• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 18:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Poisoning schreef:
    (...)
    Singer: You awesome!


    (:

    Ik wil schrijven, maar ik wil ook slapen. Waarom ben ik toch zo moe?


    Your make-up is terrible

    Aan de ene kant wil ik hier dolgraag met iemand over praten maar aan de andere kant wil ik er nooit meer over nadenken. En het helpt allebei gewoon niet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fucking kut school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk moet ik opruimen, maar daar heb ik geen zin in. (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rot op met die kutbarbecue.


    Caution first, always.

    Ik ga jullie een verhaal vertellen. Het gaat zo:
    Eva vond een soort van reep met gevuld speculaas in haar huis. Het is nu een halfuur verder en er is niks meer van over.

    Heh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    TOMLlNSON schreef:
    Ik ga jullie een verhaal vertellen. Het gaat zo:
    Eva vond een soort van reep met gevuld speculaas in haar huis. Het is nu een halfuur verder en er is niks meer van over.

    Heh.


    Ja shit, nu heb ik trek. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurryface schreef:
    Rot op met die kutbarbecue.


    Precies, want ik lust je rauw. (wbw)
    Oké, sorry. Die was heel slecht.

    OT: Ik wil iets nuttigs doen, maar alles wat ik leuk vind om te doen, is nutteloos.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet dat je er alleen voor me bent nu ik me zo vreselijk voel, maar desondanks voelt het best goed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ja shit, nu heb ik trek. (cat)

    'M SORRY. De volgende keer dat ik iets eetbaars vind, bewaar ik wel wat voor jou. Goed? :3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Uuuugh. Zo goed als ik me gister over mezelf voelde, zo slecht voel ik me nu.


    Your make-up is terrible

    Zucht. Ik dacht dat ik fonologie op z'n minst tot volgend jaar achter me had gelaten. Dit gaat nog langer duren dan ik dacht. :x
    Ik wil gewoon schrijveeen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Sony Vegas doet het niet meer.'

    NEEEEEEEE ;_; Daar gaat mijn ikemen ship. Fuck you Sony Vegas.

    EDIT: Do you want to restore your unsaved file: YES. I love you Sony vegas. Thank you so much. ;_;

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 18:17 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    It's been a long day without you, my friend
    And I'll tell you all about it when I see you again