• Sorry als dit verkeerd staat.
    Sorry als ik in jullie ogen straks een oude irritante zeikerd ben.:Y)

    Wat is dat toch met die O in de plaats van onze 0? Ik bedoel, als je het voor de serie The 1OO gebruikt kan ik nog volgen. Maar moet dat dan persé doorgetrokken worden in het alledaagse schrijven?:'D
    Ik vind dat dat eigenlijk best irritant is. Ben ik de enigste, en daarmee de persoon die niet tegen ''de jeugd van tegenwoordig'' kan, of zijn er meer mensen die zich eraan ergeren?
    En aan de mensen die het doen, waarom doen jullie dit? Puur uit nieuwsgierigheid, maar vinden jullie het bijvoorbeeld mooier staan dan onze oude geliefde nul?(:

    Groetjes
    Jarne

    Wat denken jullie van de O in de plaats van 0?

    29.0% (20 stemmen)
     
    Irritant.

    13.0% (9 stemmen)
     
    Storend.

    23.2% (16 stemmen)
     
    Geen mening.

    20.3% (14 stemmen)
     
    Ik gebruik het zelf, ik vind het wel leuk/mooi staan.

    14.5% (10 stemmen)
     
    Wel leuk, maar niet voor het formeel (internet)schrift.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Dat ik niet zeker weet of jij op mij reageerde? En jeetje, die 0 zit je wel diep hè? Het is ook vrij zinloos om eindeloos door te gaan op andere mensen hun ergernissen. Ik probeer er nog een beetje mee te lachen, want ik WEET dat mijn irritatie nutteloos is, maar jij bent nu gewoon onnodig aanvallend bezig.

    Nou, dan zal ik je even helpen: daarna is geen enkel bericht van mij op jou gebaseerd. Het is aan jou of je dat gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem. Het zit me niet diep dat je over de "0" zit te zeuren, de eerste malen ging het langs me heen. Het zit me eerder dwars dat je- je eigen zin probeert door te drijven, alsof personen vanwege dat niet op hun eigen wijze mogen schrijven.
    Nou, het is vast een kwestie van humor hoor, maar ik kan "bitchen" (zoals je dat zelf zegt) over dit soort dingen niet grappig noemen. Niet omdat het uiterst belangrijk is, want dat is het niet, maar het is wel vervelend. En hoe je het ook interpreteert, teveel daarvan is altijd uitermate irritant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Misschien is aanvallend ook niet het juiste woord. En bemoei je met je eigen zaken, alsjeblieft. Ik reageerde op dit topic, zij reageerde op mij, ik reageerde op haar, ik word er gek van. Ik laat het ook wel zitten, maar waarom ben ik nou weer in godsnaam de bad guy terwijl ik het alleen maar leuk probeer te houden? "Ik liep te bitchen op" "Ik weet dat er nuttigere dingen zijn", ik probeer er een grapje van te maken maar dat gaat blijkbaar langs iedereen af. Er aldoor over door gaan is nogal wat anders.

    Nou, bij mij komt het anders niet over als een grapje. Ik ben je meerdere malen tegengekomen met dat je erover aan het zeuren was, en ik respecteer ieders keuze, maar zo onderhand vat ik dat van jou niet op als een 'grapje'.
    En hoezo met mijn eigen zaken bemoeien? Sinds wanneer mag ik niet op iemand reageren in een topic, wat ook betrekking heeft op het topic? Daarbij heb ik je niet genoemd als de 'bad guy', dat zijn nu jouw eigen woorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kunnen er in zo´n topic zoveel discussies ontstaan? D:


    Insanity is all around us.

    Sum schreef:
    Hoe kunnen er in zo´n topic zoveel discussies ontstaan? D:


    Op Quizlet kan overal een discussie over ontstaan. Overal.


    i put the fun in funeral

    Wow, we hebben eigenlijk zo'n meme nodig, over discussietopics.

    In ieder geval, mij boeit het echt niks :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb er welgeteld twee keer over gehad. Eén keer in het LJH topic en ik maakte daar een grapje over in dit topic. Ik neem mezelf niet zo serieus, en excuses als jullie de indruk kregen als dat wel zo is. Ik wil niet mijn eigen zin doordrijven, maar graag heb ik wel de vrijheid om over dingen te kunnen bitchen als ik dat graag wil. Ik ben nooit lullig geweest over het gebruik van een ander van de O ipv 0, ik heb alleen gezegd dat ík er een probleem mee heb. Dat betekent niet dat iemand anders zich daar wat van aan moet trekken, het is mijn probleem.
    Het bitchen zelf kan je vervelend vinden en ik bedoelde dat ook niet als grap, ik bedoelde dat de opmerking hier (waarin ik mijn eigen gezeur gebitch noem en onnodig) dat dat bedoelt was als een grapje. Ik ben het namelijk met jou eens, Undine, dat mijn opmerking onnodig is en een zekere vorm van gezeik is.
    Dit is veel groter geworden dan nodig is. Ik wilde gewoon hier een grapje maken, over iets dat allang weer voorbij was, dat is alles.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een tweede keer: Houden we het gezellig? Anders zal ik het topic helaas moeten sluiten.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik stoor me er niet echt aan. Als titel van een hoofdstuk vind ik een O wel mooier. Maar verder heb ik niet echt een mening erover.
    Wow is er ruzie omg. Ik pak popcorn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:24 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Overkill schreef:
    (...)

    Op Quizlet kan overal een discussie over ontstaan. Overal.

    Het blijft me verbazen... Hahaha (;

    OT: Om eerlijk te zijn heb ik er geen last van. Het maakt me niet erg veel uit.


    Insanity is all around us.

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Zou best kunnen, maar er waren wel meer mensen die niet op mij direct reageerden, maar mij wel duidelijk bedoelden in hun berichten van 'waar maak je je druk om'. Terwijl zij zich weer om mijn druk maken druk maakten dus. (cat) Ik weet niet of jij daar bij hoort.


    Ik reageerde daarop, omdat ik het grappig vond dat jij je er druk om maakte, niet omdat ik me er druk om maakte. 8D


    Your make-up is terrible

    TOMLlNSON schreef:
    Ik stoor me er niet echt aan. Als titel van een hoofdstuk vind ik een O wel mooier. Maar verder heb ik niet echt een mening erover.
    Wow is er ruzie omg. Ik pak popcorn.

    Er is geen ruzie, het is een gezonde discussie.
    No offence, maar dat hele "ik pak popcorn want er is ruzie gaande" - gebeuren, is alleen maar uitlokkerij. Naar mijn mening, althans.

    Edit: Oké, volwassen. Je denkt "er is eindelijk weer wat actie op Q", of wat? Sorry to disappoint you. Pak de volgende keer maar wat anders dan popcorn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het veel mooier staan dan 0, dat is zo plat.


    ~

    Undine schreef:
    (...)
    Er is geen ruzie, het is een gezonde discussie.
    No offence, maar dat hele "ik pak popcorn want er is ruzie gaande" - gebeuren, is alleen maar uitlokkerij. Naar mijn mening, althans.


    Nogal.


    i put the fun in funeral

    Undine schreef:
    (...)
    Er is geen ruzie, het is een gezonde discussie.
    No offence, maar dat hele "ik pak popcorn want er is ruzie gaande" - gebeuren, is alleen maar uitlokkerij. Naar mijn mening, althans.


    Eens. Een beetje alsof je geniet van discussies. :'D


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Eens. Een beetje alsof je geniet van discussies. :'D

    Dat doe ik ook.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.