nutteloos is, maar dan weet je ook dat als je er aldoor over door kan blijven gaan men daar op een gegeven moment wel over kan irriteren. Ieder hun eigen schrijfstijl. Op een gegeven moment is 't dan ook gewoon klaar, anders vraag je er gewoon om.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Singer schreef:
    (...)
    Niet om iets uit te lokken ofzo, maar wat is er aanvallend aan dat ze begint over een berichtje van eerder? Jij laat meerdere keren weten dat je het hele gebruik ervan niks vindt.
    Daarbij, je zegt zelf dat je 'weet' dat jouw irritatie nutteloos is, maar dan weet je ook dat als je er aldoor over door kan blijven gaan men daar op een gegeven moment wel over kan irriteren. Ieder hun eigen schrijfstijl. Op een gegeven moment is 't dan ook gewoon klaar, anders vraag je er gewoon om.

    Misschien is aanvallend ook niet het juiste woord. En bemoei je met je eigen zaken, alsjeblieft. Ik reageerde op dit topic, zij reageerde op mij, ik reageerde op haar, ik word er gek van. Ik laat het ook wel zitten, maar waarom ben ik nou weer in godsnaam de bad guy terwijl ik het alleen maar leuk probeer te houden? "Ik liep te bitchen op" "Ik weet dat er nuttigere dingen zijn", ik probeer er een grapje van te maken maar dat gaat blijkbaar langs iedereen af. Er aldoor over door gaan is nogal wat anders.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Houden we het gezellig?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het wel leuk bij een story, als iemand bijv OO3 schrijft ipv 003, maar met een normaal stuk zoals een hoofdstuk of RPG post of forum post, dan vind ik 003 gewoon beter


    take me back to the basics and the simple life